Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Σεισμός τώρα στην Εύβοια – Αισθητός στην Αττική

Οι τελευταίες στιγμές της Ιρίνα – Αντιδράσεις για την απάθεια των επιβατών στο τρένο

«Ο ψευτογιατρός ευθύνεται για τον θάνατο του παιδιού μου»

Οι vegans έχασαν τη μάχη, αλλά τι πήγε στραβά;

Τι έμαθα δίπλα σε ένα «υπέροχο μυαλό»

σχόλια