«The Love Van»: Μαθητές σε όλη την Ελλάδα νιώθουν τη χαρά του εθελοντισμού με την υποστήριξη της Shell

Το “The Love Van”, με την υποστήριξη των πρατηρίων Shell, ταξίδεψε σε σχολεία της χώρας Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η

Coral Α.Ε. – Shell Licensee συνεχίζει το ταξίδι της προσφοράς με την υποστήριξη της πρωτοβουλίας The Love Van goes to school”. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε την 1η Απριλίου 2024, κάνει ένα μικρό διάλειμμα για το καλοκαίρι και συνεχίζει δυναμικά από Σεπτέμβριο.

Τα πρατήρια Shell σε συνεργασία με το The Love Van προσέφεραν τη δυνατότητα σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου από όλη την Ελλάδα να βιώσουν τη χαρά της προσφοράς και του εθελοντισμού, μαγειρεύοντας στο σχολείο τους και διανέμοντας πλήρη γεύματα σε Οργανισμούς που είχαν επιλέξει οι ίδιοι μαθητές, υποστηρίζοντας ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.

Το “The Love Van”, με την υποστήριξη των πρατηρίων Shell, ταξίδεψε σε σχολεία της χώρας Facebook Twitter

Τα αποτελέσματά της πρώτης φάσης είναι εντυπωσιακά. Στο πλαίσιο της δράσης το Van επισκέφθηκε 8 δήμους εκτός Αθηνών, 8 δήμους εντός Αθηνών και συνολικά 32 σχολεία800 μαθητές μαγείρεψαν και ετοίμασαν 3.700 μερίδες φαγητού για 64 Οργανισμούς. Τα πρατήρια Shell θα συνεχίσουν να στηρίζουν το ταξίδι του The Love Van και από τη νέα σχολική χρονιά, ενημερώνοντας παράλληλα τους πελάτες για τους τρόπους που οι συναλλαγές τους θα μετράνε για και καλό, μέσα από αγορές στις αίθουσες των πρατηρίων Shell με τη χρήση της κάρτας πιστότητας.

Ο Γενικός Διευθυντής της Coral Α.Ε. – Shell Licensee, Γιώργος Χατζόπουλος δήλωσε σχετικά με αυτήν την πρωτοβουλία: «Η ευγνωμοσύνη που νιώθουμε όταν συμμετέχουμε σε δράσεις που βοηθούν τους συνανθρώπους μας είναι ένα από τα σημαντικότερα συναισθήματα που μοιραζόμαστε. Είναι κάτι που θα έπρεπε να διδάσκεται και να εφαρμόζεται στην πράξη στα σχολεία αν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Στηρίζουμε σταθερά τα τελευταία χρόνια δράσεις με σημαντικό κοινωνικό αποτύπωμα, προσφέροντας πολλά παιδικά χαμόγελα, που είναι η πηγή έμπνευσής».

Το “The Love Van”, με την υποστήριξη των πρατηρίων Shell, ταξίδεψε σε σχολεία της χώρας Facebook Twitter

Τα πρατήρια Shell υποστηρίζουν έμπρακτα και σταθερά το “The Love Van” τα τελευταία 3 χρόνια με εξοπλισμό και χορηγία δράσεων, ενώ στην πρωτοβουλία συμβάλλουν και οι εργαζόμενοι της εταιρείας, με εθελοντική προσφορά.

Επισκεφτείτε:

www.coralenergy.gr

Facebook: @ShellStationsGRCY

Instagram: @ShellStations.gr

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Good Living / Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Σε μια περίοδο που η δημόσια συζήτηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη αποκτά ολοένα πιο καθοριστική σημασία, η ανάγκη για επιχειρήσεις που παράγουν πραγματική, μετρήσιμη αξία για την κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.
THE LIFO TEAM
Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Good Business Directory 6 / Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Σύμφωνα με την International Workplace Group, το 2026 το πού θα δουλεύουμε παύει να έχει σημασία· αυτό που μετράει είναι πώς και γιατί. Ίσως, τελικά, η επόμενη επανάσταση να είναι απλώς πιο ανθρώπινη.
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ