Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Αλκίνοος Ιωαννίδης: Ολόκληρος ο επικήδειος στην κηδεία Σαββόπουλου
«Η Ελλάδα αγωνίζεται εδώ και δεκαετίες για την επιστροφή» - Ο Guardian για το δείπνο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Κηδεία Διονύση Σαββόπουλου: Ποιοι πολιτικοί δεν έδωσαν το «παρών»
«Στα 100 και ακόμη πίσω από τον πάγκο»: Η συνταγή για μακροζωία μίας Ιταλίδας μπαρίστα
Πότε αλλάζει η ώρα σήμερα
σχόλια