50 χρόνια Moda Bagno: Εδώ το design δεν είναι τάση, είναι τρόπος ζωής

50 χρόνια Moda Bagno: Εδώ το design δεν είναι τάση, είναι τρόπος ζωής Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το 1974, ο Νίκος Βαρβέρης ανοίγει το πρώτο κατάστημα Moda Bagno στην Αθήνα. Σε μια εποχή, όπου το design αποτελεί σχεδόν άγνωστη λέξη, κατορθώνει σύντομα να σχηματίζονται απ' έξω ουρές Αθηναίων, που συρρέουν για να αγοράσουν τα πρώτα χρωματιστά πλακάκια μπάνιου εξ Ιταλίας και μαζί έπιπλα και είδη υγιεινής μιας αισθητικής πρωτόγνωρης τότε για την Ελλάδα. Κι αυτό, που τις επόμενες δεκαετίες, θα εξελισσόταν στην επιχειρηματική «αυτοκρατορία» της οικογένειας Βαρβέρη έχει μόλις ξεκινήσει.

Το δεύτερο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, το 1980, και οι κτιριακές εγκαταστάσεις στα Βριλήσσια, δυο χρόνια αργότερα, που φιλοξενούν πλέον κεντρικές αποθήκες, γραφεία διοίκησης, παραγωγικές εγκαταστάσεις και την έκθεση με τα είδη, ήταν απλά θέμα χρόνου. Το ίδιο και η ραγδαία ανάπτυξη, η εγγυημένη επιτυχία και η αναμφισβήτητη κυριαρχία εδώ και 50 χρόνια.

Γιατί αν γνώριζε κάτι καλά ο πολυταξιδεμένος, τολμηρός και με ένα δικό του, ανέκαθεν πρωτοπόρο στιλ, Νίκος Βαρβέρης ήταν όχι μόνο πώς να θέτει στόχους, αλλά κυρίως τον τρόπο να τους πραγματοποιεί.  

50 χρόνια Moda Bagno: Εδώ το design δεν είναι τάση, είναι τρόπος ζωής Facebook Twitter
50 χρόνια Moda Bagno: Εδώ το design δεν είναι τάση, είναι τρόπος ζωής Facebook Twitter

Μια σειρά από καταστήματα Moda Bagno αρχίζουν να εμφανίζονται τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα, μέχρι το 1995, οπότε η εταιρεία απορροφά την Leben Mat και στον εξοπλισμό μπάνιου προστίθενται επίσης υψηλής αισθητικής έπιπλα και είδη για το σπίτι, ιταλικών κυρίως οίκων. 

Το 1996 ανοίγει το πρώτο κατάστημα Interni στο Κολωνάκι, το 1999 η Paola Navone σχεδιάζει το πρώτο εστιατόριο Interni στην Ερμού και μετά στη Μύκονο, απογειώνοντας την έννοια του fine dining και κάπως έτσι, το 2000, βρίσκει πλέον την εταιρεία σε ηγετικό ρόλο με την είσοδο στο Χρηματιστήριο να επικυρώνει την ευρωστία της.

Την ίδια περίοδο, μπαίνει επίσης στον χώρο του real estate, αγοράζοντας οικόπεδα σε Κηφισιά και Νέα Ερυθραία με σκοπό την ανέγερση πρότυπων κατοικιών υψηλών προδιαγραφών (STRUCTURE by Moda Bagno) ενώ η παρουσία της στις αγορές της Κύπρου και της Κωνσταντινούπολης την καθιερώνει επισήμως πλέον ως διεθνή παίκτη.

50 χρόνια Moda Bagno: Εδώ το design δεν είναι τάση, είναι τρόπος ζωής Facebook Twitter

50 χρόνια design πρωτοπορίας, ποιότητας και υψηλής αισθητικής

Μπορεί η διορατικότητα, οι επιλογές και οι συνεργασίες του Νίκου Βαρβέρη να ήταν εκείνες που άνοιξαν κάποτε τον δρόμο για κάτι εντελώς καινούργιο στην ελληνική πραγματικότητα, αλλά αυτό που συνέβαλε καταλυτικά στο να συνεχίζει η Moda Bagno - Interni να είναι έκτοτε συνώνυμη της υψηλής αισθητικής, της ποιότητας και της διακριτικής πολυτέλειας, ήταν αναμφίβολα η νέα γενιά της οικογένειας- ο Αλέξανδρος Βαρβέρης και ο μικρότερος αδερφός του Φίλιππος.

Για τους ίδιους, αποτελεί άλλωστε μια ολιστική υπόθεση, που δεν περιορίζεται στην επιλογή απλώς ωραίων κομματιών. Γι' αυτό στο Interni αλλά και το διαδικτυακό κατάστημα internistore.com κάθε έπιπλο και αντικείμενο ξεχωριστά, διηγούμενο κάθε φορά τη δική του ιστορία, όχι απλά να ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της διακόσμησης αλλά αντικατοπτρίζει απόλυτα τη φιλοσοφία τους για το living.

Γιατί εδώ οι αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαίους οίκους όπως Bulthaup, Rimadesio, Armani Casa, Baxter, Minotti μπορεί να διαμορφώνουν το γενικό πλαίσιο, αλλά τα μικρά και ανερχόμενα σκανδιναβικά, γαλλικά, ολλανδικά ή βέλγικα brands είναι που δίνουν τον τόνο, τα χειροποίητα είδη από Αφρική και Ασία που ανοίγουν ορίζοντες και οι επιλεγμένες αντίκες που επικαιροποιούν το παρελθόν, χτίζοντας τελικά το «στιλ Interni», μοναδικό αλλά ταυτόχρονα τόσο προσαρμόσιμο σε κάθε πελάτη.  

50 χρόνια Moda Bagno: Εδώ το design δεν είναι τάση, είναι τρόπος ζωής Facebook Twitter

«Έχουμε μία σπουδαία παρακαταθήκη», λέει ο Αλέξανδρος Βαρβέρης, αποτιμώντας όλα αυτά τα 50 χρόνια. «Όλοι οι κύκλοι ζωής, όλες οι εμπειρίες έχουν και καλές και κακές στιγμές. Εμείς είμαστε τυχεροί γιατί οι καλές στιγμές είναι πολύ περισσότερες από τις κακές. Αυτή η εταιρεία έχει ένα πολύ πλούσιο και ενδιαφέρον αφήγημα και πάνω από όλα έχει βάλει γερά θεμέλια στην αγορά. Βασικός πυλώνας όλων αυτών, αν έπρεπε να πω κάτι, είναι η αγάπη και η αφοσίωση του προσωπικού στην Moda Bagno, οι άνθρωποι που δουλεύουν σε όλα τα τμήματα -και έχουν περάσει εκατοντάδες όλα αυτά τα χρόνια-, έχουν αγαπήσει πάρα πολύ αυτή την εταιρεία κάτι το οποίο είναι σπάνιο και θεωρώ ότι αποτελεί και την μεγαλύτερη δύναμη μας».

Αν υπάρχει, λοιπόν, «μυστικό της επιτυχίας», στην περίπτωση της Moda Bagno - Interni δεν είναι άλλο από την πρωτοπορία, την απαράμιλλη αισθητική και πάνω από όλα, ότι δεν φοβήθηκε ποτέ τις προκλήσεις. 

Όσο για το μέλλον: «Ξέρουμε ότι μας περιμένουν νέες προκλήσεις αλλά και νέες προσκλήσεις και ελπίζουμε με την νέα γενιά που έρχεται μετά από εμάς να γιορτάσουμε τα 100 χρόνια».

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ