Χορευτική αυτo-λογοτεχνία

Χορευτική αυτo-λογοτεχνία Facebook Twitter
0
Χορευτική αυτo-λογοτεχνία Facebook Twitter

Πρωτογνωρίσαμε τη Λενιώ Κακλέα στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2009 με το matter-of act, ένα διαδραστικό πρότζεκτ για το Φεστιβάλ και τους θεατές του. Έφτιαξε ένα μικρού μήκους εικοσάλεπτο «φεστιβάλ» στο οποίο παρουσιαζόταν το Φεστιβάλ Αθηνών μέσα από τα μάτια οκτώ θεατών που παρακολούθησαν ομαδικά 7 παραστάσεις. Ήταν η πρώτη δουλειά που ανέλαβαν η κόρη του σκηνοθέτη Γιάννη Κακλέα και η χορογράφος Χάρις Ανταχοπούλου για το Φεστιβάλ Αθηνών.

Τέσσερα χρόνια μετά, η 28χρονη πλέον Λενιώ Κακλέα, απόφοιτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, που ζει και εργάζεται στο Παρίσι κι έχει συνεργαστεί ως ερμηνεύτρια με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του «εννοιολογικού χορού», όπως ο Μπορίς Σαρμάτς και η Εμανουέλ Ουίν, επιστρέφει για να ερμηνεύσει ένα δικό της σόλο. Το arranged by date που θα παρουσιάσει στο Φεστιβάλ είναι autofiction dansée (χορευτική αυτο-λογοτεχνία). «Η Κακλέα έχει επιλέξει να είναι μόνη στη σκηνή και να αφηγείται, αποφεύγοντας όμως την παγίδα της διήγησης, δημιουργώντας έτσι μια ένταση ανάμεσα στο κείμενο και στη σωματική ύλη μέσω διαδοχικών κινήσεων, ενώ επεξεργάζεται την ηχητική ύλη με ροή» έγραψε το website Paris Arts πριν από κάποιους μήνες, παρουσιάζοντας το arranged by date.

Χορευτική αυτo-λογοτεχνία Facebook Twitter
Διάφορα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ