Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις

Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter
2

Μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα προκύπτουν από έρευνα σε Έλληνες θεατές της πολυσυζητημένης ταινίας «Τζόκερ» που έκανε η εταιρεία δημοσκοπήσεων Κάπα Research.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, 7 στους 10 θεατές στην Ελλάδα κρίνουν ότι η ταινία είναι κατάλληλη και για ανηλίκους και μόλις το 12% τη θεωρεί επικίνδυνη. 

(*κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση)

Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter
Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter

Την ίδια στιγμή, το 70% των θεατών δήλωσαν πως δείχνουν κατανόηση στον κεντρικό ήρωα και τις πράξεις του ενώ το 20% ένιωσε να ταυτίζεται μαζί του.

Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter
Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter

Ένα αξιοσημείωτο συμπέρασμα είναι επίσης πως το «Τζόκερ» προκάλεσε συμπάθεια για τα άτομα με ψυχικές παθήσεις και αντιπάθεια για φορείς και θεσμούς του συστήματος.

Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter

Η ταινία άρεσε σε 8 από τους 10 που την είδαν και προκάλεσε έκρηξη αισθημάτων στο κοινό, με μόλις 14% εξ αυτών να δηλώνουν πως έμειναν αδιάφοροι.

Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter
Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter

Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες, ένα ποσοστό 48%, χαρακτήρισαν τον Χοακίν Φοίνιξ ως τον καλύτερο ηθοποιό που έχει ενσαρκώσει τον συγκεκριμένο ρόλο μέχρι σήμερα.

Μεγάλη έρευνα: Το «Τζόκερ» έκανε τους Έλληνες να συμπαθήσουν τα άτομα με ψυχικές παθήσεις Facebook Twitter

Τέλος, οι περισσότεροι θεατές δήλωσαν πως παρακολούθησαν την ταινία στον κινηματογράφο, εκτός από ένα 12% που την «κατέβασε» από το διαδίκτυο.

Δείτε εδώ ολόκληρη την έρευνα

Ελλάδα
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ