Love Delivered: Το efood στηρίζει παιδιά και οικογένειες με γεύματα αγάπης

Love Delivered: Το efood στηρίζει παιδιά και οικογένειες με γεύματα αγάπης Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με την επισιτιστική ανασφάλεια και την σπατάλη τροφίμων να αποτελούν δύο σημαντικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις, το efood, μέσω του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας «Love Delivered» και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων, συνεχίζει να προσφέρει ουσιαστική στήριξη σε παιδιά και οικογένειες, μετατρέποντας κάθε γεύμα σε πράξη αγάπης.

Με το πρόγραμμα «Προσφέρω Γεύματα», σε συνεργασία με το «Μαζί για το Παιδί», το efood δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να προσφέρουν γεύματα σε παιδιά και οικογένειες, με μια απλή κίνηση μεγάλης αξίας κατά την παραγγελία τους. Μέχρι σήμερα, μέσα από την πρωτοβουλία έχουν προσφερθεί περισσότερα από 900.000 γεύματα, στηρίζοντας ουσιαστικά εκατοντάδες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα.

Παράλληλα, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων, το efood διαθέτει κοντόληκτα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας από το efood market, σε συσσίτια και ιδρύματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο την έμπρακτη βοήθεια σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Από τον Μάρτιο 2024 μέχρι σήμερα, έχουν διατεθεί περισσότερα από 77.000 γεύματα υψηλής διατροφικής αξίας σε 23 φορείς και 11.713 ωφελούμενους, αποδεικνύοντας τη δύναμη της συλλογικής προσφοράς και τον ουσιαστικό αντίκτυπο του προγράμματος.

«Για όλους εμάς στο efood, κάθε γεύμα έχει αξία. Μέσα από το πρόγραμμα ‘Love Delivered’ και στοχευμένες συνεργασίες με κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο, στηρίζουμε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη και μειώνουμε τη σπατάλη, συμβάλλοντας σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους. Μαζί, δημιουργούμε έναν κύκλο προσφοράς, όπου τίποτα δεν πετιέται και κάθε μικρή πράξη μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά», σημειώνει η Claire Cohen, Head of CSR του efood.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Φέτος, για 13η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη, ανακούφιση και ελπίδα στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
THE LIFO TEAM
Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM
Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Market news / Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Περισσότεροι από 120 κάτοικοι προσήλθαν στα ιατρεία για δωρεάν ιατρικές και μικροβιολογικές εξετάσεις σε πάνω από 20 ειδικότητες, πραγματοποιώντας συνολικά περίπου 190 εξετάσεις
THE LIFO TEAM