Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Παλαιό Φάληρο: Τεσσάρων ετών και ασιατικής καταγωγής το κοριτσάκι που βρέθηκε νεκρό στην παραλία

«Η σκέψη ότι θα χρειαστεί να φροντίσω τους γονείς μου με κάνει να παραλύω»

Επιζώσες παιδικής κακοποίησης στο Ρόδεραμ καταγγέλλουν βιασμούς και συγκάλυψη από την αστυνομία

Σεισμός 8,8 Ρίχτερ στη Ρωσία: Τσουνάμι στις ακτές του Πετροπαβλόφσκ

Θερμοπληξία: Η έκκληση του πατέρα του 15χρονου Δημήτρη - «Όσο ήταν μικρός, τον προσέχαμε εμείς»

σχόλια