Η Vodafone ενσωματώνει την hellas online

Η Vodafone ενσωματώνει την hellas online Facebook Twitter
0
Η Vodafone ενσωματώνει την hellas online Facebook Twitter

Σήμερα ξεκινάει μια νέα εποχή για τη Vodafone και την hellas online μέσω της καθιέρωσης μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας και για τις δύο εταιρείες. Η Vodafone ενσωμάτωσε την hellas online και φέρνει το Vodafone Home, μια μοναδική εμπειρία σταθερής και Internet για κάθε σπίτι. Πλέον, όλα τα προγράμματα σταθερής και Internet της hellas online μετονομάζονται σε Vodafone Home και εμπλουτίζονται με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες που θα συναρπάσουν. Επιπλέον, το προϊόν της διαδραστικής συνδρομητικής τηλεόρασης hol my tv μετονομάζεται σε Vodafone TV.

Το Vodafone Home φέρνει μια καινούρια και μοναδική εμπειρία επικοινωνίας, με υπηρεσίες που είναι πρωτοποριακές για τα Ελληνικά αλλά και διεθνή δεδομένα (...)

Με άξονα την τεχνογνωσία και την έως σήμερα  επιτυχημένη πορεία της Vodafone  και της hellas online,  τα προγράμματα  σταθερής, Internet και συνδρομητικής τηλεόρασης της hellas online ενσωματώνονται κάτω από τη στέγη της Vodafone. Με τον τρόπο αυτόν η Vodafone παρέχει συνολικές υπηρεσίες επικοινωνίας σε συνδυασμό με μια απαράμιλλη εμπειρία εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει πλέον ένα σημείο επαφής με τον πελάτη σε λογαριασμό, τηλεφωνικό κέντρο, online και κατάστημα.

Η Vodafone ενσωματώνει την hellas online Facebook Twitter

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Γλαύκος Περσιάνης, δήλωσε σχετικά: «Το Vodafone Home φέρνει μια καινούρια και μοναδική εμπειρία επικοινωνίας, με υπηρεσίες που είναι πρωτοποριακές για τα Ελληνικά αλλά και διεθνή δεδομένα, καθώς και την καλύτερη εμπειρία και εξυπηρέτηση στους πελάτες μας. Στόχος μας στη Vodafone Ελλάδας είναι να ανταποκρινόμαστε στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών μας για ολοκληρωμένη επικοινωνία, να εξελισσόμαστε συνεχώς και να καινοτομούμε, προσφέροντας στους πελάτες μας τα πιο σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες και την κορυφαία εξυπηρέτηση της αγοράς».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM