HELL, Michele Morrone, Mercedes – όταν τα δώρα γίνονται εμπειρίες ζωής
Φωτ.: Getty Images

Η HELL φέρνει τον καλύτερο διαγωνισμό του καλοκαιριού & τον Michael Morrone στο τραπέζι σου

Μετά τον υπερτυχερό που κέρδισε μια Mercedes AMG, ετοιμάζεται να ξαναγράψει ιστορία με ένα ακόμη πιο καταπληκτικό έπαθλο.

ADVERTORIAL

Μερικά giveaways είναι πιο δυνατά κι από την καφεΐνη του πρωινού σου. Και η HELL ENERGY το πήγε σε άλλο επίπεδο: μια Mercedes AMG A35, aka ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα εκεί έξω, βρήκε τον νέο της ιδιοκτήτη — και ναι, είναι από Ελλάδα.

 

Η μεγαλύτερη καμπάνια στην ιστορία της έτρεξε από 17 Φεβρουαρίου μέχρι 13 Απριλίου, σε δέκα χώρες ταυτόχρονα, μάζεψε εκατομμύρια συμμετοχές και κορυφώθηκε με ένα εντυπωσιακό event στη Θεσσαλονίκη, όπου έγινε και η επίσημη παράδοση του αυτοκινήτου στον νικητή. 

 

HELL, Michele Morrone, Mercedes – όταν τα δώρα γίνονται εμπειρίες ζωής

 

Και το καλύτερο; Δεν χάρισε μόνο το αυτοκίνητο, αλλά μοίρασε πάνω από 1.000 δώρα σε κάθε χώρα – από συλλεκτικά μπουφάν με το brand της που έγιναν αμέσως statement κομμάτια, μέχρι αθλητικά παπούτσια, τσάντες ταξιδιού για τους always-on-the-go, το ολοκαίνουργιο iPhone 16 και ειδικές συσκευασίες ενεργειακών ποτών που κυκλοφόρησαν μόνο για τον διαγωνισμό.

 

HELL, Michele Morrone, Mercedes – όταν τα δώρα γίνονται εμπειρίες ζωής

 

Κι αν συμμετείχες κι εσύ αλλά δεν ήσουν ο τυχερός, κράτα γερά γιατί η HELL δεν έχει πει την τελευταία της λέξη, αφού το πιο exclusive έπαθλο της καμπάνιας δεν έχει δοθεί ακόμα. Και spoiler: έχει να κάνει με Ιταλία και έναν από τους πιο πολυσυζητημένους άντρες του Netflix.

 

Στις αρχές Ιουλίου, λοιπόν, οι νικητές από κάθε μία από τις δέκα χώρες θα μαζευτούν στην Ιταλία για μια εμπειρία που δύσκολα περιγράφεται με λέξεις: ένα δείπνο με τον Michele Morrone. Ναι, τον ίδιο που έγινε poster boy του Netflix μέσα σε μία μέρα, έκανε το 365 Days φαινόμενο και ίσως καθίσει απέναντί σου με ένα ποτήρι κρασί σε κάποιο ιταλικό estate βγαλμένο από σινεμά!

 

Και όχι, δεν είναι απλά ακόμα ένα promo. Είναι η συνέχεια μιας καμπάνιας που δεν έπαιξε απλώς δυνατά — έπαιξε με συναίσθημα. Όπως είπε και η Adrienn Popovics, Marketing Director της HELL ENERGY, αυτό ήταν κάτι περισσότερο από ένας διαγωνισμός: «Μια ευκαιρία να πούμε ευχαριστώ για όλη την αγάπη και την αφοσίωση που παίρνουμε καθημερινά από τον κόσμο μας».

 

Οπότε αν είσαι fan του Morrone, των αυθόρμητων ταξιδιών και της αδρεναλίνης – stay tuned. Γιατί η HELL γνωρίζει καλά πώς να δημιουργεί μοναδικές εμπειρίες και στιγμές που δεν ξεχνιούνται, άρα το μόνο που μένει είναι να δούμε αν θα φάμε τελικά δείπνο δίπλα στον αγαπημένο σούπερ σταρ ή αν θα ζηλεύουμε απλώς τα stories των άλλων!

Διαγωνισμοί
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Bacardi on Tour

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Bacardi on Tour

Scroll to top icon