Η παρουσίαση του νέου adidas Adizero SL ήταν σκέτη καινοτομία

Η παρουσίαση του νέου adidas Adizero SL ήταν σκέτη καινοτομία Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Τελικά μια παρουσίαση ενός νέου item όπως -καλή ώρα- ένα αθλητικό παπούτσι μπορεί να αποδειχτεί απρόβλεπτη και άκρως ενδιαφέρουσα. Η INTERSPORT ήδη μέσω της επικοινωνιακής πλατφόρμας της, INTERSPORT PRO έχει αρχίσει να αναδεικνύει προς τον κόσμο τις καινοτομίες των Running, Training & Outdoor προϊόντων της, δίνοντας παράλληλα έμφαση και στην εξειδίκευση των επονομαζόμενων, INTERSPORT PRO Specialists που βρίσκονται σε κάθε flagship κατάστημα της εταιρείας.

Για τα «μάτια» ωστόσο του adidas Adizero SL, τoυ νέου running παπουτσιού της adidas, η INTERSPORT πήγε ένα βήμα παραπέρα την παρουσίασή, αναδεικνύοντας όλα τα καινοτόμα χαρακτηριστικά & πλεονεκτήματα του νέου αυτού item.

Η παρουσίαση του νέου adidas Adizero SL ήταν σκέτη καινοτομία Facebook Twitter

Οι καινοτομίες του νέου adidas Adizero SL παρουσιάστηκαν σε μια ούτως ή άλλως καινοτόμα κατάσταση και συγκεκριμένα στο εξωτερικό μέρος του καταστήματος στην Ερμού, κατά την οποία η παρουσίαση έγινε μέσω ενός Forced Perspective video σε curved οθόνη, από την εταιρίαDigital Tribe”.

Η παρουσίαση του νέου adidas Adizero SL ήταν σκέτη καινοτομία Facebook Twitter

Με τον τρόπο αυτό η INTERSPORT παρουσίασε το νέο της προϊόν στον κόσμο που περνούσε από τον εμπορικότερο δρόμο της Αθήνας δημιουργώντας μια μοναδική και πλέον καινοτόμα εμπειρία στην Ελλάδα.

Η παρουσίαση του νέου adidas Adizero SL ήταν σκέτη καινοτομία Facebook Twitter

Την ίδια στιγμή, στον τρίτο όροφο στο The Mall Athens, έχει τοποθετηθεί ένα activation booth με ήρωες τα adidas Adizero SL και τους INTERSPORT Pro Specialists έτοιμους να απαντήσουν σε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεται το κοινό για τα νέα running παπούτσια και τις τεχνολογίες τους.

Στυλ & Ομορφιά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

PHOS by Marilena Lempesi: Το ελληνικό brand ομορφιάς που γεννήθηκε από γνώση, φροντίδα και έμπνευση

Στυλ & Ομορφιά / PHOS by Marilena Lempesi: Το ελληνικό brand ομορφιάς που γεννήθηκε από γνώση, φροντίδα και έμπνευση

Το PHOS by Marilena Lempesi δεν είναι απλώς ένα brand ομορφιάς· είναι μια φιλοσοφία που στηρίζεται στην ποιότητα, την ελληνική δημιουργία και το φως που έχει η κάθε γυναίκα μέσα της.
THE LIFO TEAM
Jewelies: Η συλλογή «Lucky 2026» φέρνει φως στη χρονιά

Στυλ & Ομορφιά / Jewelies: Η συλλογή «Lucky 2026» φέρνει φως στη χρονιά

Το Jewelies, με την παιχνιδιάρικη αλλά εκλεπτυσμένη ταυτότητά του, δείχνει πώς μπορεί η παράδοση να ανανεώνεται χωρίς να χάνει την ψυχή της, με κομμάτια που μας θυμίζουν ότι η πολυτέλεια βρίσκεται στο πώς νιώθεις όταν φοράς κάτι αγαπημένο.
THE LIFO TEAM