Κολλέγιο Βακαλό

Κολλέγιο Βακαλό Facebook Twitter
0

Η ετήσια έκθεση σπουδαστικών εργασιών του Κολλεγίου Βακαλό Art & Design με τίτλο "design 53" εγκαινιάζεται την Τετάρτη 22 Ιουνίου, στις 8:00 μ.μ., στο κεντρικό κτήριο του Κολλεγίου.

Η έκθεση διοργανώνεται με το κλείσιμο της 53ης χρονιάς λειτουργίας της Σχολής Βακαλό, η οποία για περισσότερο από μισό αιώνα παρέχει με συστηματικό και συνεπή τρόπο σπουδές ανωτάτου επιπέδου στις εφαρμοσμένες τέχνες και ειδικότερα στις Γραφιστικές Εφαρμογές (Graphic Design) και την Αρχιτεκτονική Εσωτερικού Χώρου (Interior Architectural Design). Τα προγράμματα του Κολλεγίου είναι επικυρωμένα από το κρατικό βρετανικό Πανεπιστήμιο του Derby και το British Accreditation Council, και οδηγούν στην απόκτηση πτυχίων Bachelor of Arts (Honours) και Master of Arts.

Στην έκθεση "design 53" εκτίθεται αντιπροσωπευτικό δείγμα σπουδαστικών εργασιών του ακαδημαϊκού έτους 2010-2011. Παράλληλα με την παρουσίαση του επιπέδου και της ποιότητας του επιτελούμενου εκπαιδευτικού έργου, οι εκτιθέμενες εργασίες δίνουν συγχρόνως μια συνολική, ζωντανή εικόνα του ελληνικού design, αυτής της κρίσιμης δημιουργικής δραστηριότητας που διαμορφώνει υλικά και οπτικά τον κόσμο μέσα στον οποίο ζούμε.

Διάρκεια έκθεσης:

22 Ιουνίου– 30 Σεπτεμβρίου (καθημερινά, εκτός Σαββατοκύριακου)

Ωράριο:

22 Ιουνίου–15 Ιουλίου: 9:00 -21:00

18 Ιουλίου–19 Αυγούστου: 9:00-17:00

22 Αυγούστου–30 Σεπτεμβρίου 9:00-21:00

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM