LIVE!

Το πανό στον ΟΤΕ, το κρέμασε… ο ΟΤΕ

Το πανό στον ΟΤΕ, το κρέμασε… ο ΟΤΕ Facebook Twitter
0

Με έναν ανατρεπτικό τρόπο επέλεξε ο ΟΤΕ να δημιουργήσει συζητήσεις στα social media και όχι μόνο, γύρω από την καινούρια καμπάνια για τη δωρεάν υπηρεσία OTE My WiFi. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι συνδρομητές ΟΤΕ έχουν δημιουργήσει μια WiFi κοινότητα, για να έχουν δωρεάν Internet σε χιλιάδες σημεία στην Ελλάδα και εκατομμύρια στο εξωτερικό.

Το πρώτο μέρος της καμπάνιας ξεκίνησε πριν από μερικές μέρες με την κυκλοφορία στο διαδίκτυο ενός βίντεο, που έδειχνε νεαρούς να μπαίνουν στον ΟΤΕ και να κρεμούν ένα πανό από την οροφή του κτιρίου με το μήνυμα wifipendenceday.org, ενώ παράλληλα αυτοκόλλητα και graffiti, με το ίδιο μήνυμα, έκαναν την εμφάνισή τους σε διάφορα σημεία της Αθήνας.

Αν και το πανό ήταν 3D και δεν κρεμάστηκε ποτέ από τους νεαρούς, οι οποίοι δεν ήταν ακτιβιστές, αλλά streets artists, η κινηματογράφηση του βίντεο έγινε με ρεαλιστικό τρόπο, ώστε η ενέργεια να είναι αληθοφανής. Επίσης, τα αυτοκόλλητα και τα graffiti που συνόδευαν την ενέργεια, τοποθετήθηκαν σε συνεργασία με τους δήμους και μετά το τέλος της καμπάνιας θα αφαιρεθούν.

Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία μπορείτε να βρείτε στο otemywifi.gr

0

LIVE!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM