APIVITA

APIVITA Facebook Twitter
0

Το κάλλος θα σώσει τον κόσμο

Ν. Καζαντζάκης

Από αύριο Πέμπτη έως και το Σάββατο, με αφορμή τη μέρα της γυναίκας (8 Μαρτίου), η APIVITA γιορτάζει τη γυναίκα και στο APIVITA Experience Store, υμνώντας την ομορφιά, την υγεία, την ευεξία αλλά και όλες τις αρετές γένους θυληκού... Έχουμε ετοιμάσει μια πολύ όμορφη ενέργεια για εκείνες τις μέρες, που θα περιλαμβάνει δωρεάν «σφηνάκια» από τους χυμούς του juice bar, δώρο γλαστράκι με αρωματικά ελληνικά βότανα για τις πελάτισσες, και αφού κλείνουμε τα 35 χρόνια μας, όλες οι γυναίκες δικαιούνται έκπτωση 35% σε όλα τα είδη αλλά και τις υπηρεσίες του SPA και του κομμωτηρίου.

Επιπλέον, για αγορές αξίας καθαρής αξίας 70€ οι πελάτες μας θα παίρνουν δώρο τον «κύβο gold», γεμισμένο με μινιατούρες.

Περιμένουμε το κατάστημά μας να σφύζει από ζωή και γυναικεία ενέργεια, και σας καλούμε όλους και όλες να κατεβείτε στο κατάστημα, να φέρετε μαζί τις φίλες ή μέλη της οικογένειάς σας ( ναι, ναι... μαμάδες, γιαγιάδες, αδερφές, ξαδέρφες, πεθερές...) και φυσικά... ενημερώστε τους φίλους και όσους μπορεί να ενδιαφέρονται για τις εκπτώσεις και τις προσφορές των ημερών! Επίσης δωράκι κύβος gold περιμένει και όποιον ή όποια φέρει μαζί του μέλος της οικογένειας γένους θυληκού!

Ραντεβού Σόλωνος 6 λοιπόν... Αυτές οι τρεις μέρες, με τη γυναίκα στο επίκεντρο, είναι μια ωραία ευκαιρία να κάνουμε τους ανθρώπους μας, τις φίλες μας, τις μητέρες μας, τις γιαγιάδες μας και όσες γυναίκες αγαπάμε να νιώσουν πιο όμορφα «εκμεταλλευόμενες» τις προσφορές του καταστήματος ή ακόμα και με μια επίσκεψη στο SPA ή στο κομμωτήριο, και να χαρούμε μαζί τους όμορφες στιγμές... άλλωστε ...αν η ομορφιά δεν μπορεί να σώσει τον κόσμο, τότε ποιος μπορεί;

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM