Ford Mustang Mach-E
Οι Ευρωπαίοι θεωρούν ότι το μέλλον ανήκει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η απεικονιζόμενη Ford Mustang Mach-E.

Ποιες θυσίες είμαστε πρόθυμοι να κάνουμε απέναντι στην κλιματική αλλαγή

Ένα μεγάλο μέρος των Ευρωπαίων πολιτών δηλώνει διατεθειμένο να περιορίσει τη χρήση του αυτοκινήτου και την αγορά ρούχων, να «κόψει» το κρέας και να σταματήσει τα αεροπορικά ταξίδια, για να συμβάλει στη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής.

Τι θυσίες είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι Ευρωπαίοι πολίτες για την προστασία του περιβάλλοντος και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής;

 

Μία εμπεριστατωμένη εικόνα μας δίνει η πανευρωπαϊκή έρευνα της Ford με τη συμμετοχή συνολικά 3.000 πολιτών από τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Πολωνία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία. Τα αποτελέσματα εκπλήσσουν ευχάριστα, καθώς το 90% των ερωτηθέντων νιώθει προσωπική ευθύνη σε αυτή τη μάχη, ενώ θέτει την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη στη δεύτερη θέση της λίστας των προτεραιοτήτων του, πίσω μόνο από την καταπολέμηση της πανδημίας του κορωνοϊού.

 

Θετική είναι σε αυτό το πλαίσιο η στάση των Ευρωπαίων απέναντι στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, καθώς το 37% πιστεύει, ότι τους ανήκει το μέλλον. Ωστόσο το 39% των πολιτών ανησυχεί για το πού θα φορτίζει το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο, το 30% εκφράζει την επιφύλαξη ότι τα μοντέλα της συγκεκριμένης τεχνολογίας θα του περιορίσουν τη δυνατότητα μεγάλων ταξιδιών, ενώ ένα 24% δυσπιστεί σχετικά με την ανάπτυξη και την ύπαρξη επαρκών υποδομών φόρτισης.

 

VEGANISM
Πολλοί Ευρωπαίοι σκοπεύουν να κόψουν το κρέας και να γίνουν vegan στο πλαίσιο της μάχης ενάντια στην κλιματική αλλαγή.

 

Σε κάθε περίπτωση, οι κάτοικοι της Γηραιάς Ηπείρου επιδεικνύουν μία αξιοθαύμαστη ωριμότητα και τονίζουν την προθυμία τους να κάνουν σημαντικές παραχωρήσεις και θυσίες στη ζωή τους, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κλιματική αλλαγή.

 

Έτσι είναι διατεθειμένοι σε ποσοστό 45% να καταργήσουν τη χρήση πλαστικού και να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας, ενώ περίπου 35% δηλώνουν πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν λιγότερο το Ι.Χ. τους και να περιορίσουν τις αγορές νέων ρούχων. Είναι ενδεικτικό, ότι μόλις το 4% των συμμετεχόντων στην έρευνα της Ford παραδέχθηκε ωμά ότι δεν έχει όρεξη να κάνει καμία θυσία για την προστασία του περιβάλλοντος.

 

Πολύ σημαντική είναι και η επιβράβευση των επιχειρήσεων που λειτουργούν με οικολογικά κριτήρια, από τη μεγάλη πλειοψηφία των Ευρωπαίων καταναλωτών.

 

Συγκεκριμένα, το 87% των συμμετεχόντων στην έρευνα της Ford θεωρεί σημαντικότατο να μπορεί να αγοράζει προϊόντα από επιχειρήσεις οι οποίες είναι κλιματικά ουδέτερες ή συμβάλλουν θετικά στην προστασία του περιβάλλοντος. Μάλιστα, το 56% χαρακτηρίζει αυτή τη δυνατότητα ως πολύ σημαντική (40%) ή ως πιο σημαντική προτεραιότητα (16%) για τις αγοραστικές επιλογές του.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ