Πριν από λίγο καιρό, η διαφημιστική καμπάνια της Lacta «Act For Love» για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είχε συμπεριλάβει ανάμεσα σε δεκάδες ζευγάρια και μερικά ομόφυλα.

 

Η καμπάνια προκάλεσε εκατοντάδες χιλιάδες σχόλια, αλλά δεν ήταν όλα θετικά.

 

 

Κάποιοι αντέδρασαν με οργή και ρητορική μίσους στα social media. Και τώρα η Lacta καλεί τους Αθηναίους να διαλέξουν τι προτιμούν. Τον θυμό ή την αγάπη; 

 

 

Η Lacta αποφάσισε να κάνει ένα πείραμα σε στάση λεωφορείου στην Αθήνα για να καταγράψει πώς ο κόσμος αντιδρά στα ζευγάρια της διαφήμισης.

 

Με κρυφή κάμερα κατέγραψε τις αντιδράσεις ενώ ηθοποιοί βοήθησαν στο να ανοίξει ο διάλογος με τους περαστικούς.