Digital Doors by Mastercard: Εκπαίδευση και ψηφιακές λύσεις για μικρές επιχειρήσεις σε μία πλατφόρμα

Digital Doors by Mastercard: Εκπαίδευση και ψηφιακές λύσεις για μικρές επιχειρήσεις σε μία πλατφόρμα

ADVERTORIAL

«Ψηφιακός μετασχηματισμός». Μια φράση που ακούγεται και γράφεται πολύ τα τελευταία χρόνια. Ειδικά αυτήν την περίοδο, τόσο κατά τη διάρκεια των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας, όσο και τώρα που με αργά και προσεκτικά βήματα πραγματοποιείται η επιστροφή στην κανονικότητα, όλοι συγκλίνουν στο ότι για να ορθοποδήσει και να αναπτυχθεί μια επιχείρηση, αλλά και να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει ταχύτατα την όποια κρίση, θα πρέπει μεταξύ άλλων να υιοθετήσει κάποιες συγκεκριμένες ψηφιακές πρακτικές.

 

Κάπου εδώ οι ιδιοκτήτες μικρών ή μεσαίων επιχειρήσεων και οι αυτοαπασχολούμενοι «γυρίζουν σελίδα», αφού θεωρούν ότι όλα αυτά δεν αφορούν στους ίδιους, ότι ο λεγόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός θα πρέπει να απασχολεί τις μεγάλες επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, ή πάλι πιστεύουν ότι έχοντας εγκαταστήσει ένα POS ή μια λύση διαβίβασης παραστατικών στα Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ (που είναι και υποχρεωτικό) έχουν κάνει ό,τι ψηφιακό τους αναλογεί. Και όμως, ο ψηφιακός μετασχηματισμός τούς αφορά σήμερα περισσότερο από ποτέ, καθώς ενδεχομένως από το εάν επιλέξουν ή όχι να κάνουν αυτό το βήμα θα εξαρτηθεί η ανάπτυξη ή η ίδια η επιβίωση της επιχείρησής τους.

 

Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, η Mastercard, που τόσο καιρό στηρίζει τις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις, έχει ανακοινώσει την πρωτοβουλία Digital Doors. Πρόκειται για μια πλατφόρμα στήριξης των ελληνικών ΜμΕ που περιλαμβάνει ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες από εξειδικευμένες ελληνικές εταιρείες-παρόχους και συμπληρώνεται από online εκπαίδευση.

 

Σήμερα, δεν νοείται επιχείρηση χωρίς παρουσία στο Internet. Τονίζουμε για να γίνει σαφές ότι αναφερόμαστε σε οποιαδήποτε επιχείρηση, σε όποιον κλάδο κι αν δραστηριοποιείται, όποιο μέγεθος κι αν έχει, από το συνοικιακό μαγαζί μέχρι τον αυτοαπασχολούμενο. Οι καταναλωτές, και κατ’ επέκταση οι δυνητικοί πελάτες, βρίσκονται συνεχώς online, κάνουν ηλεκτρονικές αναζητήσεις, συγκρίνουν, βλέπουν προσφορές, διαβάζουν κριτικές προϊόντων και υπηρεσιών και όλα αυτά τα κάνουν οποιαδήποτε στιγμή και από κάθε συσκευή: από τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone τους, ακόμα και από την τηλεόραση.

 

Εάν μια επιχείρηση δεν είναι παρούσα εκεί που βρίσκονται οι καταναλωτές, πολύ απλά θα είναι ο ανταγωνιστής της! Δεν είναι ανάγκη να έχει κάποιος κατάστημα (φυσικό ή ηλεκτρονικό) για να τον απασχολούν όλα αυτά. Και ο δικηγόρος, ο γιατρός, ο ηλεκτρολόγος, ο υδραυλικός έχουν ανάγκη από ψηφιακή παρουσία. Ο κόσμος δεν ψάχνει πλέον σε πολυσέλιδους καταλόγους για να βρει έναν επαγγελματία ή ένα κατάστημα. Ψάχνει στο Internet! Επιπλέον, σήμερα οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και είναι ανυπόμονοι. Εάν δεν βρουν αυτό που θέλουν σε μια ιστοσελίδα ή αν τους δυσκολεύει η πλοήγηση θα πάνε παρακάτω. Είναι κρίμα μια ΜμΕ να χάνει πελάτες γιατί η ιστοσελίδα της δεν είναι mobile friendly ή επειδή δεν έχει παρουσία στο Facebook.

 

Οι πόρτες είναι πλέον ανοιχτές

Η Mastercard, με την πλατφόρμα Digital Doors, ανοίγει στους επαγγελματίες, τις ψηφιακές πόρτες προς τις υπηρεσίες και τα εργαλεία που χρειάζονται για την ψηφιακή τους παρουσία, και παράλληλα ανοίγει τις πόρτες της e-γνώσης.

 

Σε ό,τι αφορά στο πρώτο, ο επαγγελματίας μέσω των εξειδικευμένων παρόχων-συνεργατών της Mastercard, μπορεί να αναπτύξει ή να βελτιώσει τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής του. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τη δημιουργία Website και ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και τη δημιουργία στοχευμένων και αποτελεσματικών διαφημίσεων σε Facebook, Instagram και Google, τον σχεδιασμό και την αποστολή newsletters, συμβουλευτικές υπηρεσίες, και γενικά ό,τι χρειάζεται για να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, να διατηρήσει τους υφιστάμενους πελάτες του και να προσελκύσει καινούριους.

 

 

Digital Doors by Mastercard: Εκπαίδευση και ψηφιακές λύσεις για μικρές επιχειρήσεις σε μία πλατφόρμα

 

 

Επιπλέον, σε συνεργασία με το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ), η Mastercard προσφέρει μια σειρά από δωρεάν online μαθήματα που απευθύνονται στους ιδιοκτήτες μικρών, μεσαίων επιχειρήσεων και αυτοαπασχολούμενους. Μέσα από αυτά τα μαθήματα οι επαγγελματίες:

  • θα μάθουν για τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις ψηφιακές συναλλαγές για να γνωρίσουν σφαιρικά την έννοια του ψηφιακού πελάτη και του σύγχρονου ηλεκτρονικού εμπορίου,
  • θα μυηθούν στο ψηφιακό marketing για να μάθουν πώς μπορούν να προσεγγίζουν υφιστάμενους και νέους πελάτες και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά εργαλεία και τέλος,
  • θα βελτιώσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες, για να ανταποκρίνονται πιο σωστά στις ανάγκες τους, διότι, όπως καλά γνωρίζει κάθε επαγγελματίας, ο ευχαριστημένος πελάτης είναι αυτός που επιστρέφει και αυτός που συστήνει κι άλλους.

 

Οι εγγραφές για όσους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων/ αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες ενδιαφέρονται για τα δωρεάν μαθήματα συνεχίζονται και πραγματοποιούνται σε αυτή τη σελίδα.

 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι πέραν των ψηφιακών υπηρεσιών, στην πλατφόρμα Digital Doors είναι διαθέσιμες μηνιαίες εκπτώσεις στις χρεώσεις ρεύματος και φυσικού αερίου, που εξασφάλισε η Mastercard, σε συνεργασία με εταιρεία – πάροχο.

 

Θα κλείσουμε το παρόν άρθρο με μια φράση του προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Γιώργου Καββαθά, που σε λίγες γραμμές συμπυκνώνει όλα όσα αναφέραμε πιο πάνω: «Η κρίση της πανδημίας συμπίπτει με σημαντικές ψηφιακές και τεχνολογικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και την οικονομία. Σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις κινδυνεύουν, αν δεν κινηθούν γρήγορα προς την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, να χάσουν το τρένο του ψηφιακού μετασχηματισμού».

 

Το τρένο του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι εδώ και η Mastercard ανοίγει τις πόρτες του με την πλατφόρμα Digital Doors. Κανείς δεν έχει πλέον το περιθώριο να το χάσει.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ