Starfan: Διάσημοι στέλνουν ευχές μέσα από προσωποποιημένα βίντεο μέσα από μια νέα πλατφόρμα

Διάσημοι στέλνουν ευχές μέσα από προσωποιημένα βίντεο: Τάση των ημερών ή ένας νέος τρόπος επικοινωνίας; Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

 

Μπορείς να φανταστείς τη Μαρία Σολωμού να σου στέλνει μήνυμα για να ξεπεράσεις έναν χωρισμό ή τον Νίκο Κοκλώνη να σου εύχεται καλή ανάρρωση; Το NiVo να σου λέει καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου; Τώρα μπορείς και να το δεις.

Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει έντονη συζήτηση γύρω από τη νέα πλατφόρμα που εμφανίστηκε πριν μόλις δύο εβδομάδες κι έχει αρχίσει ήδη να αποκτά fans αλλά και μερικούς haters.

Τι είναι όμως το Starfan; Πρόκειται για μια πλατφόρμα προσωποποιημένων βίντεο-ευχών που σου δίνει πρόσβαση σε celebrities, αθλητές, reality stars και δημοφιλείς καλλιτέχνες. Μπορεί να παρουσιάστηκε τώρα στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό η αντίστοιχη πλατφόρμα έχει εδραιώσει την παρουσία της εδώ και δύο χρόνια. Ο λόγος για το Cameo στο οποίο μπορείς να βρεις από τον Snoop Dogg και τη Maria Menounos, μέχρι τον Mike Tyson και τη Lindsay Lohan.

Είναι ένα νέο trend που κερδίζει έδαφος όσο περνούν οι μέρες γιατί το κοινό φαίνεται πρόθυμο να ξαφνιάσει ή απλά να «τρολάρει» τους αγαπημένους του με εκπροσώπους της εγχώριας showbiz. Ο χρήστης μπορεί να διαλέξει ποιος του ετοιμάζει το βίντεο με το δικό του μήνυμα και να ξοδέψει από 25 μέχρι 200 Ευρώ, ανάλογα ποιον θα επιλέξει. Αν και το κόστος έφερε αντιδράσεις και σχόλια, όλο και περισσότεροι χρήστες αρχίζουν να το ανακαλύπτουν.

Stargram: Διάσημοι στέλνουν ευχές μέσα από προσωποποιημένα βίντεο μέσα από μια νέα πλατφόρμα Facebook Twitter

Προς το παρόν παρακολουθώντας μέσα από το Instagram του Starfan οι χρήστες έχουν επιλέξει μεταξύ άλλων τον Stan για να ευχηθεί για την επέτειό τους, τη Ναταλία Γερμανού για να μεταφέρει μηνύματα γενεθλίων αλλά και τον Λάκη Γαβαλά και τον Τρύφωνα Σαμαρά απλώς για πιο fun στιγμιότυπα και inside jokes. Οι δύο τελευταίοι μάλιστα το ζούνε και διασκεδάζουν πολύ και αυτό βγαίνει στα βίντεο τους.

Αν κρίνουμε από τα reviews που έχουν ήδη ανέβει φαίνεται πως η πλατφόρμα αρχίζει να αποκτά το κοινό της. Βασικά στοιχεία που προσελκύουν τους καταναλωτές, όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό είναι ο ιδιαίτερος τρόπος που μεταφέρονται οι προσωπικές ιστορίες, το στοιχείο της έκπληξης αλλά και η περιέργεια.

Το γεγονός πως μπορεί να αποκτούν το βίντεο τους αποκλειστικά και να παραμείνει ιδιωτικό, χωρίς να χρειάζεται να δημοσιευθεί, σίγουρα θα συμβάλλει στην επιπλέον απήχηση αυτής της υπηρεσίας.

Είναι παροδική τάση ή είναι τελικά ένας νέος τρόπος να επικοινωνείς με τους δικούς σου; Ο χρόνος θα δείξει, πάντως έχει ενδιαφέρον ποιες θα είναι οι επόμενες ιστορίες που θα δουν το φως της δημοσιότητας.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ