«ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ»: H πρωτότυπη εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την Ανακύκλωση

«ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ»: H πρωτότυπη εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την Ανακύκλωση Facebook Twitter
0

Οι ουσιαστικές αλλαγές δεν συμβαίνουν από τη μια μέρα στην άλλη. Αντίθετα, συμβαίνουν όταν κάνουμε μικρές, καθημερινές πράξεις σωστά. Όπως η ανακύκλωση. 

Θέλοντας αναδείξει πόσο σημαντικό είναι όχι απλώς να ανακυκλώνουμε, αλλά να ανακυκλώνουμε σωστά, η Περιφέρεια Αττικής με τον  Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim υλοποιούν μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με ένα μήνυμα που σου μένει από την πρώτη φορά που το ακούς: «ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ».

Ο στόχος της καμπάνιας «ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ» είναι να δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να ενημερωθούν για την αξία της σωστής και υπεύθυνης ανακύκλωσης των απορριμμάτων και τα σημαντικά οφέλη της στο περιβάλλον αλλά και στην καθημερινότητά μας. 

Με απλή αλλά ταυτόχρονα παιχνιδιάρικη γλώσσα, η καμπάνια κινητοποιεί το κοινό σε μικρές, καθημερινές πράξεις που, όταν γίνονται σωστά, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον πλανήτη. 

«ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ»: Μέσα στην πρωτότυπη εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την Ανακύκλωση Facebook Twitter

Αυτό θα συμβάλλει στο να εδραιωθεί στην Ελλάδα μια νέα εθνική κουλτούρα ανακύκλωσης με σωστές βάσεις αλλά και, αφετέρου, να βελτιωθούν οι επιδόσεις της χώρας στον τομέα της ανακύκλωσης στην ΕΕ.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ Δημήτρης Χανής παρουσίασαν την πρωτοβουλία «ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ» σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Athens Capital στις 19 Μαρτίου. 

«Η προστασία του περιβάλλοντος είναι αποδεδειγμένα προτεραιότητα και απόλυτο στοίχημα για την Περιφέρεια. Υπό αυτό το πρίσμα επιζητούμε ξεκάθαρα σχέδια που να δημιουργούν αξία για τους πολίτες. Και σε τέτοια σχέδια  η Περιφέρεια και θα πρωταγωνιστεί και θα είναι αρωγός. Νομίζω πως η  συνέργεια αυτή είναι ένα καλό παράδειγμα προς μίμηση για όλες τις μεγάλες εταιρείες για τον τρόπο που μπορούν να χειριστούν τα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Και αποδεικνύει ότι όπου υπάρχει η συγκροτημένη συνεργασία των ιδιωτών φορέων και της Δημόσιας Διοίκησης, τότε ο πολίτης βγαίνει πάντα κερδισμένος», σημείωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς. 

«ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ»: Μέσα στην πρωτότυπη εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την Ανακύκλωση Facebook Twitter

Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει δύο βασικούς πυλώνες δράσεις: την ενημέρωση και την εκπαίδευση. Έτσι, πρώτα οι πολίτες θα εξοικειωθούν με τις σωστές πρακτικές ανακύκλωσης και στη συνέχεια θα τις υιοθετήσουν και θα τις ενσωματώσουν στην καθημερινότητά τους, διασφαλίζοντας έτσι έναν βιώσιμο πλανήτη ως παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές. 

Η καμπάνια στοχεύει στο να εδραιωθεί στην Ελλάδα μια νέα εθνική κουλτούρα ανακύκλωσης με σωστές βάσεις 

Για τη σημασία της ανακύκλωσης στην αειφορία και τη βιωσιμότητα, μίλησε και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, Δημήτρης Χανής: «Στη γεμάτη περιβαλλοντικούς κινδύνους εποχή μας η ανακύκλωση παρέχει ανυπολόγιστα οφέλη, καθώς συμβάλλει αποφασιστικά στον περιορισμό της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος από ρυπογόνους και μολυσματικούς παράγοντες, στη διατήρηση των φυσικών πόρων, στην εξοικονόμηση ενέργειας, στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στη βιώσιμη ανάπτυξη της οικονομίας. Στόχος μας μέσα από την καμπάνια αυτή σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής είναι να γυρίσουμε σελίδα στην ανακύκλωση, να ενημερώσουμε και να ενθαρρύνουμε τις ορθές πρακτικές ανακύκλωσης, καθώς η ανακύκλωση αποτελεί όρο ζωής για όλους μας και έχει εφαρμογή παντού – επιχειρήσεις, νοικοκυριά, δημόσιους χώρους. Έτσι, Πολιτεία, επιχειρείν και κοινωνία μπορούμε μαζί να κάνουμε μια επανεκκίνηση στον τρόπο που διαχειριζόμαστε και ανακυκλώνουμε τα απορρίμματα, δίνοντας σε κάθε υλικό μια δεύτερη ζωή».

«ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ»: Μέσα στην πρωτότυπη εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την Ανακύκλωση Facebook Twitter


 

Την εκστρατεία, μάλιστα, συμπληρώνει και η ανάπτυξη μιας εφαρμογής (app).

Στο πλαίσιο της εξοικείωσης με τις ορθές πρακτικές ανακύκλωσης, η εφαρμογή immerge αναπτύσσεται σε συνεργασία με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών) και της εταιρείας τεχνοβλαστού του τελευταίου με τίτλο CogniSensus. 

Το immerge που είναι διαθέσιμο για iOS και Android χρησιμοποιεί την Εκτεταμένη Πραγματικότητα (XR) για να ζωντανέψει κάθε πληροφορία και περιεχόμενο σχετικό με την Ανακύκλωση. 

Με διαρκή ανανέωση του περιεχομένου της, η εφαρμογή immerge προσφέρει επικαιροποιημένο και πλούσιο υλικό, ενώ ο AI-driven σαρωτής του αναγνωρίζει καθημερινά αντικείμενα και βελτιώνει τη συνολική εμπειρία εκμάθησης.
 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την εκστρατεία και την εφαρμογή επισκεφτείτε την σελίδα www.tokanoumesosta.gr.
 

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM