Πώς εξασφαλίζουμε το «Χρόνια Πολλά» παράλληλα με το «Χρόνια Καλά»; Facebook Twitter

Πώς εξασφαλίζουμε το «Χρόνια Πολλά» παράλληλα με το «Χρόνια Καλά»;

0
ADVERTORIAL

Γιατί κάποιος άνθρωπος ζει περισσότερο από κάποιον άλλον; Τι είναι αυτό που τον κάνει πιο ανθεκτικό; Το μόνο βέβαιο είναι πως το να ζεις μέχρι το βαθύ γήρας αποτελεί συνισταμένη πολλών παραγόντων. Κι εδώ ακριβώς γεννάται το μεγάλο ερώτημα. Άραγε, όσο κερδίζουμε έτη ζωής, προνοούμε για το πώς θα τα ζήσουμε;

Διανύοντας τον 21ο αιώνα, το προσδόκιμο της ζωής συνεχώς μεγαλώνει και η γενιά μας αναμένεται να ζήσει περισσότερα χρόνια από κάθε άλλη. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο να ζούμε πολλά χρόνια, το σημαντικό είναι να ζούμε πολλά καλά χρόνια. Αν και μελέτες έχουν δείξει ότι περίπου το 20-40% της μακροζωίας είναι κληρονομική, τα γονίδια προφανώς δεν είναι από μόνα τους αρκετά για να φτάσουμε τα 103 έτη. Γιατί αυτή είναι η ηλικία μέχρι την οποία θα ήθελαν να ζήσουν οι Έλληνες, σύμφωνα με σχετική έρευνα της NN. Και παρόλο που τα 82 είναι η ηλικία μέχρι την οποία πιστεύουμε, στην πραγματικότητα, στην Ελλάδα πως θα ζήσουμε, για να εξασφαλίσουμε τα «χρόνια πολλά» παράλληλα με τα «χρόνια καλά» φαίνεται πως δεν χρειάζεται τελικά κόπος, αλλά τρόπος - υγιεινή διατροφή, τακτική άσκηση, διαχείριση του στρες, επαρκής ύπνος, αλλά και επαφή με τη φύση, εξωστρέφεια, αίσθημα σκοπού στη ζωή και φυσικά πρόληψη. 

Αν και αναμφισβήτητα το μυστικό για μια χαρούμενη μακροβιότητα δεν είναι ένα αλλά πολλά, ο δρόμος προς αυτή την κατεύθυνση θα παραμένει πάντα μοναδικός: ποτέ δεν είναι αργά να βελτιώσουμε την υγεία και ευεξία μας κάνοντας μικρές κάθε φορά αλλαγές που θα οδηγήσουν σε μια συνολική μεταβολή του τρόπου ζωής μας.

 
Good Living
0

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

1555 – 1566 – 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

1555 - 1566 - 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Πίσω από τα εκατομμύρια κλήσεις και τα νέα ψηφιακά κανάλια υπάρχει καθημερινή δουλειά, οργάνωση και τεχνογνωσία. H Choose, ως leader των ενώσεων εταιρειών που ανέλαβαν την υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών, έχει στρατηγικό ρόλο στον σχεδιασμό και την προβολή τους, ώστε η καινοτομία να μη μένει σε σχέδια αλλά να «προσγειώνεται» στην πραγματική εμπειρία του πολίτη.
GOOD LIVING
«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
GOOD LIVING
Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
GOOD LIVING

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ