Ανάπτυξη και δυνατές επιδόσεις για τη WIND

Ανάπτυξη και δυνατές επιδόσεις για τη WIND Facebook Twitter
0

Συνεχιζόμενη ανάπτυξη και θετικές επιδόσεις με 3,7% αύξηση στα έσοδα και 21,2% αύξηση του EBITDA για το Β’ τρίμηνο 2018, ανακοινώνει σήμερα η WIND Ελλάς. 

«Η προσήλωσή μας στην ικανοποίηση των συνδρομητών μας μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές νέας γενιάς, νέα προϊόντα και άριστη εξυπηρέτηση, αποδίδει καρπούς, και πλέον η WIND καταγράφει 10 τρίμηνα συνεχιζόμενης ανάπτυξης. Οι θετικές επιδόσεις του Α’ τριμήνου της φετινής χρονιάς  έδωσαν τη σκυτάλη σε ένα εξίσου ισχυρό Β’ τρίμηνο» δήλωσε σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

«Στόχος μας για τα επόμενα βήματα είναι να αναπτύξουμε περισσότερες λύσεις για τα νοικοκυριά ώστε να αξιοποιήσουν τις υψηλές επιδόσεις των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+), όσο και στη σταθερή τηλεφωνία, όπου το αποτύπωμα του δικτύου οπτικών ινών διευρύνεται ολοένα φτάνοντας ως το σπίτι του τελικού χρήστη. Με αιχμή την πρωτοποριακή πλατφόρμα WIND VISION, θα δώσουμε περαιτέρω ώθηση στη σύγκλιση ώστε να ενισχύσουμε την θέση μας στην ελληνική αγορά και να καταγράψουμε την τρίτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου για την εταιρεία».

 

Ανάπτυξη και δυνατές επιδόσεις για τη WIND Facebook Twitter
Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς.

Κύριες οικονομικές & λειτουργικές επιδόσεις Β’ τριμήνου 2018

 

Αύξηση σε συνολικά έσοδα & EBITDA

  • Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 3,7% σε ετήσια βάση, στα € 126,9 εκατ.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε 21,2%, στα € 27,9 εκατ.

Η προσήλωση στην εμπειρία του πελάτη καθώς και η συνεχής επέκταση των δικτύων νέας γενιάς σε κινητή και σταθερή, έδωσαν ώθηση στα έσοδα. Αναλυτικότερα, τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 4,3% σε ετήσια βάση και αντίστοιχα τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 2,6%. 

Κινητή τηλεφωνία:

  • 3,8 εκατ. οι πελάτες κινητής & καρτοκινητής τηλεφωνίας
  • Αυξημένη κατά 87,1% η χρήση των υπηρεσιών data

Η πελατειακή βάση στην κινητή τηλεφωνία διευρύνθηκε ενώ συνεχίστηκε η έκρηξη στη χρήση των υπηρεσιών data μέσω smartphone που σε ετήσια βάση αυξήθηκε 87,1%. Επιπλέον, στη διάρκεια της περιόδου διπλασιάστηκαν τα έσοδα περιαγωγής, καθώς αυξήθηκαν οι ξένοι επισκέπτες στη χώρα μας και η χρήση data σε περιαγωγή. 

Σταθερή τηλεφωνία:

  • 603.000 οι συνδρομητές ευρυζωνικών υπηρεσιών σταθερής
  • +36% οι συνδρομητές NGA
  • 224 χιλιάδες τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης
  • Πετυχημένο το λανσάρισμα της WIND VISION

Κατά 3,9% αυξήθηκαν συνολικά οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας της WIND, φτάνοντας τις 603 χιλιάδες. Οι πελάτες υπηρεσιών NGA (VDSL, FTTC, FTTH) αυξήθηκαν κατά 35,7% στη διάρκεια της περιόδου. Η στρατηγική σύγκλισης που ακολουθεί η WIND συνεχίστηκε με επιτυχία το Β’ τρίμηνο καθώς 224.000 νοικοκυριά απολαμβάνουν κινητή, σταθερή και γρήγορο Internet από την εταιρεία ενώ ενισχύθηκε περαιτέρω από την νέα συνδρομητική πλατφόρμα τηλεοπτικού περιεχομένου WIND VISION που σε δύο μήνες από το λανσάρισμα της προσέλκυσε σχεδόν 10.000 συνδρομητές.

Επέκταση στις υποδομές νέας γενιάς (NGA) για υπέρ υψηλές ταχύτητες σε κινητά και σταθερά

  • Πάνω από 89% η κάλυψη 4G
  • 67,3% της κίνησης δεδομένων εξυπηρετείται από το δίκτυο 4G & 4G+
  • 178.000 διαθέσιμες γραμμές NGA μέσω οπτικών ινών

Το αποτύπωμα των δικτύων νέας γενιάς (NGA) της WIND επεκτάθηκε, υποστηρίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση αλλά και δίνοντας περαιτέρω ώθηση στη χρήση ευρυζωνικών υπηρεσιών δεδομένων από τους πελάτες της εταιρείας. Στην κινητή τηλεφωνία, η WIND έχει ήδη επιτύχει κάλυψη 4G και 4G+ πάνω από 89%, καθιστώντας απόλυτα εφικτό τον στόχο να φτάσει σε κάλυψη 95% μέχρι το τέλος του 2018.

Στη σταθερή τηλεφωνία, το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου οπτικών ινών προχωρά ικανοποιητικά και η εταιρεία θα ολοκληρώσει το 50% της κάλυψης με υπηρεσίες οπτικών ινών στις περιοχές που της έχουν παραχωρηθεί μέχρι τα τέλη του 2018.

 

Αμείωτες επενδύσεις 

  • € 22,6 εκατ. επενδύσεις το Β’ τρίμηνο του 2018, +8,6% σε ετήσια βάση
  • Περί τα €100 εκατ. οι συνολικές επενδύσεις για το έτος

Η WIND Ελλάς πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους € 22,6 εκατ.  κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου με το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων να κατευθύνεται στις υποδομές νέας γενιάς (NGA) και στην πλατφόρμα WIND VISION. Έχοντας ήδη υλοποιήσει επενδύσεις ύψους € 46,5 εκατ. συνολικά στο Α’ εξάμηνο του 2018, η εταιρεία εκτιμά ότι το έτος θα κλείσει με επενδυμένα κεφάλαια περίπου €100 εκατ. 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM