Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Δολοφονία στο Κολωνάκι: Συνελήφθη ο γιος της χήρας πρώην υπουργού, Ελένης Παπαδοπούλου
Άρης Μουγκοπέτρος: «Της έλεγε πράγματα που την τρόμαξαν» λέει ο δικηγόρος της εν διαστάσει συζύγου του
Συντριβή αεροσκάφους στην Τουρκία: «Μου είπε "θα μιλήσουμε όταν φτάσω"» λέει ο σύντροφος της Ελληνίδας αεροσυνοδού
Άρης Μουγκοπέτρος: «Ζητώ συγγνώμη στα παιδάκια μου» - Αφέθηκε ελεύθερος μετά την απολογία του
Αλλάζει ο καιρός την Πρωτοχρονιά
σχόλια