«Μια Γλυκιά Ιστορία»: Από παιδικό όνειρο σε success story με τη βοήθεια του Wolt Capital

«Μια Γλυκιά Ιστορία»: Από παιδικό όνειρο σε success story με τη βοήθεια του Wolt Capital Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Οι μικρές επιχειρήσεις εξελίσσονται γρήγορα και το «Μια Γλυκιά Ιστορία», ένα κατάστημα που παρασκευάζει χειροποίητο παγωτό και γλυκά στην Αθήνα, δεν αποτελεί εξαίρεση.

Όταν η βιτρίνα παγωτού του καταστήματος παρουσίασε βλάβη και χρειάστηκε άμεση αντικατάσταση, ο ιδιοκτήτης, Νίκος Δέδες, στράφηκε στο Wolt Capital και εξασφάλισε τη χρηματοδότηση που του επέτρεψε να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία του καταστήματος.

Σήμερα, η ομάδα του καταστήματος «Μια Γλυκιά Ιστορία» έχει ολοκληρώσει 21.346 παραγγελίες μέσω της Wolt και σημείωσε 42% ετήσια αύξηση χρηστών στην πλατφόρμα το 2024, ενώ σχεδιάζει ένα ανανεωμένο μενού και την πιθανή δημιουργία δεύτερου καταστήματος.

Από ένα παιδικό όνειρο σε μια γλυκιά πραγματικότητα

Ο Νίκος Δέδες άνοιξε το «Μια Γλυκιά Ιστορία» το 2012 με έναν ξεκάθαρο στόχο: να δημιουργήσει το παγωτό και τα γλυκά που πάντα ονειρευόταν να προσφέρει. «Ήταν πάντα το όνειρό μου, από τότε που ήμουν παιδί, να έχω τη δική μου επιχείρηση με παγωτά και γλυκά», αναφέρει ο ίδιος.

Δεκατρία χρόνια μετά, το όνειρο αυτό έχει γίνει πραγματικότητα και μια σταθερή επιχείρηση στο Παλαιό Φάληρο, στην Αθήνα.

Μεγαλώνοντας μαζί με τη Wolt

Ο Νίκος δεν προσέφερε αρχικά υπηρεσία delivery. Το 2017, πρόσθεσε τη δυνατότητα διανομής και συνεργάστηκε με τη Wolt από την πρώτη κιόλας στιγμή που η πλατφόρμα λειτούργησε στην περιοχή του, αποτελώντας έναν από τους πρώτους συνεργάτες στα νότια προάστια της Αθήνας. Η διαφορά φάνηκε αμέσως - πλέον νέοι πελάτες μπορούσαν να ανακαλύψουν και να παραγγείλουν εύκολα, ακόμη κι αν δεν γνώριζαν ήδη το κατάστημα.

«Η Wolt διευκολύνει τους νέους πελάτες, όπως τους τουρίστες που δεν γνωρίζουν τη γειτονιά, να μας βρουν πιο εύκολα, και αυτό έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της επιχείρησής μας» - Νίκος Δέδες

Η συνεργασία αυτή ταίριαξε απόλυτα με τις συνήθειες των Ελλήνων, καθώς το delivery αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών. Η ένταξη στη Wolt ευθυγραμμίστηκε, λοιπόν, με τον τρόπο που οι πελάτες είχαν ήδη συνηθίσει να παραγγέλνουν.

Μέχρι το 2020, ο Νίκος σταδιακά κατήργησε το δικό του προσωπικό διανομής και πέρασε εξ ολοκλήρου στη συνεργασία μέσω πλατφορμών, συνεχίζοντας με τη Wolt για να προσεγγίζει νέους πελάτες, πέρα από όσους επισκέπτονται το κατάστημα.

«Μια Γλυκιά Ιστορία»: Από παιδικό όνειρο σε success story με τη βοήθεια του Wolt Capital Facebook Twitter

Wolt Capital: Μια πολύτιμη «ανάσα» τη στιγμή που χρειάστηκε

Το 2024, η βιτρίνα παγωτού του καταστήματος τέθηκε εκτός λειτουργίας. «Έπρεπε να την αντικαταστήσω άμεσα», αναφέρει ο Νίκος. Τότε, ο Νίκος στράφηκε στο Wolt Capital, υπέβαλε αίτημα χρηματοδότησης και μέσα σε λίγες ημέρες είχε ήδη στα χέρια του τα χρήματα για τη νέα βιτρίνα, κρατώντας την επιχείρηση σε πλήρη λειτουργία.

«Ήταν πολύ εύκολο. Η διαδικασία ήταν γρήγορη και με βοήθησε να εξασφαλίσω άμεσα τη χρηματοδότηση που χρειαζόμουν», εξηγεί.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, ο Νίκος εξετάζει το ενδεχόμενο μιας δεύτερης προκαταβολής μέσω του Wolt Capital, προκειμένου να ανανεώσει το μενού και να προχωρήσει σε βελτιώσεις στους εσωτερικούς χώρους του καταστήματος. Για εκείνον, η χρηματοδότηση αποτελεί ένα πρακτικό εργαλείο:

«Μελετήστε προσεκτικά τους όρους και τις χρεώσεις και σιγουρευτείτε ότι είναι ξεκάθαρο πώς θα αξιοποιήσετε τα χρήματα. Αν χρειάζεστε μία άμεση και εύκολη λύση χρηματοδότησης, το Wolt Capital είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο. Το πιο σημαντικό είναι να ξέρετε από πριν πού θα επενδύσετε τα χρήματα.»

Για τον Νίκο, η δύναμη έρχεται από τους ίδιους τους πελάτες: «Κάθε θετική αξιολόγηση, κάθε πελάτης που εκτιμά τη δουλειά μας, μου δίνει το κουράγιο να συνεχίσω.» Ο στόχος του είναι η συνεχής πρόοδος: να καλύπτει κάθε ανάγκη της επιχείρησης, να προσφέρει πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση και να θέτει σταθερά το επόμενο βήμα.

«Μια Γλυκιά Ιστορία»: Από παιδικό όνειρο σε success story με τη βοήθεια του Wolt Capital Facebook Twitter

Τι είναι το Wolt Capital;

Μέσω της συνεργασίας με τη finmid, έναν από τους κορυφαίους παρόχους χρηματοοικονομικών υποδομών, το Wolt Capital δίνει τη δυνατότητα σε επιλεγμένους συνεργάτες να αποκτήσουν γρήγορα και με ευελιξία την κεφαλαιακή ενίσχυση που χρειάζονται.

Πώς λειτουργεί το Wolt Capital (εν συντομία): Το Wolt Capital προσφέρει προκαταβολή μετρητών με σταθερή προμήθεια (χωρίς τόκους). Η αποπληρωμή γίνεται μέσω ποσοστού επί των πωλήσεων στη Wolt, σε διάστημα έως και 12 μηνών. Εφόσον εγκριθεί η αίτηση, τα χρήματα μπορούν να κατατεθούν μέσα σε περίπου δύο εργάσιμες ημέρες, ενώ η διαχείριση πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου μέσω του Merchant Portal.

Οι συνεργάτες μπορούν, επίσης, να ανεβάσουν οικονομικά έγγραφα για αξιολόγηση, κάτι που ενδέχεται να οδηγήσει σε βελτιωμένη προσφορά, και ολοκληρώνεται συνήθως μέσα σε δύο ημέρες.

Χρηματοδοτήστε το επόμενο βήμα της επιχείρησής σας με το Wolt Capital

Αντικαταστήστε μια βιτρίνα, προσθέστε σταθμό προετοιμασίας, αναβαθμίστε τον εξοπλισμό σας ή λανσάρετε ένα νέο μενού – χωρίς να επιβραδύνετε τη λειτουργία σας.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ