Digital Doors by Mastercard: Εκπαίδευση και ψηφιακές λύσεις για μικρές επιχειρήσεις σε μία πλατφόρμα

Digital Doors by Mastercard: Εκπαίδευση και ψηφιακές λύσεις για μικρές επιχειρήσεις σε μία πλατφόρμα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

«Ψηφιακός μετασχηματισμός». Μια φράση που ακούγεται και γράφεται πολύ τα τελευταία χρόνια. Ειδικά αυτήν την περίοδο, τόσο κατά τη διάρκεια των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας, όσο και τώρα που με αργά και προσεκτικά βήματα πραγματοποιείται η επιστροφή στην κανονικότητα, όλοι συγκλίνουν στο ότι για να ορθοποδήσει και να αναπτυχθεί μια επιχείρηση, αλλά και να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει ταχύτατα την όποια κρίση, θα πρέπει μεταξύ άλλων να υιοθετήσει κάποιες συγκεκριμένες ψηφιακές πρακτικές.

Κάπου εδώ οι ιδιοκτήτες μικρών ή μεσαίων επιχειρήσεων και οι αυτοαπασχολούμενοι «γυρίζουν σελίδα», αφού θεωρούν ότι όλα αυτά δεν αφορούν στους ίδιους, ότι ο λεγόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός θα πρέπει να απασχολεί τις μεγάλες επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, ή πάλι πιστεύουν ότι έχοντας εγκαταστήσει ένα POS ή μια λύση διαβίβασης παραστατικών στα Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ (που είναι και υποχρεωτικό) έχουν κάνει ό,τι ψηφιακό τους αναλογεί. Και όμως, ο ψηφιακός μετασχηματισμός τούς αφορά σήμερα περισσότερο από ποτέ, καθώς ενδεχομένως από το εάν επιλέξουν ή όχι να κάνουν αυτό το βήμα θα εξαρτηθεί η ανάπτυξη ή η ίδια η επιβίωση της επιχείρησής τους.

Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, η Mastercard, που τόσο καιρό στηρίζει τις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις, έχει ανακοινώσει την πρωτοβουλία Digital Doors. Πρόκειται για μια πλατφόρμα στήριξης των ελληνικών ΜμΕ που περιλαμβάνει ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες από εξειδικευμένες ελληνικές εταιρείες-παρόχους και συμπληρώνεται από online εκπαίδευση.

Σήμερα, δεν νοείται επιχείρηση χωρίς παρουσία στο Internet. Τονίζουμε για να γίνει σαφές ότι αναφερόμαστε σε οποιαδήποτε επιχείρηση, σε όποιον κλάδο κι αν δραστηριοποιείται, όποιο μέγεθος κι αν έχει, από το συνοικιακό μαγαζί μέχρι τον αυτοαπασχολούμενο. Οι καταναλωτές, και κατ’ επέκταση οι δυνητικοί πελάτες, βρίσκονται συνεχώς online, κάνουν ηλεκτρονικές αναζητήσεις, συγκρίνουν, βλέπουν προσφορές, διαβάζουν κριτικές προϊόντων και υπηρεσιών και όλα αυτά τα κάνουν οποιαδήποτε στιγμή και από κάθε συσκευή: από τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone τους, ακόμα και από την τηλεόραση.

Εάν μια επιχείρηση δεν είναι παρούσα εκεί που βρίσκονται οι καταναλωτές, πολύ απλά θα είναι ο ανταγωνιστής της! Δεν είναι ανάγκη να έχει κάποιος κατάστημα (φυσικό ή ηλεκτρονικό) για να τον απασχολούν όλα αυτά. Και ο δικηγόρος, ο γιατρός, ο ηλεκτρολόγος, ο υδραυλικός έχουν ανάγκη από ψηφιακή παρουσία. Ο κόσμος δεν ψάχνει πλέον σε πολυσέλιδους καταλόγους για να βρει έναν επαγγελματία ή ένα κατάστημα. Ψάχνει στο Internet! Επιπλέον, σήμερα οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και είναι ανυπόμονοι. Εάν δεν βρουν αυτό που θέλουν σε μια ιστοσελίδα ή αν τους δυσκολεύει η πλοήγηση θα πάνε παρακάτω. Είναι κρίμα μια ΜμΕ να χάνει πελάτες γιατί η ιστοσελίδα της δεν είναι mobile friendly ή επειδή δεν έχει παρουσία στο Facebook.

Οι πόρτες είναι πλέον ανοιχτές

Η Mastercard, με την πλατφόρμα Digital Doors, ανοίγει στους επαγγελματίες, τις ψηφιακές πόρτες προς τις υπηρεσίες και τα εργαλεία που χρειάζονται για την ψηφιακή τους παρουσία, και παράλληλα ανοίγει τις πόρτες της e-γνώσης.

Σε ό,τι αφορά στο πρώτο, ο επαγγελματίας μέσω των εξειδικευμένων παρόχων-συνεργατών της Mastercard, μπορεί να αναπτύξει ή να βελτιώσει τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής του. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τη δημιουργία Website και ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και τη δημιουργία στοχευμένων και αποτελεσματικών διαφημίσεων σε Facebook, Instagram και Google, τον σχεδιασμό και την αποστολή newsletters, συμβουλευτικές υπηρεσίες, και γενικά ό,τι χρειάζεται για να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, να διατηρήσει τους υφιστάμενους πελάτες του και να προσελκύσει καινούριους.

Digital Doors by Mastercard: Εκπαίδευση και ψηφιακές λύσεις για μικρές επιχειρήσεις σε μία πλατφόρμα Facebook Twitter

Επιπλέον, σε συνεργασία με το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ), η Mastercard προσφέρει μια σειρά από δωρεάν online μαθήματα που απευθύνονται στους ιδιοκτήτες μικρών, μεσαίων επιχειρήσεων και αυτοαπασχολούμενους. Μέσα από αυτά τα μαθήματα οι επαγγελματίες:

  • θα μάθουν για τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις ψηφιακές συναλλαγές για να γνωρίσουν σφαιρικά την έννοια του ψηφιακού πελάτη και του σύγχρονου ηλεκτρονικού εμπορίου,
  • θα μυηθούν στο ψηφιακό marketing για να μάθουν πώς μπορούν να προσεγγίζουν υφιστάμενους και νέους πελάτες και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά εργαλεία και τέλος,
  • θα βελτιώσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες, για να ανταποκρίνονται πιο σωστά στις ανάγκες τους, διότι, όπως καλά γνωρίζει κάθε επαγγελματίας, ο ευχαριστημένος πελάτης είναι αυτός που επιστρέφει και αυτός που συστήνει κι άλλους.

Οι εγγραφές για όσους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων/ αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες ενδιαφέρονται για τα δωρεάν μαθήματα συνεχίζονται και πραγματοποιούνται σε αυτή τη σελίδα.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι πέραν των ψηφιακών υπηρεσιών, στην πλατφόρμα Digital Doors είναι διαθέσιμες μηνιαίες εκπτώσεις στις χρεώσεις ρεύματος και φυσικού αερίου, που εξασφάλισε η Mastercard, σε συνεργασία με εταιρεία – πάροχο.

Θα κλείσουμε το παρόν άρθρο με μια φράση του προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Γιώργου Καββαθά, που σε λίγες γραμμές συμπυκνώνει όλα όσα αναφέραμε πιο πάνω: «Η κρίση της πανδημίας συμπίπτει με σημαντικές ψηφιακές και τεχνολογικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και την οικονομία. Σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις κινδυνεύουν, αν δεν κινηθούν γρήγορα προς την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, να χάσουν το τρένο του ψηφιακού μετασχηματισμού».

Το τρένο του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι εδώ και η Mastercard ανοίγει τις πόρτες του με την πλατφόρμα Digital Doors. Κανείς δεν έχει πλέον το περιθώριο να το χάσει.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ