Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
«Εξωφρενικές οι τιμές»: Dua Lipa, Coldplay κι άλλοι καλλιτέχνες ζητούν πλαφόν στη μεταπώληση εισιτηρίων
Πώς έγινε το εργατικό δυστύχημα στη Λάρισα: «Πιάστηκε το φουλάρι στον κύλινδρο»
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ η Antifa: Ποιες δύο ελληνικές οργανώσεις χαρακτηρίζονται τρομοκρατικές
Καρκίνος του εντέρου σε νεότερες ηλικίες: Nέα μελέτη εξετάζει τον ρόλο της διατροφής
Ba-ta-clan. Η λαϊκή και ένδοξη γειτονιά μας.
σχόλια