Digital Marketing: Στρατηγική και Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζουν το μέλλον των διαδικτυακών πωλήσεων

Digital Marketing: Στρατηγική και Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζουν το μέλλον των διαδικτυακών πωλήσεων

Οι ειδικοί της Digitalent Greece συστήνουν σήμερα, το «αύριο» του digital marketing μέσα από το online σεμινάριο, The Future of.

ADVERTORIAL

 

Μία ενέργεια marketing χωρίς στρατηγική, είναι σχεδόν απίθανο να πετύχει. Αυτός είναι και ο λόγος που η Digitalent Greece επιχειρεί, μέσα από το νέο της project The Future of. Digital Marketing, να συστήσει σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες του Digital Marketing, το μέλλον αλλά και το παρόν της διαδικτυακής διαφήμισης.

 

Digital Marketing: Στρατηγική & AI αλλάζουν το μέλλον των διαδικτυακών πωλήσεων

 

Τι άλλαξε στο σύγχρονο Digital Marketing

Στον σύγχρονο χαοτικό κόσμο του digital marketing και της τεχνητής νοημοσύνης, ο υψηλός ανταγωνισμός σε συνδυασμό με τη μεγάλη εξειδίκευση των νέων εργαλείων, έχουν κάνει ορατό αυτό που πάντα αποτελούσε τη μοναδική αλήθεια στον χώρο της διαφήμισης γενικότερα (αλλά πολλοί επέλεγαν να αγνοήσουν): ΜΟΝΟ με την κατάλληλη στρατηγική μπορείς να πετύχεις αποτελέσματα.

 

Η στρατηγική που καθορίζει την έρευνα πριν από τη διαμόρφωση μιας καμπάνιας κι αυτή με τη σειρά της, θέτει τους στόχους, ώστε κάθε βήμα, κάθε απόφαση που υλοποιείται να είναι μετρήσιμη, αποτελώντας οδηγό για την επόμενη.

 

Ποια είναι, όμως, τα δεδομένα της κατάλληλης στρατηγικής στο σύγχρονο Digital Marketing;

Εδώ ακριβώς έρχεται η Digitalent Greece να παρουσιάσει μέσα από ένα ολοκληρωμένο interactive σεμινάριο τον τρόπο για να δημιουργεί κανείς μια νέα digital strategy στη νέα εποχή του digital marketing.

 

Το σεμινάριο ξεκινά με την έρευνα της αγοράς, του ανταγωνισμού και εφαρμόζεται πάνω σε ένα συγκεκριμένο project που επιλέγει ο/η μαθημετευόμενος/η. Στη συνέχεια αξιολογούμε την online παρουσία μιας επιχείρησης, παίρνουμε περισσότερες πληροφορίας με ερωτηματολόγια και δημιουργούμε τα βασικά προφίλ των πελατών και κοινών στόχευσης. Δημιουργούμε την στρατηγική μας με ενέργειες, budget και μετρήσιμους στόχους.

 

Στο ίδιο πλαίσιο, μαθαίνουμε να δημιουργούμε το brand DNA και το ύφος των κειμένων για όλη την στρατηγική μας, πριν μπούμε σε διαδικασία να μεταφράσουμε αυτό το ύφος σε περιεχόμενο για social media, Google ads, email marketing, ή SEO, αξιοποιώντας παράλληλα τα εργαλεία προώθησης όπως διαμορφώνονται στη νέα επoχή εκτεταμένης χρήσης AI.

 

Digital Marketing: Στρατηγική & AI αλλάζουν το μέλλον των διαδικτυακών πωλήσεων

 

Τι περιλαμβάνει το Σεμινάριο

  • 12 ώρες workshop (Online) – 1 Τετάρτη/μήνα. 7μμ
  • 12 ώρες Copywriting + Digital Storytelling (Online) – 1 Δευτέρα ή Τετάρτη/μήνα. 7μμ
  • 12 ώρες μάθημα αποριών (Online) – 1 Τετάρτη/μήνα. 7μμ
  • 350 βιντεομαθήματα με οδηγούς βήμα-βήμα
  • 10 + Εργασίες στην πράξη
  • 60 ώρες βιντεομαθήματα
  • 60 ώρες πρακτική εξάσκηση

 

Η ύλη των workshops:

  • The Future of. Digital Strategy
  • The Future of. Google ads
  • The Future of. SEO
  • The Future of. Social media
  • The Future of. Web Analytics
  • The Future of. Digital Copywriting

 

Τρόπος παρακολούθησης σεμιναρίου

 

Το σεμινάριο γίνεται σύγχρονα με ζωντανό μάθημα με καθηγητή online ή ασύγχρονα με ένα ολοκληρωμένο και εύκολο portal εκπαίδευσης

 

Σε ποιους απευθύνεται

  • Το σεμινάριο είναι ιδανικό για στελέχη επιχειρήσεων, eshop, ξενοδοχεία, νέους επαγγελματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
  • Σε Marketing Managers, Sales Managers ή στελέχη στο χώρο του marketing communications.
  • Σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που θέλουν να αξιοποιήσουν την δύναμη του digital marketing για την επιχείρησή τους ή να συνεργάζονται επικοδομητικά με ένα digital agency.
  • Σε στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται ή θέλουν να εργαστούν στο σχεδιασμό την εφαρμογή στρατηγικών digital marketing.
  • Σε όλα τα στελέχη  που έχουν προϋπηρεσία και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κορυφαία προσόντα και δεξιότητες στο digital marketing για να εξελίξουν την καριέρα τους.
  • Σε απόφοιτους πανεπιστημιακών σχολών που δεν έχουν προϋπηρεσία και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κορυφαία προσόντα και δεξιότητες στο digital marketing.
  • Σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων, γραφίστες, διαφημιστικά γραφεία, κ.λπ.)

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Λάζαρος Ψιλούτσικος, Digital Marketing Strategist, Υπεύθυνος σπουδών

Φράγκων 19, Θεσσαλονίκη 54625, Ελλάδα

Email: [email protected]

Περισσότερα: https://digitalent.gr/

Τηλ: +30 231 231 4834

Εκπαίδευση
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ