ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Η P&G και η δύναμη της καινοτομίας που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο

Η P&G και η δύναμη της καινοτομίας που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η P&G και η δύναμη της καινοτομίας που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο Facebook Twitter

Η P&G σε ένα περίπτερο που έμοιαζε με ένα αφαιρετικό σπίτι, από τα πιο εντυπωσιακά της 83ης ΔΕΘ, παρουσίασε τις μικρές ή μεγαλύτερες τεχνολογικές καινοτομίες στα προϊόντα της που έχουν τεράστιο αντίκτυπο στη βιώσιμη ανάπτυξη, σε τοπικές κοινωνίες και στη βελτίωση της καθημερινής μας ζωής. Καινοτομίες με σημασία για όλο τον πλανήτη, που δύσκολα μπορεί κάποιος να αντιληφθεί με μια απλή βόλτα στο super market.

Μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, ζωντανή επίδειξη της επιστήμης, βίντεο και εικονικές εμπειρίες, η P&G έφερε τους επισκέπτες κοντά στην επιστήμη των προϊόντων που όλοι χρησιμοποιούμε καθημερινά για τη φροντίδα του σπιτιού και της οικογένειάς μας.

Η P&G και η δύναμη της καινοτομίας που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο Facebook Twitter

Μερικές από τις εντυπωσιακές καινοτομίες που παρουσιάστηκαν είναι μεταξύ άλλων τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίου προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες, οι κάψουλες Ariel Pods 3 σε 1 που καθαρίζουν τέλεια σε χαμηλή θερμοκρασία, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, τα νέα Pampers που είναι σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών.

Ένα από τα επιτεύγματα των επιστημόνων της P&G, που «αιχμαλώτισε» την προσοχή όλων των επισκεπτών, ήταν το P&G «Purifier of Water», η καινοτόμος φόρμουλα σε μορφή σκόνης που μπορεί να μετατρέψει μολυσμένο & ακατάλληλο για κατανάλωση νερό, σε πόσιμο.

Η P&G και η δύναμη της καινοτομίας που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο Facebook Twitter

Η P&G με τη βοήθεια ενός δικτύου 150 συνεργατών μέσω του προγράμματος «Ασφαλές πόσιμο νερό για τα παιδιά» έχει διοχετεύσει από το 2004 μέχρι και σήμερα 13 δισ. λίτρα πόσιμου νερού σε χιλιάδες παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη. Με έναν κουβά, ένα κουτάλι, ένα ύφασμα και ένα φακελάκι P&G Purifier of Water, 10 λίτρα βρόμικου νερού γίνονται πόσιμα μέσα σε 30 λεπτά.

Η ποσότητα αυτή αρκεί για τις ανάγκες μιας οικογένειας 5 ατόμων για μια ημέρα. Το P&G Purifier of Water απομακρύνει περισσότερο από 99,9999% από τα κοινά βακτήρια και ιούς που μπορούν να μεταδοθούν από το νερό, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων προκαλούν χολέρα, ηπατίτιδα Α, κ.ά.

Η P&G και η δύναμη της καινοτομίας που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο Facebook Twitter

Η σημασία αυτής της εφεύρεσης είναι τέτοια που το National Geographic σε συνεργασία με την P&G δημιούργησαν το ντοκιμαντέρ «Η Δύναμη του Καθαρού Νερού», που προβλήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο κεντρικό stage του αμερικανικού περιπτέρου. Το ντοκιμαντέρ αφηγείται την ιστορία της έλλειψης καθαρού νερού μέσα από τα μάτια τριών αληθινών γυναικών –από την Ινδονησία, την Κένυα και το Μεξικό–  και δείχνει την καταλυτική επίδραση του νερού για την ανθρώπινη ζωή και εξέλιξη.

Οι ιστορίες των τριών αυτών γυναικών και των παιδιών τους που πρωταγωνιστούν, οι ζωές τους σε περιοχές με σημαντικές ελλείψεις άρδευσης και αποχέτευσης, μας θυμίζουν πως κάτι τόσο απλό είναι ταυτόχρονα και τόσο πολύτιμο. Mας θυμίζουν πως όταν μια μεγάλη εταιρεία θέσει ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές σε έναν πλανήτη βιώσιμο, μπορεί να παρασύρει ολόκληρη τη βιομηχανία προς μια θετική κατεύθυνση και έτσι να αλλάξει τον κόσμο.

Δείτε το trailer του ντοκιμαντέρ εδώ

Δείτε ολόκληρο το ντοκιμαντέρ εδώ

Επιχειρείν/Market
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM