«I’m Worth It»: Η L'Oréal Paris γιόρτασε την Ημέρα της Γυναίκας με μια ξεχωριστή εκδήλωση

 «I’m Worth It»: Η L'Oréal Paris γιόρτασε την Ημέρα της Γυναίκας Facebook Twitter
Από αριστερά: Λένα Παπαληγούρα, Χριστίνα Κοντοβά, Βάλια Μουσάτου, Δούκισσα Νομικού.
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η L'Oréal Paris, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση με πρωταγωνιστή την ομορφιά, την αυτοπεποίθηση και την γυναικεία ενδυνάμωση. Με κεντρικό μήνυμα το σλόγκαν «Γιατί μου αξίζει» η μάρκα υπογράμμισε την αστείρευτη πηγή έμπνευσης που αποτελεί κάθε γυναίκα.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7 Μαρτίου στο θέατρο Embassy, παρουσιάστηκαν ιστορίες δυναμικών γυναικών που μέσω της αφοσίωσής τους, κατάφεραν να «αλλάξουν» τον τρόπο που βλέπουν τη ζωή. Η Alessandra Delfini, Country Managing Director της L'Oréal Hellas καλωσόρισε το κοινό με μια δική της προσωπική ιστορία τόσο για το ταξίδι της στην εταιρία όσο και για τη γυναικεία ενδυνάμωση, δίνοντας τη σκυτάλη στη Δούκισσα Νομικού, brand ambassador της L'Oréal Paris, όπου μίλησε στο κοινό για την αυτοαξία και τη σημασία της γυναικείας ενδυνάμωσης. Στη συνέχεια συντόνισε μια συζήτηση ανάμεσα σε τρεις ξεχωριστές γυναίκες, της Fashion Designer Χριστίνας Κοντοβά, της Δερματολόγου και Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών Βασιλικής Μουσάτου και της ηθοποιού Λένας Παπαληγούρα. Με κεντρικό άξονα το ιστορικό σλόγκαν «Γιατί μου αξίζει» οι ομιλήτριες αναφέρθηκαν στο πώς οι γυναίκες καταφέρνουν να ανταπεξέρχονται σε όλες τις προκλήσεις της καθημερινότητας, ισορροπώντας μεταξύ επαγγελματικών, οικογενειακών και προσωπικών υποχρεώσεων.

 «I’m Worth It»: Η L'Oréal Paris γιόρτασε την Ημέρα της Γυναίκας Facebook Twitter

Μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές της εκδήλωσης, ήταν όταν το κοινό παρακολούθησε σε πρώτη προβολή το σύντομο ντοκιμαντέρ "The Final Copy of Ilon Specht", του βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη Ben Proudfoot. Το ντοκιμαντέρ, αφιερωμένο στη δημιουργική διάνοια που πριν 50 χρόνια έγραψε το εμβληματικό σλόγκαν της L’Oréal Paris "Because I'm Worth It", αφηγούταν το πως έμελλε να αλλάξει η ιστορία της μάρκας, της ίδιας, αλλά και όλων των γυναικών.

Η εκδήλωση αποτέλεσε έναν ύμνο στο γυναικείο δυναμισμό, αποδεικνύοντας πως η ισότητα και η ενδυνάμωση δεν είναι απλώς στόχοι, αλλά μια καθημερινή πραγματικότητα που συνεχίζουμε να διεκδικούμε. Η ανταπόκριση των καλεσμένων και η ενέργεια μας βραδιάς, επιβεβαίωσαν τη σημασία τέτοιων δράσεων, που ενώνουν και ενδυναμώνουν τις γυναίκες παγκοσμίως.

 «I’m Worth It»: Η L'Oréal Paris γιόρτασε την Ημέρα της Γυναίκας Facebook Twitter

Σε δήλωσή της η Δούκισσα Νομικού, ανέφερε σχετικά: «Είμαι πολύ περιφανή που βρέθηκα ανάμεσα σε τόσες γυναίκες, αναπτύσσοντας έναν πολύ ενδιαφέρον διάλογο γύρω από τη γυναικεία ενδυνάμωση. Η L'Oréal Paris διαχρονικά στηρίζει τις γυναίκες και αναδεικνύει την ομορφιά σε κάθε της έκφανση, μέσω της επιστήμης, της ενδυνάμωσης αλλά και μέσω σημαντικών δράσεων. Άλλωστε όπως είπε και η Ilon Specht, "όλοι μας το αξίζουμε, αλλιώς δεν έχει αξία"».

Το ντοκιμαντέρ είναι τώρα διαθέσιμο σε Amazon Prime & TED Youtube.

Δείτε το εδώ: The Final Copy of Ilon Specht

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ