ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Είμαι η Ομάδα μου

0

Η σκηνοθετική κάμερα πάντα είχε μια ιδιαίτερη κλίση στο να αποτυπώνει ιστορίες που έχουν να κάνουν με μεγάλες αγάπες. Οι ιστορίες αυτές έχουν διαφορετικό σενάριο αλλά συνήθως καταλήγουν σε δυο ειδών φινάλε: μαζί ή χώρια. Υπάρχει όμως και μια αγάπη που δεν έχει κάποιο τέλος παρ’ ότι χαρακτηρίζεται από το ίδιο πάθος, ίσως και μεγαλύτερο, από τα πιο ευφάνταστα ερωτικά σενάρια. Είναι η αγάπη για την ομάδα μου.

Αυτή η αγάπη εξιστορείται με τη νέα διαφημιστική καμπάνια “Είμαι η Ομάδα μου”. Η Stoiximan ως χορηγός της ΠΑΕ Ολυμπιακός δημιούργησε ένα σποτ που κινείται στο ίδιο υψηλό επίπεδο με τις προηγούμενες καμπάνιες “Κορυφές” και “Ένα Μαζί Σου”, αποτυπώνοντας το πάθος και την αγάπη που ακολουθούν μια μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Την αγάπη που ξεφεύγει από το γήπεδο και τις κερκίδες και απλώνεται στους δρόμους της πόλης, στα μαγαζιά, τα καφενεία και τα στέκια των απλών οπαδών. Αυτοί οι καθημερινοί άνθρωποι που ξυπνάνε κάθε πρωί να πάνε στη δουλειά τους και έχουν ο καθένας τη δική του ιστορία, ενώνονται με τους παίκτες του Ολυμπιακού σε ένα φιλμ που είναι γεμάτο από ένταση και συναισθήματα για μια σχέση μοναδική: τη σχέση της Ομάδας με τον κόσμο της.

Πίσω από το πολύ επιτυχημένο διαφημιστικό σποτ υπάρχουν ώρες γυρισμάτων τόσο μέσα στο στούντιο όσο και έξω από αυτό, αφού ο στόχος είναι να αποδοθεί όσο το δυνατόν πιο έντονα η σύνδεση ανάμεσα στα αποδυτήρια και την ζωή στην πόλη. Εκεί βρίσκονται όλο το πάθος και η πίστη που αναδεικνύουν μια ομάδα σε πρωταθλητή, αλλά και που κάνουντο ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό μια μοναδική εμπειρία.

Η ιστορία του Ολυμπιακού γίνεται ένα με την καθημερινότητα των οπαδών του και όσο οι παίκτες περπατούν για να βγουν στο γήπεδο, η κάμερα παρουσιάζει εκείνους που περιμένουν και αυτή τη φορά το ματς για να νιώσουν μαζί με την ομάδα τους την ένταση του αγώνα. Οι γρήγορες  εναλλαγές στην εικόνα και τον ήχο μεταφέρουν τα μοναδικά συναισθήματα που γεννά αυτή η σχέση, ενώ τα πλάνα από τον Πειραιά και την καθημερινότητα της κάθε γειτονιάς γίνονται κομμάτι αυτής της ιστορίας.

Κάμερες ψηφιακές και αναλογικές επιστρατεύονται για να αποδώσουν την αίσθηση της αυθεντικότητας σε κάθε γύρισμα και απλοί καθημερινοί άνθρωποι γίνονται πρωταγωνιστές σε αυτό το φιλμ χωρίς ιδιαίτερες σκηνοθετικές οδηγίες. Χρειάζεται μόνο να δείξουν αυτό που νιώθουν, δηλαδή το “Είμαι η Ομάδα μου”. Ένα πολυπληθές συνεργείο φροντίζει για κάθε λεπτομέρεια και τα γυρίσματα γίνονται μια ευχάριστη εμπειρία με αθλητική ατμόσφαιρα και κόκκινο χρώμα.

Μέσα στο στούντιο, απ’ την άλλη, στήνονται φώτα και πανιά προβολής ενώ οι παίκτες ετοιμάζονται να περπατήσουν μπροστά στην κάμερα με βήμα αποφασιστικό και βλέμμα που αποτυπώνει την ένταση και το πάθος πριν από κάθε αγώνα. Αυτό το βλέμμα εναλλάσσεται με τα χαμόγελα και τα συνθήματα των οπαδών τους και τους οδηγεί στο γήπεδο.

Η ταύτιση μιας ολόκληρης πόλης με μια μεγάλη ομάδα είναι η ιστορία που αφηγείται η νέα διαφημιστική καμπάνια της Stoiximan που ως μεγάλος χορηγός του Ολυμπιακού αποφασίζει να αναδείξει το μοναδικό δέσιμο οπαδών-πόλης-ομάδας. Και το καταφέρνει μέσα από ένα σποτ υψηλής αισθητικής και ποιότητας που τελικά δεν αφορά μόνο τον Ολυμπιακό αλλά και τον Αθλητισμό ευρύτερα! Στο “Είμαι η Ομάδα μου” η ιστορία αγάπης ανάμεσα στον κόσμο και τους παίκτες του γίνεται μια υπόθεση χωρίς καλό ή κακό τέλος. Γιατί αυτή η αγάπη δεν τελειώνει ποτέ!

Επιχειρείν/Market
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM