Με απόφαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών που ερεύνησε την υπόθεση, η δικογραφία σχετικά με το τροχαίο δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του Παντελή Παντελίδη τον Φεβρουάριο του 2016 τέθηκε στο αρχείο, την περασμένη Κυριακή. 

 

Το δυστύχημα μπήκε στο στόχαστρο εισαγγελικής έρευνας μετά από προσφυγές της οικογένειας του καλλιτέχνη, η οποία ισχυρίζεται ότι δεν ήταν ο Παντελής Παντελίδης που οδηγούσε το τζιπ, αλλά μία από τις δύο γυναίκες που ήταν μαζί του, όταν συνέβη το περιστατικό. Ωστόσο οι μαρτυρίες αλλά και τα αποτελέσματα της πραγματογνωμοσύνης έπαιξαν καταλυτικό ρόλο για τεθεί η υπόθεση στο αρχείο.

 

Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα, παρόλο που το σώμα του τραγουδιστή βρέθηκε ουσιαστικά στην πλευρά του συνοδηγού ήταν εκείνος που οδηγούσε το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο και το Έθνος, υπάρχουν καταθέσεις που μαρτυρούν ότι ήταν οδηγός ο τραγουδιστής:

 

-Οι αστυνομικοί Θ. και Κ. μετέβησαν στο τόπο του επίμαχου τροχαίου και διαπίστωσαν μεταξύ άλλων πως σύμφωνα με δήλωση της επιβάτιδος Μυρσίνης Αρναούτη οδηγός ήταν ο Παντελεήμων Παντελίδης.


-Ο Γ. διασώστης του ΕΚΑΒ ο οποίος μετέβη στον τόπο του ατυχήματος αναφέρει πως και οι δύο κοπέλες έλεγαν ότι οδηγός ήταν ο Παντελής Παντελίδης και ρωτούσαν αν ήταν καλά στην υγεία του.


-Δύο μάρτυρες που βρέθηκαν μαζί με τους τρεις επιβάτες τη μοιραία νύχτα ανέφεραν πως ρώτησαν τη Φρόσω Κυριάκου αν μπορεί να οδηγήσει εκείνη το αυτοκίνητο, η τελευταία έγνεψε καταφατικά το κεφάλι της πλην όμως αμφότεροι δήλωσαν πως δεν είδαν πως μπήκαν στο αυτοκίνητο.

 

Να σημειωθεί πως η τελευταία κατάθεση αφήνει κάποιες υπόνοιες ότι ίσως η Φρόσω Κυριάκου κάθισε τελικά στο τιμόνι, ωστόσο υπάρχει η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. στα στοιχεία DNA στο τιμόνι όπου «από την ανάλυση των δειγμάτων προέκυψε ότι κοινός κύριος γενετικός τύπος ο οποίος ταυτίζεται με τον γενετικό τύπο του θανόντος Παντελή Παντελίδη».

 

Το πόρισμα του πραγματογνώμονα

 

Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, στο πόρισμα εξηγείται, μεταξύ άλλων, και ο λόγος που δεν θα μπορούσε ο Παντελής Παντελίδης να είναι στη θέση του συνοδηγού καθώς και πώς το σώμα του βρέθηκε εκεί, με την πλάτη στην πόρτα του αυτοκινήτου.

 

 

Συγκεκριμένα, στο πόρισμα αναφέρεται το εξής: «Όλοι οι επιβαίνοντες σε ένα αυτοκίνητο το οποίο συγκρούεται με αυτόν τον τρόπο, εφόσον δεν είναι δεμένοι με ζώνες ασφαλείας θα πεταχτούν στη δεξιά μεριά του οχήματος, όπως και συνέβη. Ο θανών όταν τον χτυπά η σιδερένια δοκός έχει την πλάτη του στην πόρτα της δεξιάς πλευράς του οχήματος και μάλιστα παράλληλα με αυτή. Η στάση αυτή δεν θα ήταν δυνατή εάν καθόταν στη θέση του συνοδηγού, διότι δεν υπάρχει τρόπος σε ένα αυτοκίνητο που δεν περιστραφεί γύρο από τον κάθετο άξονά του, όπως στο δυστύχημα αυτό, ο δεξιά καθήμενος να στρίψει και να βρεθεί με την πλάτη στη δεξιά πόρτα».

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr