Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή

Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή Facebook Twitter
0

Επιστήμονες στη Νέα Υόρκη απέδειξαν ότι μετρώντας τα κύματα του ανθρώπινου εγκεφάλου των καταναλωτών, οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Η επιστημονική ομάδα που ασχολήθηκε με το πείραμα, παρακολούθησε τα εγκεφαλικά κύματα πολλών εθελοντών ώστε να υπολογίσει περίπου ποιες ταινίες αποσπούσαν την προσοχή τους. Γι'αυτό το λόγο, υποστηρίζουν πως η μέθοδός τους μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη για τις εταιρίες διαφημίσεων από μια απλή έρευνα αγοράς.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ

Τech & Science / Νέα εξέταση αίματος υπόσχεται να προβλέπει τον κίνδυνο για την πιο συχνή κληρονομική καρδιοπάθεια

Η υπερτροφική μυοκαρδιοπάθεια αφορά εκατομμύρια ανθρώπους διεθνώς και προκαλεί πάχυνση του καρδιακού μυός λόγω γονιδιακών μεταβολών που συνήθως κληρονομούνται
THE LIFO TEAM
Η NASA χαρτογράφησε το Σύμπαν σε 360 μοίρες

Τech & Science / Η NASA δημιούργησε χάρτη ολόκληρου του ουρανού που θα μπορούσε να μας αποκαλύψει πώς ξεκίνησε το Σύμπαν

Το επίτευγμα θα μπορούσε να βοηθήσει τους αστροφυσικούς να διερευνήσουν πώς εξελίχθηκε ο Γαλαξίας και τι συνέβη στο πρώτο δευτερόλεπτο μετά τo big bang
THE LIFO TEAM