Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Οικογενειακή τραγωδία στα Τρίκαλα: Στο διπλανό δωμάτιο βρίσκονταν άλλα δύο αδέρφια

Ισραήλ: Εντολή στον στρατό να εμποδιστεί το «Madleen» - «Δεν θα φτάσετε στη Γάζα»

Ο καβγάς που πάγωσε τον Λευκό Οίκο: «Ο Μπεσέντ είπε τον Μασκ 'απατεώνα' κι αυτός τον χτύπησε»

Σάλος στη Γερμανία: Για πάνω από 14 χρόνια νάρκωνε και βίαζε τη γυναίκα του

Εννέα γυναίκες κατά του Τζάρεντ Λέτο - Κατηγορείται ακόμα και για σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκων

σχόλια