Κωνσταντινούπολη: Πλωτά πάρκινγκ στον Βόσπορο σκέφτεται να φτιάξει ο Δήμος

Κωνσταντινούπολη: Πλωτά πάρκινγκ στον Βόσπορο σκέφτεται να φτιάξει ο Δήμος Facebook Twitter
3

Η Κωνσταντινούπολη είναι από τις πρωτεύουσες που δοκιμάζεται πολύ έντονα από κυκλοφοριακά προβλήματα και έλλειψης χώρου στάθμευσης των αυτοκινήτων. Ο δήμος της Κωνσταντινούπολης, των 16 εκατ. κατοίκων  φαίνεται να έχει πάρει στα σοβαρά τη ρηξικέλευθη ιδέα για δημιουργία πλωτών πάρκινγκ στις όχθες του Βόσπορου ή της θάλασσας του Μαρμαρά.

Συγκεκριμένα, η εταιρία που είναι υπεύθυνη για πολλούς χώρους στάθμευσης έχει καταθέσει την ιδέα να ανασκευάσει πρώην οχηματαγωγά που είναι αγκυροβολημένα στις όχθες πολυσύχναστων σημείων της Κωνσταντινούπολης και να δημιουργήσει πλωτούς σταθμούς πάρκινγκ που θα μπορούν να φιλοξενήσουν ένα μέρος του ολοένα και αυξανόμενου στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Πόλη. Εκτός των πάρκινγκ, οι ανασκευασμένοι χώροι θα μπορέσουν να φιλοξενούν και καφετέριες, ή ακόμα και γκαλερί.

Η ISPARK, όπως γράφουν τα Νέα, υπολόγισε σε 12 εκατ. δολάρια (9 εκατ. ευρώ) την τιμή ενός πλωτού πάρκινγκ 400 θέσεων, αλλά δεν έχει ακόμη ορίσει κάποιο χρονοδιάγραμμα για τη δημιουργία τέτοιων χώρων στάθμευσης.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λούβρο: Σε απεργία από σήμερα οι εργαζόμενοι του μουσείου

Διεθνή / Λούβρο: Σε απεργία από σήμερα οι εργαζόμενοι του μουσείου - «Έχουμε εξαντληθεί»

«Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μας έχει απομείνει για να ακουστούμε. Τα προβλήματα συσσωρεύονται εδώ και χρόνια και η ληστεία τα έφερε όλα στην επιφάνεια», δήλωσε εργαζόμενος του μουσείου
THE LIFO TEAM
Χιλή εκλογές Τραμπ

Διεθνή / Εκλογές στη Χιλή: Ο «Χιλιανός Τραμπ» προηγείται ενόψει δεύτερου γύρου

Γιος πρώην μέλους του ναζιστικού κόμματος και δηλωμένος θαυμαστής του δικτάτορα Αουγκούστο Πινοτσέτ, ο Καστ είναι γνωστός για τις θέσεις του κατά των αμβλώσεων και του γάμου ομοφύλων
THE LIFO TEAM
«Απλώς προσπαθούν να πλουτίσουν»: Η «επόμενη ημέρα» στη Γάζα και τα συμφέροντα που τη διεκδικούν

Διεθνή / «Απλώς προσπαθούν να πλουτίσουν»: Η «επόμενη ημέρα» στη Γάζα και τα συμφέροντα που τη διεκδικούν

Το κόστος ανοικοδόμησης εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 70 δισ. δολάρια, γεγονός που καθιστά τη μεταπολεμική φάση ένα εξαιρετικά ελκυστικό πεδίο για ορισμένες εταιρείες
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
Έχω ακούσει, στην Τουρκία μένω, και πολλοί Τούρκοι τα χουν πάρει γιατί έχει καταστρέψει τα δάση βόρεια της Ιστανμπούλ για να κάνει δρόμους και γέφυρες, ενω θα μπορούσε να αναπτύξει το μετρό. Κι όχι αυτό το μετρό στην Πόλη είναι υπερβολικά μικρό για να εξυπηρετήσει όλους τους Πολίτες. Τα πολλά κολιτιλίκια με κατασκευαστικές εταιρείες τον έχουν αλλάξει απο αυτό που ήταν. Και ναι έφτιαξε το τούνελ, αλλά πόσα δάση χάλασε δε ρωτάμε.