«Αισθάνομαι συνεχώς ενοχές για τα λεφτά που κέρδισα…και δεν το έκρυψα ποτέ”

«Αισθάνομαι συνεχώς ενοχές για τα λεφτά που κέρδισα…και δεν το έκρυψα ποτέ” Facebook Twitter
7

Απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν στην καριέρα του, στα χρήματα που έχει κερδίσει, στα έκτροπα που σημειώθηκαν στις συναυλίες του αλλά και για τη Χρυσή Αυγή έδωσε ο Γιώργος Νταλάρας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Down Town της Κύπρου.

Ο ερμηνευτής, δηλώνει μεταξύ άλλων:

Σε ερώτηση για το αν οι αριστερές του καταβολές τον κάνουν να αισθάνεται ενοχές για τα χρήματα που κέρδισε:

 «Αισθάνομαι συνεχώς ενοχές για τα λεφτά που κέρδισα από την δουλειά μου και δεν το έκρυψα ποτέ. Αμείφθηκα από τη δουλειά μου έντιμα και καθαρά. Δυστυχώς, ποτέ δεν τα κατάφερα να ταυτιστώ με τον σύγχρονο τίτλο του πετυχημένου, ώστε να μην αισθάνομαι ενοχές. Δεν ισοπεδώθηκα».

Για τα τυχόν λάθη που έχει κάνει:

«Λάθη δεν κάνουν μόνοι οι ανενεργοί πολίτες, αυτοί που δεν εκφράζουν άποψη για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Μεγάλο λάθος είναι να θέλεις πάντα αυτό που πιστεύεις, ακόμα και αν οι συνθήκες δεν είναι θετικές. Είναι, όμως, λάθος για τον εαυτό σου και ενδεχομένως για το συμφέρον σου, αλλά είναι καλό για την κοινωνία. Στον απολογισμό βλέπω ότι πολλές φορές έκανα τέτοια λάθη, στήριζα αυτά που πίστευα και προχωρούσα ακόμα και χωρίς συμμάχους. Δεν έχω κάνει όμως ποτέ, σας διαβεβαιώνω, λάθη αρχών. Δεν έχω αλλάξει ποτέ για κανένα λόγο και σε καμία συγκυρία τα πιστεύω μου και την ιδεολογία μου».

Για το αν νιώθει παρεξηγημένος:

«Συνεχώς, ίσως γιατί δεν πρόδωσα ποτέ αυτά που πιστεύω και δε ζήτησα ποτέ συμμάχους, όταν μέσα από τη δουλειά μου και μέσα από τη ζωή μου, υποστήριζα αυτά που πιστεύω».

Για τις συναυλίες του την άνοιξη και τα απρόοπτα που συνέβησαν σε αυτές:

«Δεν μετανιώνω καθόλου για την πρόθεσή μου. Την ουσία της προσφοράς μου τη γνωρίζει ο πολύς κόσμος και δεν μπορεί να την αλλοιώσει κανείς. Εγώ πιστεύω ότι τρεις ήταν οι λόγοι που έφταιξαν. Πρώτον, το χωρίς εισιτήριο τη δεδομένη στιγμή. Δεύτερον, ο κόσμος ζούσε μια τέτοια παραζάλη μέσα σ' αυτήν την κρίση, που δεν συνειδητοποίησε ακριβώς τι συνέβη από αυτές τις ακραίες αντιδράσεις, γιατί εγώ ήμουν πάντα μόνος μου όταν έπαιρνα απόφαση. Έκανα αυτές τις συναυλίες αυτόνομα, μακριά από φατρίες.

Όπως έκανα πάντα από παιδί. Σ' αυτήν τη στιγμή της σύγχυσης του κόσμου, ελάχιστα ακροδεξιά κυρίως στοιχεία, βρήκαν διέξοδο και αντέδρασαν με βία και χυδαιότητα. Ο κόσμος πάγωσε εκείνες τις ημέρες. Έχει σημασία όμως να ξέρετε, ότι από τότε μέχρι σήμερα και καθημερινά, δέχομαι τη συμπαράσταση του κόσμου σε όλες τις εκδηλώσεις μας. Και ο τρίτος λόγος βέβαια, ήταν ότι κάποιοι κακοήθεις ταύτισαν την ενασχόληση της Άννας με την πολιτική και τις επερχόμενες εκλογές με τις συναυλίες μου. Ε, όλα αυτά χωρίς καμία πολιτική κάλυψη, ήταν πάρα πολύ καλή ευκαιρία για αυτούς που προωθούν τη βία και αποδομούν κάθε αγνή συλλογική προσπάθεια. Με δυο λόγια, αυτό που αποφάσισα να κάνω αυτή την περίοδο ήταν για τους κακοήθεις πολύ καλό για να είναι αληθινό».

Για την άνοδο της Χρυσής Αυγής:

«Ένα μέρος του κόσμου, απογοητευμένο και συγχυσμένο «εκδικείται» αυτή την «αναποτελεσματική δημοκρατία» χωρίς να αντιλαμβάνεται την πολιτική απάτη που αναπτύσσεται. Δεν είναι αυτοί οι κατάλληλοι άνθρωποι, ούτε η ιδεολογία τους, που θα οδηγήσουν τον τόπο στη δημοκρατία. Άλλοι είναι οι στόχοι τους. Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα ήμουν εναντίον της ελεύθερης διακίνησης λόγου και ιδεών. Εδώ, όμως, έχουμε ακραία στοιχεία που με αφορμή την πολιτική κρίση, την αγωνία, την απόγνωση και τον πανικό του κόσμου, χρησιμοποιούν ως εφαλτήριο τον κοινοβουλευτισμό για να ασκήσουν βία. Αυτό πρέπει να το αποτρέψουμε με κάθε τρόπο. Οι νόμοι και το σύνταγμα μας το επιβάλουν. Μην ξεχνάμε ότι η Γερμανία ακόμα πληρώνει την ιστορία της Βαϊμάρης, όπου ένας λαός ρημαγμένος και απεγνωσμένος, έδωσε πολιτικό βήμα και εξέθρεψε το τέρας του Ναζισμού».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

7 σχόλια
Ρε Νταλάρα, άσε μας κι εσύ κι οι ενοχές πολυτελείας σου. (Παρεμπιπτόντως, γιατί να νιώθει κανείς ενοχές για λεφτά που αποκτήθηκαν τίμια; Και αν νιώθει, γιατί δεν τα μοιράζει στους φτωχούς να τελειώνει;)Αλλά στα της ακροδεξιάς έχει δίκιο. Και το γιαούρτι, ακόμα κι αν έκανε κάποιους που τον αντιπαθούν να γελάσουν στιγμιαία, δεν του άξιζε. Αν οι "αγανακτισμένοι" τόσο πια δεν τον χώνευαν, ας μην πατούσαν καν στη συναυλία του. Περισσότερο θα τον πονούσε το να βρεθεί να παίζει μπροστά σε άδειες καρέκλες. (Για την πολιτική ταυτότητα των γιαουρτοφόρων, εκεί δεν ήμουν και γνώμη ουκ έχω. Δεν έχει και σημασία στην τελική.)
OK φαν του δεν υπήρξα ποτέ ,έχει πει όμως τραγούδια που μου αρέσουν πολύ,και έχει κάνει μεγάλη καριέρα χωρίς αμφιβολία.Η εντύπωση που έχω πάντως είνα ότι κατά βάθος είναι ο κύριος της κυρίας Αννας.
Κάτι που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιος που δηλώνει αριστερός πρέπει, προκειμένου να το αποδεικνύει, να ζει μέσα στη φτώχεια και τη μιζέρια. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι αυτονόητο πως ο Νταλάρας και ο οποιοσδήποτε Νταλάρας έχει αποκρύψει έσοδα από τη εφορία, ενώ δεν έχουμε αποδείξεις για κάτι τέτοιο. Σε τελική ανάλυση, σε αυτήν την περίπτωση, ξέρουμε με ποιον τρόπο έκανε μια κάποια περιουσία, εν αντιθέσει με πολύ περισσότερους ανθρώπους, που δεν ξέρουμε από πού τους ήρθαν . . .
Αν αισθάνεται ενοχές τότε ας αρχίσει να εξιλεώνεται δημοσιεύοντας τις φορολογικές του δηλώσεις να δούμε αν όντως δήλωνε ό,τι έβγαζε στην εφορία κι αν πλήρωνε τους φόρους που του αναλογούν, για αρχή.Ναι, οκ, βρήκαμε κάποιον να κατηγορούμε, όποιος δεν τον συμπαθεί δηλαδή είναι ακροδεξιός; Έλεος, και οι Αρχαίοι Έλληνες όταν δεν τους άρεσε μια παράσταση πετούσαν στους ηθοποιούς διάφορα αντικείμενα και τους γιούχαραν. Το γεγονός δηλαδή ότι η σύζυγος ήταν από τους πλέον άχρηστους υπουργούς της μεταπολίτευσης και το εκνευριστικό στυλάκι που έχει ο Νταλάρας και γίνεται αντιπαθής σε πολλούς (και σε 'μένα) δε μετράει για τα επεισόδια που έγιναν στις συναυλίες του, οι ακροδεξιοί φταίνε πάλι.Τι να πω; Ότιδήποτε τον παρηγορεί και τον κάνει να αισθάνεται καλύτερα με τον εαυτό του.