Αυτό είναι story: Με ουδέτερο ισοζύγιο του άνθρακα το efood για το 2020

Αυτό είναι story: Με ουδέτερο ισοζύγιο του άνθρακα το efood για το 2020 Facebook Twitter
0

Το efood, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα για ακόμα μια φορά την καινοτόμα φιλοσοφία και την υπεύθυνη στάση του προς το περιβάλλον, ανακοίνωσε στο πλαίσιο δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης "Love Delivered" το πρόγραμμα αντιστάθμισης και μείωσης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Από την 1η Ιανουαρίου 2020, η υπηρεσία delivery φαγητού στην Ελλάδα ανέλαβε τη δέσμευση να αντισταθμίσει στο 100% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (Co2) για κάθε διανομή του efood. Μαζί με τον οργανισμό Climate Partner, υπολογίζει τις GHG εκπομπές κάθε οχήματος efoodgo και καλύπτει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα , συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης ενέργειας του κτιρίου της εταιρείας, των επαγγελματικών ταξιδιών και των μετακινήσεων εργαζομένων, προκειμένου να έχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

Αυτό είναι story: Με ουδέτερο ισοζύγιο του άνθρακα το efood για το 2020 Facebook Twitter

Ποιος είναι όμως ο ουσιαστικός αντίκτυπος του efood; Αυτή την στιγμή υποστηρίζει, μαζί με όλες τις Ευρωπαϊκές εταιρείες που εντάσσονται στο δυναμικό της Delivery Hero, την προσπάθεια προστασίας των δασών χρηματοδοτώντας ένα σχέδιο δράσης στο Περού. Στο πλαίσιο αυτού του έργου, 400 οικογένειες συνεργάζονται για να προστατεύσουν 300.000 εκτάρια πρωτογενούς δάσους στην περιοχή του Αμαζονίου.

Αυτό είναι story: Με ουδέτερο ισοζύγιο του άνθρακα το efood για το 2020 Facebook Twitter

Χαρακτηριστικά, ο CEO & co-founder του efood Παμίνος Κιρκίνης αναφέρει "Αναγνωρίζοντας τον ρόλο μας ως εταιρεία, είμαστε βαθιά ευαισθητοποιημένοι απέναντι στις κλιματικές αλλαγές και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις τόσο για τον άνθρωπο αλλά και τα ζώα. Αποδεικνύουμε στην πράξη την υπευθυνότητά μας υιοθετώντας ακόμα περισσότερους τρόπους, μεθόδους και πολιτικές που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Δεν είναι απλά η δουλειά μας. Είναι στάση ζωής!"

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM