From Thessaloniki: τα καλύτερα αναμνηστικά της συμπρωτεύουσας

From Thessaloniki: τα καλύτερα αναμνηστικά της συμπρωτεύουσας Facebook Twitter
Σε ένα μαγαζί-update του μεσοπολεμικού κοσμοπολίτικου souvenir de Salonique, θα βρεις αντικείμενα σχεδιασμένα από ταλαντούχους Έλληνες δημιουργούς, που κατασκευάζουν με μεράκι τα καλύτερα αναμνηστικά δώρα.
0

Αν επισκεφτείς τη Θεσσαλονίκη, φρόντισε να περάσεις και μια βόλτα από το From Thessaloniki, το πρώτο Greek design souvenir shop που άνοιξε στην πόλη.

Κατεβαίνοντας τον πεζόδρομο της Ναυαρίνου από Καμάρα προς παραλία, στη Δημητρίου Γούναρη, θα δεις να ξεχωρίζει η λεύκη του πρόσοψη.

Σε ένα μαγαζί-update του μεσοπολεμικού κοσμοπολίτικου souvenir de Salonique, θα βρεις αντικείμενα σχεδιασμένα από ταλαντούχους Έλληνες δημιουργούς, που κατασκευάζουν με μεράκι τα καλύτερα αναμνηστικά δώρα, με το καθένα να αφηγείται και από μία ιστορία από τη Θεσσαλονίκη.

Δεν είναι τυχαίο που μέσα σε μόλις 16 μήνες λειτουργίας έχει καταφέρει να αγαπηθεί τόσο από Θεσσαλονικείς όσο και από επισκέπτες και έχει γίνει ένα brand από μόνο του.


Πίσω από το From Thessaloniki βρίσκονται δύο γυναίκες, μία αρχιτέκτονας και μία σκηνογράφος. Έχοντας ασχοληθεί με το αντικείμενο ήδη τρία χρόνια ως Heavy Baggage Design, έχουν επιμεληθεί με ιδιαίτερο μεράκι τα πάντα μέσα στο μαγαζί, από το λογότυπο, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το στέγαστρο του σιδηροδρομικού σταθμού της πόλης, και τη διακόσμηση μέχρι πολλά από τα αντικείμενα που παρουσιάζουν στον επισκέπτη.

Η συλλογή του καταστήματος ανανεώνεται συνεχώς, για να προσφέρει προϊόντα που αναδεικνύουν την αυθεντικότητα και την ποιότητα του εγχώριου design, σε προσιτές τιμές.


Extra Tip: Πλέον μπορείς να αποκτήσεις τις υπέροχες δημιουργίες του From Thessaloniki και από το ηλεκτρονικό του κατάστημα.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM