1.000.000 "Μερίδες Αγάπης" από το Βιτάμ

1.000.000 "Μερίδες Αγάπης" από το Βιτάμ Facebook Twitter
0
1.000.000 "Μερίδες Αγάπης" από το Βιτάμ Facebook Twitter

Όλη η ενέργεια του ΒΙΤΑΜ, με τα θρεπτικά συστατικά και την υπέροχη, αγαπημένη γεύση, διοχετεύεται σε μια εκστρατεία αγάπης για τα παιδιά, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «ΜΠΟΡΟΥΜΕ» και με 12 Δήμους στην Ελλάδα.

Στόχος της πρωτοβουλίας «Κανένα παιδί χωρίς πρωινό» είναι να εξασφαλίσουν, σε τουλάχιστον 2.000 άπορες οικογένειες, την απαραίτητη ποσότητα ΒΙΤΑΜ για την καθημερινή μερίδα πρωινής ενέργειας που έχουν ανάγκη τα παιδιά τους, προκειμένου να ξεκινούν δυναμικά τη μέρα τους στο σχολείο.

Η πρωτοβουλία, που βοηθάει στην βελτίωση της διατροφής των παιδιών και εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, θα καλύψει όλη τη σχολική χρονιά, αι το ΒΙΤΑΜ θα προσφέρει συνολικά 1.000.000 «μερίδες» θρεπτικής φροντίδας στα παιδιά.

Πρόκειται για μια ακόμη προσφορά αγάπης από το ΒΙΤΑΜ που, χάρη στα απαραίτητα ω-3 και ω-6 λιπαρά και τις βιταμίνες Α, D και Ε που περιέχει, εξακολουθεί να είναι η θρεπτική τροφή που ξετρελαίνει τα παιδιά και συμβάλει στη σωστή ανάπτυξή τους.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, που βοηθάει στην βελτίωση της διατροφής των παιδιών και εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, θα καλύψει όλη τη σχολική χρονιά, από αρχές Ιανουαρίου μέχρι και τον Ιούνιο και το ΒΙΤΑΜ θα προσφέρει συνολικά 1.000.000 «μερίδες» θρεπτικής φροντίδας στα παιδιά.

Για περισσότερες πληροφορίες για τη δράση επισκεφτείτε το site www.vitam.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM