Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ισραήλ: Πλοία του στολίσκου για τη Γάζα αναχαιτίστηκαν – Η Γκρέτα Τούνμπεργκ «ασφαλής και υγιής»

Άγιος Δημήτριος: Οδηγός μηχανής παρέσυρε και εγκατέλειψε παιδί 2,5 ετών

Καιρός: Πότε θα βρέξει στην Αττική - Οι περιοχές που θα επηρεαστούν περισσότερο από την κακοκαιρία

Ο Μασκ «τα έβαλε» με το Netflix και καλεί τους ακολούθους του να κάνουν το ίδιο - «Ακυρώστε το»

Πρίγκιπας Χάρι: Δικηγόρος του κατηγορεί την Daily Mail για κατασκοπεία του Ουίλιαμ και της Κέιτ

σχόλια