Ένα μπουκάλι Coca-Cola ταξιδεύει την Κρήτη στον κόσμο

Ένα μπουκάλι Coca-Cola ταξιδεύει την Κρήτη στον κόσμο Facebook Twitter
Coca-Cola, 50 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
0

ADVERTORIAL

Ένα μπουκάλι Coca-Cola ταξιδεύει την Κρήτη στον κόσμο Facebook Twitter
Φέτος, Έλληνες και ξένοι επισκέπτες εμπνέονται να μάθουν περισσότερα για την πλούσια ιστορία της Κρήτης.

 

Το 1962 ο Andy Warhol χρησιμοποίησε ένα μπουκάλι Coca-Cola, μετατρέποντας ένα mainstream αντικείμενο, σε έργο τέχνης, ενώ σύμφωνα με τον θεωρητικό του βιομηχανικού σχεδίου, Raymond Loewy, το μπουκάλι της Coca-Cola είναι ένα αριστούργημα λειτουργικού σχεδιασμού, ένα κλασσικό παράδειγμα της παγκόσμιας ιστορίας της συσκευασίας.


'Εκτοτε το μπουκάλι της Coca-Cola αποτελεί πηγή έμπνευσης πολλών γενεών καλλιτεχνών, συγγραφέων, μουσικών, πρωταγωνιστεί σε αγαπημένες ταινίες, συμμετέχει σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα. Πολλοί περιμένουν τα συλλεκτικά μπουκάλια με προσμονή και δεν είναι λίγοι εκείνοι που τα συλλέγουν με πάθος, τα ανταλλάσσουν, τα εκθέτουν.

 

Ένα μπουκάλι Coca-Cola ταξιδεύει την Κρήτη στον κόσμο Facebook Twitter
Το κινητό κατάστημα, Coca-Cola Pop-Up Store, από τις 24 Ιουλίου ταξιδεύει σε διάφορα σημεία της Κρήτης με συλλεκτικά αντικείμενα.


Κατά συνέπεια, ένα νέο συλλεκτικό μπουκάλι Coca-Cola είναι ένα γεγονός που τραβάει την προσοχή του κόσμου. Από αυτό το καλοκαίρι λοιπόν η Κρήτη μας έχει το δικό της συλλεκτικό μπουκάλι.

 

Η Coca-Cola και η Coca-Cola Τρία Έψιλον τιμούν την Κρήτη και γιορτάζουν την πολύχρονη παρουσία τους στο νησί με ένα μοναδικό συλλεκτικό μπουκάλι που δημιούργησαν Έλληνες καλλιτέχνες, αντλώντας την έμπνευσή τους από την πλούσια μυθολογία και παράδοση του νησιού και με πλήθος δράσεων, από τον Μάιο μέχρι τον Οκτώβριο. Αυτό το γεγονός από μόνο του είναι μία μεγάλη και ευχάριστη είδηση.

Ρωτήσαμε την κα Ντιάνα Μπίρμπα, την Διευθύντρια Marketing της Cocа-Cola σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα να μας εξηγήσει τι σημαίνει αυτή η πρωτοβουλία.

Κα Μπίρμπα, για μία φορά ακόμη η Coca-Cola μας αιφνιδίασε ευχάριστα. Πείτε μας τι σημαίνει αυτή η κίνηση της αγαπημένης μάρκας;
Η Coca-Cola είναι στην Ελλάδα σχεδόν 50 χρόνια. Και όλα αυτά τα χρόνια στόχος μας είναι να επιστρέφουμε στον τόπο μας την αξία που μας δίνει. Να εκφράζουμε έμπρακτα το ευχαριστώ μας σε όλους εκείνους που μας βάζουν στην καθημερινότητά τους, τιμώντας μας με την επιλογή τους, καθώς και τους χιλιάδες ανθρώπους σε κάθε γωνιά της χώρας μας που φροντίζουν να φτάνουν τα προϊόντα μας στα χέρια κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδας.

Η απόφασή μας φέτος να δημιουργήσουμε για πρώτη φορά ένα συλλεκτικό μπουκάλι αφιερωμένο στον τόπο μας έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς.

Αυτό το καλοκαίρι, χρησιμοποιούμε το ίδιο το προϊόν μας και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προωθήσουμε την Κρήτη ως έναν σημαντικό τουριστικό προορισμό. Έτσι, δημιουργήσαμε ένα συλλεκτικό μπουκάλι Coca-Cola εμπνευσμένο από ένα κομμάτι του τόπου μας, την Κρήτη, ένα μπουκάλι-πρεσβευτής της Ελλάδας και συγκεκριμένα, της Κρήτης.

Στόχος μας είναι, κάθε ξένος που θα έρθει στην Κρήτη φέτος το καλοκαίρι να φύγει με ένα τουλάχιστον συλλεκτικό μπουκάλι Coca-Cola στη βαλίτσα του και πολλές όμορφες εμπειρίες από την Κρήτη να μοιραστεί, εκεί που θα επιστρέψει.

Είναι στην ουσία μία κίνηση ευγνωμοσύνης από Έλληνες σε Έλληνες, γιατί μπορεί η Coca-Cola να είναι μία μάρκα που γεννήθηκε σε κάποια άλλη χώρα αλλά μεγαλώνει και ζει σε πολλές άλλες, όπως και στην Ελλάδα. Η ιστορία μας στην Ελλάδα είναι φτιαγμένη από τις ιστορίες των εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών των ανθρώπων μας, των συνεργατών μας και εκείνων που μας τιμούν με την επιλογή τους καθημερινά. Πολλοί από αυτούς βρίσκονται και στην Κρήτη!

Ένα μπουκάλι Coca-Cola ταξιδεύει την Κρήτη στον κόσμο Facebook Twitter
Φέτος, η Coca-Cola και η Coca-Cola Τρία Έψιλον γιορτάζουν την πολύχρονη παρουσία τους στην Κρήτη.

—Γιατί η Κρήτη όμως; Γιατί όχι κάποιο άλλο μέρος της Ελλάδας;
Ξεκινήσαμε από την Κρήτη για τρεις συγκεκριμένους λόγους. Ο πρώτος είναι η σημαντική ιστορία της Κρήτης από την προϊστορία μέχρι σήμερα. Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί είναι ότι ο Μινωικός πολιτισμός είναι ένας από τους πρώτους πολιτισμούς στην Ευρώπη και η μινωική ζωγραφική είναι πρόδρομος της ευρωπαϊκής τέχνης. Αλλά ο πολιτισμός της Κρήτης δεν σταματά εκεί. Η Κρήτη είναι ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος, ο Βιτσέντζος Κορνάρος, ο Νίκος Καζαντζάκης, ο Οδυσσέας Ελύτης, είναι η λύρα και η μαντινάδα. Η Κρήτη είναι όμως πάνω απ' όλα η περηφάνια, η λεβεντιά και η μεγαλοψυχία των ανθρώπων της, στοιχείο ανεξίτηλο του ελληνικού πολιτισμού διαχρονικά.

Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα προϊόντα, πρεσβευτής της Ελλάδας στον κόσμο.

Ο δεύτερος είναι η πολύχρονη παρουσία και οι στενοί δεσμοί μας με το νησί. Η κοινή δραστηριότητα της Coca-Cola και της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Κρήτη έχει σημείο αναφοράς τη μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης στο Ηράκλειο, που συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια λειτουργίας. Αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και τιμή που είμαστε ενεργό κομμάτι αυτού του τόπου, συμβάλλοντας στο εμπόριο, στην οικονομία και στην κοινωνία. Σήμερα στην Κρήτη απασχολούνται 107 εργαζόμενοι στη μονάδα του Ηρακλείου και στις πωλήσεις, που συνεργάζονται καθημερινά με περισσότερους από 80 τοπικούς χονδρέμπορους για να φέρουν τα προϊόντα σε σχεδόν 10.000 σημεία πώλησης σε όλη την Κρήτη. Έτσι, κάθε προϊόν που παράγεται στην Κρήτη στηρίζει την τοπική οικονομία αλλά και την τοπική εμπορική δραστηριότητα.


Ο τρίτος λόγος είναι ότι η Κρήτη πρωταγωνιστεί ως ένας από τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς, με μεγάλο αριθμό ετήσιας επισκεψιμότητας, που μας δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρουμε το μήνυμά μας σε περισσότερους ανθρώπους σε όλον τον κόσμο.

Πείτε μας λίγα λόγια για τον σχεδιασμό του μπουκαλιού και που μπορούν να το βρουν οι επισκέπτες του νησιού.

Το μοναδικό αυτό συλλεκτικό μπουκάλι είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την Κρήτη. Τα χαρακτηριστικά γραφικά της Coca-Cola έχουν αντικατασταθεί με απεικονίσεις εμπνευσμένες από τοιχογραφίες από το παλάτι της Κνωσού, το μύθο της Αριάδνης αλλά και τα Ταυροκαθάψια, άθλημα της Μινωικής εποχής. Εμπνευστήκαμε από τις αξίες, την παράδοση και την ιστορία της Κρήτης και δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο εικαστικό υψηλής αισθητικής αξίας.

Ένα μπουκάλι Coca-Cola ταξιδεύει την Κρήτη στον κόσμο Facebook Twitter
Όσοι επισκεφθούν την Κρήτη αυτό το καλοκαίρι θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν το μοναδικό συλλεκτικό μπουκάλι Coca-Cola.

Εκτός από το συλλεκτικό μπουκάλι, τι άλλο έχετε σχεδιάσει να κάνετε στην Κρήτη;
Το μπουκάλι είναι μόνο η αρχή! Έχουμε σχεδιάσει μία σειρά εμπορικών ενεργειών και κοινωνικών δράσεων που θα υλοποιηθούν παράλληλα με τη διάθεση του συλλεκτικού μπουκαλιού.

Το κινητό μας κατάστημα Coca-Cola Pop-Up Store, θα ταξιδέψει σε διάφορα σημεία της Κρήτης από τις 24 Ιουλίου και για περίπου δύο εβδομάδες, με τα συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στην Ελλάδα.

Το Coca-Cola Pop-Up Store αναμένεται να γίνει το σημείο συνάντησης των fans και όχι μόνο. Όσες φορές έχουμε χρησιμοποιήσει το κινητό μας κατάστημα, έχουμε διαπιστώσει ότι είναι πόλος έλξης, γι' αυτό πιστεύουμε ότι η παρουσία του σε κάθε σημείο μπορεί να τονώσει την τοπική εμπορική κίνηση.

Παράλληλα, και είμαι πολύ περήφανη για αυτό, η Κρήτη φέτος έχει επιλεχθεί ως η περιοχή όπου θα υλοποιήσουμε σημαντικά προγράμματα στήριξης των νέων. Συγκεκριμένα, ήδη υλοποιήσαμε τον Μάιο στα Χανιά και στο Ηράκλειο το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας «Counting Stars», το οποίο ενέπνευσε 100 νέους να κυνηγήσουν το επιχειρηματικό τους όνειρο με έμφαση στον τουρισμό. Τον Οκτώβριο, το πρόγραμμα «Youth Empowered» της Coca-Cola Τρία Έψιλον θα πραγματοποιηθεί στην Κρήτη με σκοπό να βοηθήσει νέους 18-30 ετών που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης με επιτυχία. Με βασικό μήνυμα τη φράση «Εμπνεύσου, Διεκδίκησε, Πέτυχε», το πρόγραμμα παρέχει εκπαίδευση για την ανάπτυξη προσωπικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, επαγγελματική καθοδήγηση από έμπειρα στελέχη της αγοράς και δυνατότητες δικτύωσης.


Η Ελλάδα είναι μία χώρα γεμάτη έξυπνους και δημιουργικούς ανθρώπους, που χρειάζονται απλώς μία ευκαιρία.

Ξέρετε, μερικές φορές εκείνο που λείπει σε κάποιον για να πετάξει μπροστά δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία καλή κουβέντα, ένα μικρό «σπρώξιμο» προς τη σωστή κατεύθυνση, μία μικρή ενθάρρυνση, μία ευκαιρία να δείξει τί αξίζει. Από την εμπειρία μας από ανάλογα προγράμματα, τα μηνύματα που παίρνουμε είναι τέτοιας μορφής. Αποφασίσαμε λοιπόν ότι θα ήμασταν περισσότερο χρήσιμοι, αν προσφέραμε στους νέους της Κρήτης εκπαίδευση και καθοδήγηση, τόσο σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης όσο και σε θέματα επιχειρηματικότητας.

Φέτος, νέοι από 10 χώρες θα κερδίσουν διακοπές στην Κρήτη μέσω διεθνούς διαγωνισμού Coca-Cola!

Τέλος, είναι σημαντικό να αναφέρω ότι η Κρήτη, επιλέχθηκε ανάμεσα σε δημοφιλείς προορισμούς απ' όλη την Ευρώπη, ως το μεγάλο έπαθλο διεθνούς διαγωνισμού της Coca-Cola σε νέους από 10 χώρες, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω προβολή του νησιού ως προορισμό διακοπών. Περισσότεροι από 50 τυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την αξέχαστη εμπειρία των καλοκαιρινών διακοπών στην Κρήτη. Στόχος μας είναι να φροντίσουμε να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές της χώρας μας!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM