«Τόσο μακριά, τόσο κοντά τους»: Η πρωτοβουλία της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas με τα καταστήματα My market και την Ομάδα Αιγαίου, για τη στήριξη της νησιωτικής Ελλάδας

Πρωτοβουλία της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas με τα καταστήματα My market και την Ομάδα Αιγαίου, για την στήριξη της νησιωτικής Ελλάδας Facebook Twitter
0

«Τόσο μακριά, τόσο κοντά τους», είναι η νέα πρωτοβουλία της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas σε συνεργασία με τα καταστήματα My market, και τη συμβολή της Ομάδας Αιγαίου, με στόχο την στήριξη της νησιωτικής Ελλάδας. 

«Μαζί εν δράσει» ταξίδεψαν στα μικρά κι ακριτικά νησιά προκειμένου να προσφέρουν εξελιγμένες διαγνωστικές πνευμονολογικές εξετάσεις σε όλους τους κατοίκους.

Η ΕΛΑΪΣ Unilever Hellas σε συνεργασία με τα καταστήματα My market προχώρησαν στην αγορά ενός θωρακικού υπερηχοτομογράφου, που χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του, είναι ικανός να διαγνώσει μη επεμβατικά και χωρίς ακτινοβολία, τις πνευμονίες και άλλες σημαντικές παθήσεις των πνευμόνων αλλά και την πνευμονία που προκαλείται από την Covid 19 σε κάθε στάδιο. Μεταφέρεται εύκολα παντού ώστε να φτάνει και στο τελευταίο σπίτι όλων των κατοίκων των νησιών μας, και θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για το έργο που προσφέρει η Ομάδα Αιγαίου στη νησιωτική Ελλάδα.

Αυτήν την πρωτοβουλία στήριξαν με τις αγορές τους και όλοι οι καταναλωτές που αγκάλιασαν την ενέργεια από την πρώτη στιγμή, αγοράζοντας προϊόντα της Unilever από τα My market προκειμένου να βοηθήσουν κάθε κάτοικο των νησιών που έχει ανάγκη.

Με αφορμή αυτή την ενέργεια, ο Ανδρεάς Παπαμηνάς, National Account Manager της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas δήλωσε: «Η πρωτοβουλία του "Τόσο μακριά, τόσο κοντά τους” σε συνεργασία με τα My market και την Ομάδα Αιγαίου μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια. Xαιρόμαστε ακόμα περισσότερο που έχουμε δίπλα μας έναν σημαντικό συνεργάτη και αρωγό των προσπαθειών μας, τα My market. Η στήριξη των ακριτικών νησιών μέσα από τέτοιες ενέργειες είναι απαραίτητη ιδιαίτερα μετά την πανδημία και ελπίζουμε ότι ενέργειες όπως το «Μαζί εν Δράση» θα ανοίξουν το δρόμο για περισσότερες τέτοιες πρωτοβουλίες».

Η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας των My market δήλωσε επίσης: «Κάθε ενέργεια που προστατεύει και περιφρουρεί το ανεκτίμητο αγαθό της υγείας των κατοίκων των ακριτικών νησιών έχει εξέχουσα σημασία για όλους μας. Είμαστε υπερήφανοι που μαζί με την ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas και την Ομάδα Αιγαίου συμμετέχουμε σε μία τέτοια ενέργεια με τέτοιο αντίκτυπο για τους συνανθρώπους μας και τις συνθήκες υγείας και ασφάλειάς τους. Όμως, δεν θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί χωρίς την συμβολή των καταναλωτών οι οποίοι βρίσκονται πάντα δίπλα μας σε πρωτοβουλίες όπως αυτή, με έντονο κοινωνικό χαρακτήρα».

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM