10 μυστικά για να φοράτε ψηλοτάκουνα και να δείχνετε πάντα κομψή και άνετη

10 μυστικά για να φοράτε ψηλοτάκουνα και να δείχνετε πάντα κομψή και άνετη Facebook Twitter
7

 

10 μυστικά για να φοράτε ψηλοτάκουνα και να δείχνετε πάντα κομψή και άνετη Facebook Twitter

Πολλοί άντρες λένε πως δεν υπάρχει πιο αστείο θέαμα από μια γυναίκα που δεν μπορεί να περπατήσει φορώντας τακούνια. Είτε όμως έχουν τον αέρα του μοντέλου με τα ψηλοτάκουνα, είτε όχι, οι γυναίκες τα λατρεύουν αφού αποδεδειγμένα αποτελούν επιτομή της θηλυκότητας. 

Προς βοήθεια όσων γυναικών τα αγαπούν αλλά δεν έχουν καταφέρει ακόμη να τους «πάρουν τον αέρα», το WikiHow δίνει 10 μικρές συμβουλές για να νιώθετε και κυρίως να φαίνεστε άνετη και με αυτοπεποίθηση όταν φοράτε ψηλοτάκουνα:

1. Κάντε μικρά βήματα

Για να δείχνετε κομψή, πρέπει να κάνετε μικρά και αργά βήματα χωρίς να λυγίζετε τα γόνατά σας περισσότερο από ό,τι συνήθως. Τα μεγάλα βήματα, που κάνουμε συνήθως στην καθημερινότητά μας, θα κάνουν το περπάτημα να φαίνεται αφύσικο. Οπότε αν θέλετε να δείχνετε φυσικές, δεν θα πρέπει να βιάζεστε. 

10 μυστικά για να φοράτε ψηλοτάκουνα και να δείχνετε πάντα κομψή και άνετη Facebook Twitter

2. Βαδίστε με φόρα από τη φτέρνα προς τις μύτες των ποδιών

Για να κάνετε το βάδισμα σας να φαίνεται φυσικό, πατήστε γερά στα τακούνια και μετά επιχειρήστε να οδηγήσετε την κίνηση προς τις μύτες των ποδιών σας. Όταν το βάρος σας μετατοπίζεται προς την καμάρα του ποδιού, γείρετε ελαφρά προς τα εμπρός για να ωθήσετε τον εαυτό σας στο να ολοκληρώσει το βήμα και να κάνει το επόμενο.


3. Κρατείστε ίσια την πλάτη

Συνώνυμο της κομψότητας είναι το ευθυτενές βάδισμα. Κρατείστε ίσιους τους ώμους και πηγούνι παράλληλα με το πάτωμα. Με αυτόν τον τρόπο, οι κοιλιακοί σας θα σφίξουν, το στομάχι θα είναι πιο επίπεδο και θα δείχνετε συνολικά πιο αδύνατη και ανάλαφρη.

10 μυστικά για να φοράτε ψηλοτάκουνα και να δείχνετε πάντα κομψή και άνετη Facebook Twitter

4. Περπατήστε σε ευθεία γραμμή

Για να πετύχετε κομψό αέρινο βάδισμα, φανταστείτε πως μπροστά σας υπάρχει μια ευθεία γραμμή και περπατήστε αυστηρά πάνω της. Τοποθετείστε τα πόδια σας το ένα ακριβώς μπροστά στο άλλο και τεντώστε τις άκρες με τρόπο που να κουνιούνται ελαφρώς οι γοφοί σας. Θα χρειαστεί λίγη εξάσκηση, αλλά αξίζει τον κόπο καθώς το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει. 

10 μυστικά για να φοράτε ψηλοτάκουνα και να δείχνετε πάντα κομψή και άνετη Facebook Twitter

5. Προετοιμαστείτε στο σπίτι

Αν έχετε κάποια ειδική εμφάνιση, για παράδειγμα ένα γάμο, θα πρέπει να κάνετε προκαταβολικά μερικά πράγματα για να βεβαιωθείτε πως θα δείχνετε τέλεια:

  • Εξασκείστε το βάδισμά σας ώστε να κάνετε την εμφάνισή σας με τα ψηλοτάκουνα λιγότερο εφιαλτική. Επίσης καλό θα ήταν να ξύσετε λίγο τον πάτο των παπουτσιών σας προκειμένου να γλιστρούν λιγότερο.
  • Φορέστε τα παπούτσια για να τα συνηθίσετε και να νιώσετε πιο άνετα. Ολοκαίνουργια τακούνια μαζί με περπάτημα όλη νύχτα ίσον εφιάλτης. Υπάρχουν τρόποι να τα κάνετε πιο μαλακά, όπως το να βάλετε μάλλινες κάλτσες και να περπατήσετε φορώντας τα για περίπου 10 λεπτά.
  • Μάθετε πώς να ανεβοκατεβαίνετε σκάλες. Πατήστε με ολόκληρο το πέλμα κατεβαίνοντας και μόνο στις μύτες ανεβαίνοντας.
  • Χρησιμοποιείστε άνετους πάτους. Αν όταν φορέσετε τα καινούργια σας ψηλοτάκουνα, νιώσετε πως τα πόδια σας γλιστρούν μέσα ή πως ο πάτος θα έπρεπε να είναι πιο άνετος, καλό θα ήταν να αγοράσετε κάποια σχετικά «αξεσουάρ» που θα βοηθήσουν το πρόβλημα. Έτσι, το παπούτσι θα αγκαλιάζει όλο το πόδι σας και θα νιώθετε πιο ασφαλής.

6. Μάθετε να στέκεστε πάνω στα ψηλοτάκουνα

Το μυστικό δεν κρύβεται μόνο στο σωστό βάδισμα- θα πρέπει να μπορείτε επίσης να στέκεστε όμορφα φορώντας τακούνια. Αρχικά, βάλτε το ένα πόδι να σχηματίζει γωνία με τη μέση του άλλου. Μετά ρίξτε το βάρος στο τελευταίο. Όταν κουραστείτε, στηριχτείτε στο άλλο κ.ο.κ.

10 μυστικά για να φοράτε ψηλοτάκουνα και να δείχνετε πάντα κομψή και άνετη Facebook Twitter

7. Ξεκουράστε τα πόδια σας

Αν θέλετε να μπορείτε να φοράτε ψηλοτάκουνα όλη μέρα χωρίς να καταλήγετε με πρησμένα και πονεμένα πόδια, μην ξεχνάτε να τα ξεκουράζετε που και που. Να θυμάστε όμως, ποτέ μην βγάζετε στο ενδιάμεσο τα παπούτσια αφού τα κουρασμένα πόδια έχουν την τάση να πρήζονται, οπότε όταν θελήσετε να τα ξαναφορέσετε μετά από λίγο θα είναι ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα και σίγουρα πιο επίπονο. 

8. Μην φοράτε ψηλοτάκουνα πολύ συχνά 

Προτιμήστε να φοράτε παπούτσια που έχουν διαφορετικά ύψη τακουνιών, αλλά προσπαθήστε να φοράτε συχνότερα ίσια και άνετα παπούτσια. Το να βάζετε συνεχώς ψηλοτάκουνα μπορεί να βλάψει την υγεία σας. 

9. Επιλέξτε το σωστό παπούτσι

Αν σε όλη σας τη ζωή φοράτε αθλητικά, μην πάτε απευθείας στη 12ποντη γόβα στιλέτο. Ξεκινήστε φορώντας κάτι πιο ουδέτερο και σταθερό, όπως για παράδειγμα παπούτσια με τακούνι 6 ή 8 πόντων. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε πλατφόρμες ή τακούνια που δένουν στον αστράγαλο- είναι πιο άνετα καθώς το πόδι γλιστρά μέσα λιγότερο άρα είναι πιο εύκολο να διατηρείτε την ισορροπία σας. 

10 μυστικά για να φοράτε ψηλοτάκουνα και να δείχνετε πάντα κομψή και άνετη Facebook Twitter

10. Διαλέξτε το σωστό μέγεθος

Ό,τι και να κάνετε για να φαίνεστε άνετη με ψηλοτάκουνα, θα αποτύχει στην περίπτωση που τα παπούτσια σας στενεύουν. Ποτέ, μα ποτέ, μην αγοράζετε ψηλοτάκουνα αν τα νιώθετε στενά -έστω και στο ελάχιστο- στο πόδι σας. Αν πρέπει οπωσδήποτε να επιλέξετε ανάμεσα σε ένα λίγο μεγάλο και ένα λίγο μικρό παπούτσι, διαλέξτε το πρώτο, γιατί μπορείτε να το φορέσετε με πάτο. Στο στενό παπούτσι δεν υπάρχει τίποτα απολύτως που μπορείτε να κάνετε για να γίνει άνετο και απλώς θα καταλήξετε να μετανιώνετε την ώρα και τη στιγμή που το πήρατε. 

* Με πληροφορίες από brightside.me

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΜΠΤΗ 05/05- ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-Σάββας Σαββόπουλος: Τι είναι η ψυχή;

Άκου την επιστήμη / Σάββας Σαββόπουλος: Τι είναι η ψυχή;

Ο Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με τον ψυχίατρο–ψυχαναλυτή Σάββα Σαββόπουλο για τα διαχρονικά τραύματα της ελληνικής κοινωνίας, την οικογένεια, την ψυχική υγεία, τον σύγχρονο τρόπο ζωής, τη σχέση ψυχής-σώματος και την ευτυχία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οξεία Ηπατίτιδα: Τα πιθανά αίτια, η συσχέτιση με τον κορωνοϊό και τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν τους γονείς.

Δημ. Παρασκευής / Οξεία ηπατίτιδα: Η συσχέτιση με τον κορωνοϊό και τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν τους γονείς

Μιλά στη LiFO ο αναπληρωτής καθηγητής Επιδημιολογίας - Προληπτικής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας Δημήτρης Παρασκευής.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
thalia mavros

Netflix / Thalia Mavros: «Εμείς οι γυναίκες πρέπει να μιλάμε, να μοιραζόμαστε τις ιστορίες μας»

Η Thalia Mavros, executive producer της φεμινιστικής επιτυχίας του Netflix «The principles of pleasure», μιλά στη LiFO για την επιτυχία του ντοκιμαντέρ, τα δικαιώματα των γυναικών που βάλλονται ανά τον κόσμο και τις αιτίες της μανίας για τον έλεγχο του γυναικείου σώματος.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Ο γιατρός Δημήτρης Κοτζαμπασάκης μιλάει για τις πλαστικές προσώπου στην εποχή του Instagram

Υγεία & Σώμα / Δημήτρης Κοτζαμπασάκης: Οι πλαστικές προσώπου στην εποχή του Instagram

Ο ΩΡΛ και πλαστικός χειρούργος προσώπου Δημήτρης Κοτζαμπασάκης έρχεται αντιμέτωπος καθημερινά με περιπτώσεις ανθρώπων που εκτός από τις συνήθεις ιατρικές υπηρεσίες τού ζητούν κάποια παρέμβαση στο πρόσωπό τους.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Aυτισμός

Υγεία & Σώμα / Μεγαλώνοντας ένα παιδί με αυτισμό

Η μητέρα του δεκαεφτάχρονου Πάνου που έχει αυτισμό περιγράφει τις προσκλήσεις που έχουν αντιμετωπίσει από τότε που ο γιος της ήταν μωρό μέχρι σήμερα και η Χριστίνα Παναγιωτάκου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ιδρύματος Ωνάση, παρουσιάζει τις πιο πρόσφατες δράσεις τους για την ομαλή κοινωνική ένταξη των παιδιών και για την εξάλειψη των στερεοτύπων.
ΑΝΝΑ ΚΟΚΟΡΗ
Γαρυφαλλιά Πουλάκου: Ποια συμπτώματα εμφανίζονται έναν χρόνο μετά, σε όσους νόσησαν από Covid-19

Άκου την επιστήμη / Γαρυφαλλιά Πουλάκου: Ποια συμπτώματα εμφανίζονται έναν χρόνο μετά, σε όσους νόσησαν από Covid-19

Ο Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με τη διακεκριμένη καθηγήτρια Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γαρυφαλλιά Πουλάκου, για όλα όσα άλλαξαν στη ζωή μας δύο χρόνια μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Σε έναν κόσμο κομμένο και ραμμένο για ψηλούς κι αδύνατους, πώς κάνει γιόγκα ένας χοντρός;

Άννα Κ. / Σε έναν κόσμο κομμένο και ραμμένο για ψηλούς κι αδύνατους, πώς κάνει γιόγκα ένας χοντρός;

Η Άννα Κόκορη μιλά με την Γωγώ Δαβανέλου, δασκάλα του μαθήματος γιόγκα EveryBody Υoga, για το τι σημαίνει να είσαι χοντρή, για την αγάπη για την άσκηση, τη συμπερίληψη και το φαγητό.
ΑΝΝΑ ΚΟΚΟΡΗ
Φιορίτα Πουλακάκη

The Health Book / Φιορίτα Πουλακάκη: «Ισότιμη πρόσβαση όλων των ασθενών με καρκίνο του μαστού σε εξειδικευμένες υπηρεσίες»

Η δρ. Φιορίτα Πουλακάκη περιγράφει την επόμενη ημέρα στην αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού, καθώς και τις πρωτοβουλίες που υλοποιούνται ώστε να έχουν όλες οι γυναίκες ισότιμη πρόσβαση σε πιστοποιημένες υπηρεσίες.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
ΣΑΒΒΑΤΟ Μεγαλώνοντας vegan παιδιά

Υγεία & Σώμα / Μεγαλώνοντας vegan παιδιά

Ποιες είναι οι δυσκολίες που συναντούν όσοι αποφασίζουν να αναθρέψουν τα παιδιά τους βασισμένοι σε μια φιλοσοφία που ξεπερνά τα όρια της διατροφής και αποτελεί τρόπο ζωής; Υπάρχει κάτι εύκολο γι’ αυτές τις οικογένειες στην Ελλάδα; Μήπως θα δούμε σύντομα τη γενιά εφήβων που θα δίνει ραντεβού για χορτοφαγικά μπέργκερ και θα επιλέγει ρούχα από δεύτερο χέρι;
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μάριος Θεμιστοκλέους

The Health Book / Μάριος Θεμιστοκλέους: «Σύντομα η λοίμωξη του κορωνοϊού δεν θα διαταράσσει την καθημερινότητα»

Κάνοντας τον απολογισμό του εμβολιαστικού προγράμματος, καταγράφοντας όσα πετύχαμε, μέχρι ποιο σημείο σηκώσαμε τον πήχη της ανοσίας και πόσους θανάτους θα αποφύγουμε κρατώντας την oικονομία ανοιχτή, ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και συντονιστής του Εμβολιαστικού Σχεδίου «Ελευθερία» Μάριος Θεμιστοκλέους προχωρά στον επόμενο μεγάλο στόχο, την αναδιάρθρωση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, αξιοποιώντας, ανάμεσα σε άλλα, τα διδάγματα της πανδημίας.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ

The Health Book / Κωνσταντίνος Στρατάκης: «Η Γενετική ανοίγει νέους δρόμους στην Ιατρική»

Η Γενετική, οι γονιδιακές εξετάσεις και οι θεραπείες συνθέτουν την επόμενη ημέρα της Ιατρικής και ανοίγουν νέους δρόμους για την αντιμετώπιση χρόνιων και σπάνιων νοσημάτων. Ο Κωνσταντίνος Στρατάκης μας ξεναγεί σε αυτόν τον νέο κόσμο που «ξεκλειδώνει» τα μυστικά του DNA για να εξασφαλίσει καλύτερη υγεία.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Δημήτρης Παρασκευής

The Health Book / Δημήτρης Παρασκευής: «Το καλό και το κακό σενάριο και τα μαθήματα της πανδημίας»

Οι εξελίξεις στα μέτωπα του πολέμου και της ενεργειακής κρίσης είναι καταιγιστικές και ο απόηχός τους σκέπασε την πανδημία, δημιουργώντας την εσφαλμένη εντύπωση ότι τελειώσαμε με τον κορωνοϊό. Ο αναπληρωτής καθηγητής Επιδημιολογίας και Προληπτικής Ιατρικής του ΕΚΠΑ Δημήτρης Παρασκευής διαλύει τα σύννεφα της σύγχυσης και σταχυολογεί τα σημαντικά μαθήματα της πανδημίας.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Ιωάννα Παυλοπούλου: «Το σήμερα και το αύριο των εμβολίων»

The Health Book / Ιωάννα Παυλοπούλου: «Το σήμερα και το αύριο των εμβολίων»

Η πανδημία ανέδειξε με κάθε τρόπο την αξία των εμβολίων και η έρευνα που έγινε με πρωτοφανείς παγκόσμιες συνεργασίες απέδωσε καρπούς, ανοίγοντας νέους δρόμους για την ανάπτυξη εμβολίων νέας γενιάς για κάθε αναδυόμενη υγειονομική απειλή, όπως εξηγεί η καθηγήτρια Ιωάννα Παυλοπούλου.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ