H νέα –και ωραία- BMW X1 ‘’πάτησε’’ Ελλάδα
Οι πρώτες παραδόσεις μοντέλων της νέας BMW X1 στην Ελλάδα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο.

H νέα και ωραία BMW X1 «πάτησε» Ελλάδα

Η BMW X1 νέας γενιάς διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ως υβριδική και 100% ηλεκτρική, μεγάλωσε εξωτερικά και εσωτερικά, ενώ οι τιμές της «τσίμπησαν» καθώς ξεκινούν πλέον από τα επίπεδα των 36.920 ευρώ.

Η BMW X1 αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης της BMW, αφού είναι το δημοφιλέστερο SUV των Bαυαρών και το νέο μοντέλο φιλοδοξεί να συνεχίσει αυτή την παράδοση.

 

Το μοντέλο τρίτης γενιάς μόλις έφτασε και στην Ελλάδα, με τη διάθεση των πρώτων αυτοκινήτων να ξεκινά γύρω στις αρχές Οκτωβρίου. Αν κρίνουμε από την πρώτη επαφή μαζί του στη δημοσιογραφική παρουσίαση που έγινε στην Αθήνα, τότε αξίζει να την περιμένουν οι λάτρεις της μάρκας και των SUV, καθώς πρόκειται για ένα εντελώς νέο και συνολικά αναβαθμισμένο αυτοκίνητο σε σχέση με τις προηγούμενες Χ1.

 

H νέα –και ωραία- BMW X1 ‘’πάτησε’’ Ελλάδα
Η BMW X1 τρίτης γενιάς θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ως Plug-in υβριδική και ως 100% ηλεκτρική.

 

Αυτό ισχύει απόλυτα για τον σχεδιασμό της X1 τρίτης γενιάς, με το αμάξωμα να αποκτά πλέον περισσότερες ακμές και γωνίες που το κάνουν σαφώς δυναμικότερο, σε συνδυασμό με ορισμένα άλλα χαρακτηριστικά, όπως τα τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα LED και τις εντυπωσιακότερες γρίλιες της μάσκας.

 

Επίσης η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων προσέδωσε στο αυτοκίνητο μία διαχρονική επιβλητικότητα και ωφέλησε και την ευρυχωρία των επιβατών, στη διάθεση των οποίων βρίσκεται πλέον και ένας κατά 35 λίτρα μεγαλύτερος χώρος αποσκευών με ελάχιστο όγκο 540 λίτρων.

 

Για του λόγου το αληθές, το μήκος της νέας BMW X1 αγγίζει πλέον τα 4,5 μέτρα και το μήκος του μεταξόνιου ανέρχεται σε 2,69 μ. δημιουργώντας έτσι ένα αισθητικά ισορροπημένο σύνολο με ιδιαίτερες πινελιές, όπως οι μεγάλες ζάντες ελαφρού κράματος που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό κάνουν σίγουρα τη διαφορά ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η οθόνη αφής των 10,7 ιντσών για το προηγμένο σύστημα πολυμέσων.

 

H νέα –και ωραία- BMW X1 ‘’πάτησε’’ Ελλάδα
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η οθόνη του κόκπιτ με πολλαπλές δυνατότητες παραμετροποίησης, όπως επίσης η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων.

 

Σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα του δημοφιλούς SUV είναι αναμφίβολα οι πολλές δυνατότητες επιλογής συστημάτων κίνησης, που περιλαμβάνουν βενζινοκίνητες και ντιζελοκίνητες εκδόσεις, Full Hybrid και επαναφορτιζόμενα Plug-in Hybrid μοντέλα, όπως επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Να σημειώσουμε ότι όλες οι νέες BMW X1 θα εφοδιάζονται πλέον αποκλειστικά με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

 

Η εισαγωγή της γκάμας θα γίνει σταδιακά στην ελληνική αγορά με προτεραιότητα στις βενζινοκίνητες εκδόσεις των 136 ίππων και τις πετρελαιοκίνητες εκδοχές των 150 ίππων στις αρχές Οκτωβρίου, που θα κυκλοφορήσουν και ως ήπιες υβριδικές με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Βολτ στις κορυφαίες εκδόσεις xDrive23i  (218 άλογα) και xDrive23d (211 άλογα). Περίπου έναν μήνα αργότερα θα υποδεχθούμε στην Ελλάδα τις Plug-in Hybrid και τις αποκλειστικά ηλεκτροκίνητες BMW X1.

 

H νέα –και ωραία- BMW X1 ‘’πάτησε’’ Ελλάδα
Οι επιβάτες απολαμβάνουν μεγαλύτερης ευρυχωρίας, ενώ έχει αυξηθεί σημαντικά και ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ.

 

Οι τιμές ξεκινούν για τη βενζίνη από 36.920 ευρώ και για το πετρέλαιο από 48.200 ευρώ και είναι αισθητά ακριβότερες σε σχέση με τις αντίστοιχες της BMW X1 δεύτερης γενιάς. Οι άνθρωποι της εισαγωγικής εταιρείας χρυσώνουν το χάπι τονίζοντας ότι οι νέες βασικές εκδόσεις περιλαμβάνουν πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό, όπως π.χ. αυτόματο κιβώτιο, cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος, φώτα LED εμπρός και πίσω, parking assistant με κάμερα οπισθοπορείας 360 μοιρών κ.λπ.

 

Ωστόσο η πραγματικότητα είναι ότι για να αποκτήσεις μία νέα BMW X1 πρέπει να βάλεις πλέον αρκετά βαθύτερα το χέρι στην τσέπη και δυστυχώς αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση, αλλά κανόνα για όλες τις μάρκες αυτοκινήτων.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ