ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

 
 
Station Wagon Ferrari
Η Ferrari 456 GT Venice υπήρξε ειδική παραγγελία του Σουλτάνου του Μπρουνέι.

Ένα σπάνιο Station Wagon από τη Ferrari

Ο Σουλτάνος του Μπρουνέι «έπεισε» με τα χρήματά του τη Ferrari να κατασκευάσει αποκλειστικά γι' αυτόν έξι Station Wagon με την επωνυμία 456 GT Venice!



Η FERRARI ΑΡΝΙΟΤΑΝ επί χρόνια πεισματικά να υποκύψει στη μόδα των SUV, όπως έχουν κάνει ήδη οι Ιταλίδες ανταγωνίστριές της, Lamborghini και Maserati, ωστόσο θα παραβιάσει τις αρχές της και θα λανσάρει προσεχώς το πρώτο δικό της μοντέλο ελεύθερου χρόνου, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία εμφανίζει τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον.

 

Η μάρκα από το Μαρανέλο λυγίζει σπάνια και μόνο κάτω από πολύ ειδικές συνθήκες, κάτι που είχε συμβεί επίσης γύρω στα μέσα της δεκαετίας του '90, οπότε κατασκεύασε το πρώτο –και μοναδικό μέχρι σήμερα– Station Wagon με σήμα το όρθιο αλογάκι και με το χαρακτηριστικό όνομα 456 GT Venice.

 

FERRARI 456 GT
Τον ανασχεδιασμό του αμαξώματος ανέλαβε ο οίκος Pininfarina.

 

Μη νιώθετε πάντως ντροπή, αν δεν το γνωρίζετε, καθώς η συνολική παραγωγή της Ferrari 456 GT Venice περιορίστηκε σε μόλις έξι μονάδες, που ήταν ειδική παραγγελία του Σουλτάνου του Μπρουνέι, ενώ άλλο ένα τέτοιο αυτοκίνητο προπαραγωγής για τη φάση των δοκιμών ανήκει σε έναν ιδιώτη συλλέκτη στη Μεγάλη Βρετανία.

 

FERRARI VENICE
Κάθε ένα από τα 6 Station Wagon κόστισε 1,5 εκατ. δολάρια.

 

Βάση της Venice αποτελεί η 456 GT Coupe, ενώ χρησιμοποιεί έναν V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 5,5 λίτρων με 436 ίππους, που κατανέμονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ή ενός αυτόματου τετρατάχυτου.

 

Για να προχωρήσει η Ferrari στην παραβίαση του DNA της, ο Σουλτάνος του Μπρουνέι υποχρεώθηκε να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη του και να πληρώσει για κάθε ένα από τα έξι σπανιότατα Station Wagon 1,5 εκατ. δολάρια, όταν η τιμή του Coupe παραγωγής ήταν «μόνον» 215.000 δολάρια.

 

Το τεράστιο «καπέλο» ήταν πάντως εν μέρει δικαιολογημένο, αφού ανέλαβε τον ανασχεδιασμό του αμαξώματος ο διάσημος οίκος Pininfarina φροντίζοντας να αυξήσει, μεταξύ άλλων, το μήκος του μεταξόνιου για μεγαλύτερη ευρυχωρία.

 

Τα έξι ειδικά μοντέλα αραχνιάζουν ωστόσο εδώ και χρόνια σε κάποια από τα γκαράζ, που φιλοξενούν τη μεγάλη συλλογή χλιδάτων αυτοκινήτων της βασιλικής οικογένειας του Μπρουνέι και δεν κυκλοφορούν στον δρόμο. Οι πιο πρόσφατες φωτογραφίες τους προέρχονται από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν είχε αποκαλύψει ο Σουλτάνος ένα μέρος της συλλογής του προκαλώντας…πολιτισμικό σοκ στους απανταχού γης petrolheads.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ