Είναι μια από τις μεγαλύτερες σύγχρονες εταιρίες ένδυσης παγκοσμίως και οι ιθύνοντες της θέλησαν να ανανεώσουν το κάπως πεπαλαιωμένο έμβλημα που την έκανε γνωστή σε όλο τον κόσμο. Λογάριαζαν όμως χωρίς τον ξενοδόχο. Και όπου εταιρία ένδυσης βάζουμε τη Gap και ξενοδόχο τους χρήστες του internet που εξέφρασαν την αντίδραση τους στο νέο logo της εταιρίας, χρησιμοποιώντας άσχημα και περιπαικτικά σχόλια στο facebook και στο twitter. Κάτι τέτοια είδαν και οι άνθρωποι της Gap και ανησύχησαν μην τυχόν και πέσουν οι πωλήσεις από το νέο logo που διάλεξαν. Και όπως ήταν φυσικό, έλαβαν υπόψιν τους όλα τα σχόλια αποφασίζοντας να μην αλλάξουν το κλασικό μπλε σήμα της εταιρίας, αφήνοντας τους νεωτερισμούς στην άκρη. Για την παρούσα φάση όμως. Γιατί το μέλλον θα δείξει αν θα το αλλάξουν η όχι. Και αν το κάνουν πρώτα θα ρωτήσουν τα ιντερνετικά nerds που τους έβαλαν σε μπελάδες.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Οι παράξενες εμμονές χρηστών με το ChatGPT προκαλούν ανησυχία

Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Εργαζόμενοι και ασθενείς με εγκαύματα από ακτινοβολία UV σε χειρουργείο

Φανή Σπυριδάκη για τον καρκίνο: «Είμαι προετοιμασμένη ότι θα χάσω τα μαλλιά μου, να πεθάνω δεν θέλω»

Οδηγός για την Eurovision 2025: Τα τραγούδια, τα φαβορί και τα στοιχήματα

Κασσελάκης: Ποινή φυλάκισης 30 μηνών με αναστολή και χρηματική ποινή 50.000 ευρώ για παραβίαση του νόμου περί πόθεν εσχες

σχόλια