Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Καιρός - Ζιακόπουλος: Έρχεται βαρομετρικό χαμηλό συνοδευόμενο από νέο ψυχρό μέτωπο το επόμενο 24ωρο

Η δολοφονία της Ιρίνα Ζαρούτσκα πυροδοτεί θύελλα ρατσισμού στις ΗΠΑ

Οι τελευταίες στιγμές της Ιρίνα – Αντιδράσεις για την απάθεια των επιβατών στο τρένο

Τσάρλι Κερκ: Πυροβόλησαν τον οπαδό του Τραμπ και ακροδεξιό σχολιαστή

Πειραιάς: Ο οδηγός του τραμ είπε στις Αρχές ότι ένιωσε ζάλη - 30 τραυματίες από τη σύγκρουση

σχόλια