Ένα νεό μοντέλο κινηματογραφικής διανομής ονόματι Screening Room, βάσει του οποίου οι νέες ταινίες θα μπορούν να κάνουν πρεμιέρα και στο σαλόνι μας, παράλληλα με τις κινηματογραφικές αίθουσες έναντι μιας γενναίας συνδρομής, βρίσκει την υποστήριξη μεγάλων ονομάτων του Χόλιγουντ, σύμφωνα με δημοσίευμα του Variety.

 

Ήδη ανάμεσα στους υποστηρικτές του νέου μοντέλου διανομής, βρίσκονται τα ονόματα του Steven Spielberg, του JJ Abrams και του Peter Jackson ενώ, στην startup που υποστηρίζει την υλοποίηση του μοντέλου διανομής, έχουν επενδύσει δύο ηχηρά ονόματα του Χόλιγουντ. Ο σκηνοθέτης Ron Howard και ο παραγωγός Brian Grazer.

 

Το Screening Room, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, θα χρεώνει 150 δολάρια για μια συσκευή κρυπτογραφημένου αποκωδικοποιητή, που θα επιτρέπει στο κοινό να αποφεύγει τις ουρές των ταμείων, φέρνοντας μέσω streaming τις νέες ταινίες στο λίβινγκ ρουμ, παράλληλα με την πρεμιέρα τους στην μεγάλη οθόνη. Εκτός του κόστους του εξοπλισμού, οι θεατές θα πληρώνουν 50 δολάρια ανά ταινία και θα έχουν στη διάθεσή τους 48 ώρες για να την δουν, ενώ οι αιθουσάρχες θα εισπράττουν ένα ποσοστό επί των κερδών, που μπορεί να φτάνει τα 20 δολάρια ανά ταινία και ανά συνδρομητή.

 

Πάντως, οι συνδρομητές του Screening Room, ενδέχεται να λαμβάνουν δύο εισιτήρια δώρο, για να ξαναδούν την ίδια ταινία στον κινηματογράφο, σύμφωνα με το Variety.

 

Μέχρι στιγμής, δεν έχει ακουστεί κάποια επίσημη δήλωση από εκπροσώπους των κινηματογραφιστών, σχετικά με το νέο μοντέλο.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr