Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αδέσποτη γάτα στο ΑΠΘ εξολόθρευσε μία μικρή αποικία λαγόγυρου, είδος που θεωρείται ότι είναι σε κίνδυνο

Μακελειό στη Νέα Υόρκη: Βρέθηκε σημείωμα στην τσέπη του δράστη - Πώς εργαζόμενοι έφραξαν με έπιπλα την πόρτα για να σωθούν

Πώς τα Lafufus «τρομάζουν» τα Labubu και την κινεζική οικονομία

Νεκρή 3χρονη στο Παλαιό Φάληρο: Έρευνα σε δομή μεταναστών στη Μαλακάσα για την οικογένεια της

Φωτιά τώρα στη λεωφόρο Βάρης – Κορωπίου

σχόλια