Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Το Ισραήλ αναγνώρισε κράτος που καμία άλλη χώρα δεν έχει αναγνωρίσει
Ο Πέρι Μπαμόντε των Cure έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 65 ετών
Πρίγκιπας Άντριου: Η φωτογραφία του ανήμερα των Χριστουγέννων μετά τον αποκλεισμό από τη βασιλική οικογένεια
Πέθανε ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Αντώνης Κοκορίκος
Δολοφονία Ελένης Παπαδοπούλου: Τα στοιχεία που έβαλαν στο μικροσκόπιο των αρχών τον γιο
σχόλια