1ο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών

1ο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών Facebook Twitter
0

Το 1ο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών «γεννήθηκε» με αφορμή τη δυναμική της νεότερης γενιάς συγγραφέων, την ανάγκη έκφρασης αλλά και προβολής της δημιουργικής της ταυτότητας.

Νέες φωνές απέναντι σε νέες πραγματικότητες, φρεσκάδα και άποψη γύρω από τη λογοτεχνία και τις άλλες τέχνες - το τρίπτυχο για όλους όσοι συμμετέχουν στη φετινή, πρώτη διοργάνωση. Με βλέμμα στραμμένο στο αύριο και «συνομιλία» με τους συνομήλικους λογοτέχνες (έως 35 ετών) από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά φεστιβάλ Μάντοβας, Βερολίνου και Ουαλίας.

Το σκεπτικό του Φεστιβάλ που διοργανώνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ), σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και Μητροπολιτικές Ιστορίες/Metropolis, συνδέεται με την επικαιρότητα: οι νεότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν την πολυεπίπεδη κρίση της εποχής μέσα από τη δική τους ματιά. Δοκιμάζουν την ατομική και συλλογική έκφραση με τις αναγνωστικές προτιμήσεις τους, τις ιδέες και τις επιδιώξεις τους. Άλλο τόσο αναζητούν μέσα από τις άλλες μορφές τέχνης (θέατρο, μουσική, κινηματογράφος, χορός, εικαστικά) όλες τις ερωτήσεις και απαντήσεις για το παρόν και το μέλλον.

Το σύνθημα «Εχουμε πολλά να πούμε. Να διαβάσουμε, να ανακαλύψουμε, να δούμε…» αποτυπώνει το πνεύμα του διημέρου στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.      

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM