Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή

Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή Facebook Twitter
0

Επιστήμονες στη Νέα Υόρκη απέδειξαν ότι μετρώντας τα κύματα του ανθρώπινου εγκεφάλου των καταναλωτών, οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Η επιστημονική ομάδα που ασχολήθηκε με το πείραμα, παρακολούθησε τα εγκεφαλικά κύματα πολλών εθελοντών ώστε να υπολογίσει περίπου ποιες ταινίες αποσπούσαν την προσοχή τους. Γι'αυτό το λόγο, υποστηρίζουν πως η μέθοδός τους μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη για τις εταιρίες διαφημίσεων από μια απλή έρευνα αγοράς.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Η ιδιοκτήτρια εταιρεία ByteDance υπέγραψε συμφωνίες για να αποφύγει την απαγόρευση στις ΗΠΑ

Τech & Science / TikTok: Η ιδιοκτήτρια εταιρεία ByteDance υπέγραψε συμφωνίες για να αποφύγει την απαγόρευση στις ΗΠΑ

Σε υπόμνημα, το TikTok ανέφερε ότι η συμφωνία θα επιτρέψει σε «πάνω από 170 εκατομμύρια Αμερικανούς να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν έναν κόσμο ατελείωτων δυνατοτήτων ως μέρος μιας ζωτικής παγκόσμιας κοινότητας»
THE LIFO TEAM
Ενυδάτωση: Αρκούν τα οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα κατά τους χειμερινούς μήνες;

Τech & Science / Ενυδάτωση: Αρκούν τα οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα κατά τους χειμερινούς μήνες;

Οι ειδικοί υγείας προειδοποιούν ότι η αφυδάτωση συχνά περνά απαρατήρητη τον χειμώνα, αυξάνοντας τον κίνδυνο κόπωσης, πνευματικής θολούρας και πιο σοβαρών προβλημάτων στα νεφρά
THE LIFO TEAM