Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Νεκρή 16χρονη στο Γκάζι: Κατάληψη στο σχολείο που πήγαινε - Τα δύο σενάρια που εξετάζονται για τον θάνατό της
Διονύσης Σαββόπουλος: 25 τραγούδια που έγραψαν ιστορία
Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO
Βασίλισσα Καμίλα: Γιατί ντύθηκε στα μαύρα για να συναντήσει τον Πάπα ενώ άλλες βασίλισσες φορούν λευκά
«Το βασικό συναίσθημα πίσω από το άγχος είναι ο φόβος»
σχόλια