Η Mastercard και η Εθνική Τράπεζα στηρίζουν το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Η Mastercard και η Εθνική Τράπεζα στηρίζουν το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου και την προβολή ελληνικών παραγωγών στο εξωτερικό Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Mastercard και η Εθνική Τράπεζα στηρίζουν για ακόμη μία χρονιά το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, ενισχύοντας έμπρακτα το Θέατρο και τις Τέχνες, με στόχο την προώθηση της σύγχρονης πολιτιστικής δημιουργίας. Παράλληλα, για δεύτερη συνεχή χρονιά, υποστηρίζουν τη δράση grape – Greek Agora of Performance, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε Έλληνες καλλιτέχνες θεάτρου και χορού να παρουσιάσουν το έργο τους σε εκπροσώπους διεθνών φεστιβάλ και φορέων του πολιτιστικού χώρου, ενισχύοντας την παρουσία τους στη διεθνή σκηνή.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, οι κάτοχοι καρτών Mastercard της Εθνικής Τράπεζας απολαμβάνουν ανεκτίμητες εμπειρίες και προνόμια καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ. Ειδικότερα, 10 τυχεροί που θα χρησιμοποιήσουν τις πιστωτικές κάρτες Mastercard της Εθνικής Τράπεζας για τις καθημερινές τους συναλλαγές έως τις 22 Ιουνίου, θα κερδίσουν διπλές προσκλήσεις και θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού ή στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου Οι νικητές θα παρακολουθήσουν μια παράσταση στους ιστορικούς αυτούς χώρους, θα ξεναγηθούν στα παρασκήνια από τους συντελεστές του Φεστιβάλ και θα απολαύσουν ένα εκλεκτό δείπνο σε επιλεγμένα εστιατόρια της περιοχής.

Παράλληλα, οι θεατές που θα προμηθευτούν τα εισιτήριά τους με πιστωτικές κάρτες Mastercard της Εθνικής Τράπεζας ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας more.com έως τις 22 Ιουνίου, συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση για 100 διπλές προσκλήσεις για επόμενες παραστάσεις του Φεστιβάλ.

Επιπλέον, η Mastercard και η Εθνική Τράπεζα, ως αποκλειστικοί υποστηρικτές της πλατφόρμας grape – Greek Agora of Performance, στηρίζουν για δεύτερη συνεχή χρονιά την προβολή της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, θα απονείμουν τα Βραβεία Κοινού στα τρία έργα που θα συγκεντρώσουν τη μεγαλύτερη βαθμολογία βάσει ψηφοφορίας. Τα βραβεία συνοδεύονται από χρηματικό έπαθλο, ενισχύοντας περαιτέρω την εξωστρέφεια των ελληνικών καλλιτεχνικών παραγωγών και διευκολύνοντας τη συμμετοχή τους σε διεθνή φεστιβάλ.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, δήλωσε: «Στη Mastercard, πιστεύουμε ότι η Τέχνη είναι ένας ισχυρός μοχλός πολιτισμικής ανάπτυξης που ενώνει τους ανθρώπους μέσα από ανεκτίμητες εμπειρίες. Η πολυετής μας συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου αντανακλά τη στρατηγική μας δέσμευση να επενδύουμε σε πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν την ελληνική δημιουργικότητα και τη φέρνουν στο παγκόσμιο προσκήνιο. Χαιρόμαστε που για ακόμη μία χρονιά η συνεργασία μας με την Εθνική Τράπεζα, ενισχύει αυτή την προσπάθεια, φέρνοντας το κοινό πιο κοντά στον πολιτισμό, ενδυναμώνοντας την ελληνική καλλιτεχνική έκφραση.»

Η Ελευθερία Βολιώτη, Διευθύντρια Καρτών της Εθνικής Τράπεζας, δήλωσε: «Στην Εθνική Τράπεζα επενδύουμε διαχρονικά σε πρωτοβουλίες που ενισχύουν τον πολιτισμό και δημιουργούν αξία για τους πελάτες μας. Μέσα από τις κάρτες μας, προσφέρουμε πρόσβαση σε μοναδικές εμπειρίες που δεν περιορίζονται στις καθημερινές συναλλαγές αλλά συνδέουν τους κατόχους με τον κόσμο της Τέχνης και της Δημιουργίας. Η συνεργασία μας με το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου και τη Mastercard για μια ακόμα χρονιά, αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα πώς η τραπεζική εμπειρία μπορεί να μετατραπεί σε πολιτιστική , ενισχύοντας την εξωστρέφεια της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας.»

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το nbg.gr ή το aefestival.gr

LOGO
Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM