Είναι μια από τις μεγαλύτερες σύγχρονες εταιρίες ένδυσης παγκοσμίως και οι ιθύνοντες της θέλησαν να ανανεώσουν το κάπως πεπαλαιωμένο έμβλημα που την έκανε γνωστή σε όλο τον κόσμο. Λογάριαζαν όμως χωρίς τον ξενοδόχο. Και όπου εταιρία ένδυσης βάζουμε τη Gap και ξενοδόχο τους χρήστες του internet που εξέφρασαν την αντίδραση τους στο νέο logo της εταιρίας, χρησιμοποιώντας άσχημα και περιπαικτικά σχόλια στο facebook και στο twitter. Κάτι τέτοια είδαν και οι άνθρωποι της Gap και ανησύχησαν μην τυχόν και πέσουν οι πωλήσεις από το νέο logo που διάλεξαν. Και όπως ήταν φυσικό, έλαβαν υπόψιν τους όλα τα σχόλια αποφασίζοντας να μην αλλάξουν το κλασικό μπλε σήμα της εταιρίας, αφήνοντας τους νεωτερισμούς στην άκρη. Για την παρούσα φάση όμως. Γιατί το μέλλον θα δείξει αν θα το αλλάξουν η όχι. Και αν το κάνουν πρώτα θα ρωτήσουν τα ιντερνετικά nerds που τους έβαλαν σε μπελάδες.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Πυροβολισμοί σε καθολικό σχολείο στη Μινεάπολη – Πληροφορίες για πολλούς νεκρούς

Πρίγκιπας Τζορτζ: «Ο πιο φυσιολογικός 12χρονος μελλοντικός μονάρχης που είχαμε ποτέ» λένε βασιλικοί αναλυτές

Κρις Τζένερ: «Για μένα αυτό είναι το γήρας με χάρη» - Απαντά πρώτη φορά ανοιχτά για το λίφτινγκ

Πυροβολισμοί στη Μινεάπολη: Ταυτοποιήθηκε ο δράστης - Οι αναρτήσεις του πριν εισβάλει στο σχολείο

Πειραιάς: 5χρονος εντοπίστηκε από τις Αρχές κλειδωμένος και μόνος του σε μπαλκόνι

σχόλια