Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Κακοκαιρία Byron: Πού έχει καταιγίδες τώρα - Τι ώρα σταματά η βροχή στην Αττική
Κακοκαιρία Byron: Πώς θα κινηθεί τις επόμενες ώρες - Νέο έκτακτο από την ΕΜΥ
Αλεξανδρούπολη: Νεκρό βρέθηκε ζευγάρι μέσα στο σπίτι του - Από τι πέθαναν, οι πρώτες εκτιμήσεις
Οι λομπίστες του Κατάρ: Πώς το εμιράτο επεκτείνει διαρκώς την επιρροή του στη Δύση
Οι δραματικές ζωές του Σαμ Σέπαρντ
σχόλια