Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή

Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή Facebook Twitter
0

Επιστήμονες στη Νέα Υόρκη απέδειξαν ότι μετρώντας τα κύματα του ανθρώπινου εγκεφάλου των καταναλωτών, οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Η επιστημονική ομάδα που ασχολήθηκε με το πείραμα, παρακολούθησε τα εγκεφαλικά κύματα πολλών εθελοντών ώστε να υπολογίσει περίπου ποιες ταινίες αποσπούσαν την προσοχή τους. Γι'αυτό το λόγο, υποστηρίζουν πως η μέθοδός τους μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη για τις εταιρίες διαφημίσεων από μια απλή έρευνα αγοράς.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ ΧΗΜΙΚΑ ΕΡΕΥΝΑ

Τech & Science / Τα δημητριακά η πιο μολυσμένη τροφή με «παντοτινά χημικά» σε όλη την Ευρώπη - Τι έδειξε μελέτη

Η επίδρασή τους στην ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον μόλις τώρα γίνεται σαφής, με νέες μελέτες να εμφανίζονται συχνά σχετικά με τη σύνδεση ορισμένων χημικών ουσιών με ασθένειες όπως ο καρκίνος
LIFO NEWSROOM
Σαμ Άλτμαν ChatGPT

Τech & Science / Ο Σαμ Άλτμαν κηρύσσει «κόκκινο συναγερμό» για το ChatGPT καθώς ο ανταγωνισμός πιέζει την OpenAI

Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα της Δευτέρας, ο Άλτμαν ανέφερε ότι η OpenAI θα επαναπροσανατολίσει τις προτεραιότητές της, σημειώνοντας πως η συγκυρία είναι «κρίσιμη»
LIFO NEWSROOM
Εάν φέτος τα Χριστούγεννα δεν σταματάτε να φτερνίζεστε, υπάρχει εξήγηση

Τech & Science / Εάν φέτος τα Χριστούγεννα δεν σταματάτε να φτερνίζεστε, υπάρχει εξήγηση

Παρότι οι γιορτές θεωρούνται περίοδος χαλάρωσης και οικογενειακής θαλπωρής, ειδικοί προειδοποιούν ότι η καθημερινότητα μέσα στο σπίτι μπορεί να μας επιφυλάσσει κάτι που συχνά παραβλέπουμε
LIFO NEWSROOM
GLP-1 ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΦΑΡΜΑΚΑ

Τech & Science / GLP-1: Τι είναι τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που πήραν έγκριση από τον ΠΟΥ - Οι δύο πρώτες οδηγίες

Ο ΠΟΥ θα παρουσιάσει, σύμφωνα με το Reuters, την επόμενη εβδομάδα τις κατευθυντήριες οδηγίες του για την κλινική διαχείριση της παχυσαρκίας σε παιδιά και εφήβους
LIFO NEWSROOM