Ουρές έξω από καταστήματα: Σκέψεις για αγορές με χρονόμετρο - Προβληματισμός στους ειδικούς

Ουρές έξω από καταστήματα: Σκέψεις για αγορές με χρονόμετρο - Προβληματισμός στους ειδικούς Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Τον προβληματισμό των ειδικών προκάλεσαν οι χθεσινές εικόνες συνωστισμού έξω από τα καταστήματα.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ, μετά από τις εικόνες με μεγάλες ουρές έξω από καταστήματα στην Ερμού και άλλες μεγάλες αγορές, εξετάζονται σενάρια για περαιτέρω έλεγχο του χρόνου που θα κάνουν τα ψώνια τους οι καταναλωτές, μέσω του e-katanalotis. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο καταναλωτής θα μπαίνει στην ιστοσελίδα και θα κατεβάζει μία εφαρμογή στο κινητό του και με ένα δικό του προσωπικό QR θα μπορεί να κάνει τα ψώνια του, μόνο που στο κινητό του θα εμφανίζεται και ένα χρονόμετρο το οποίο θα μετρά αντίστροφα για δύο ώρες.

Την ίδια ώρα το καμπανάκι του κινδύνου κρούει και ο καθηγητής λοιμωξιολογίας Νίκος Σύψας, κρίνοντας επιτακτική την ανάγκη της λήψης άμεσων μέτρων για τη μείωση της κινητικότητας, ενώ ο καθηγητής Γενετικής, Μανώλης Δερμιτζάκης,σημείωσε ότι θα πρέπει να μπει «κόφτης» στα SMS ώστε να μην ξεφύγει πάλι η κατάσταση.

Σημειώνεται ότι χθες Κυριακή τα καταστήματα ήταν ανοιχτά και παρότι σύμφωνα με τα μέτρα του lockdown, για το λιανεμπόριο ισχύει το χρονικό όριο των δύο ωρών προκειμένου οι πολίτες να κάνουν τα ψώνια τους, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που αποφάσισαν να επεκτείνουν το χρονικό περιθώριο μέσω των SMS.


Όπως προέκυψε από τις περιπολίες της ΕΛ.ΑΣ, κάποιοι προσπαθούσαν να επεκτείνουν τη βόλτα τους στέλνοντας πολλαπλά SMS. Σύμφωνα με το Open, δεν ήταν λίγοι αυτοί που έστελναν δύο, τρία ή και τέσσερα μηνύματα για ψώνια, είτε γιατί υπήρχαν τεράστιες ουρές και δεν προλάβαιναν να εξυπηρετηθούν, είτε γιατί ήθελαν να παραμείνουν περισσότερο στα καταστήματα.

Ωστόσο, με συστάσεις τους οι αστυνομικοί ζητούσαν από τους καταναλωτές μετά το πέρας των δύο ωρών να φύγουν και να επιστρέψουν άλλη μέρα, κάτι το οποίο έκαναν και οι ίδιοι οι καταστηματάρχες, ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα συνωστισμού.



Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM
Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Οικονομία / Η ΔΕΗ μεγαλώνει και επιταχύνει τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό της

Η ΔΕΗ αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και στη Ρουμανία, εξυπηρετώντας 8,7 εκατομμύρια πελάτες, στους οποίους παρέχει περίπου 35TWh ενέργειας και μια ευρεία σειρά ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών.
NEWSROOM
Δώρο Πάσχα: Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Οικονομία / Δώρο Πάσχα: Ποια η καταληκτική ημερομηνία για να καταβληθεί στους εργαζόμενους

Αν οι εργοδότες δεν τηρήσουν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, εντός του οποίου πρέπει να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους, τότε θα υποστούν και τις συνέπειες του νόμου, καθώς η μη καταβολή του Δώρου συνιστά ποινικό αδίκημα
NEWSROOM