H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

H Lidl Ελλάς αντιλαμβάνεται πλήρως ότι η σπατάλη τροφίμων αποτελεί ένα σοβαρό παγκόσμια πρόβλημα, με σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε τη νέα καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας «η δύναμή μας»  προκειμένου να κάνει ευρύτερα γνωστή την έννοια της σπατάλης τροφίμων, έννοια συνδεδεμένη με την υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα, την υπεύθυνη κατανάλωση και τη βιώσιμη διατροφή.

Η καμπάνια εστιάζει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από την αφθονία και την υπερκατανάλωση, μεταφέροντας το μήνυμα πως μέσα από καλύτερες επιλογές, όλοι έχουμε τη δύναμη να δημιουργήσουμε έναν πιο βιώσιμο κόσμο.

Κεντρικό σημείο αναφοράς και θεμέλιο για τον σχεδιασμό όλων των δράσεων της εταιρείας αποτελεί η Πυραμίδα Σπατάλης Τροφίμων. Η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται στο πρώτο και πιο κρίσιμο επίπεδο της πυραμίδας — την αποφυγή, την αναδιανομή και την επεξεργασία τροφίμων για ανθρώπινη κατανάλωση — ενισχύοντας έτσι την πρόληψη, πριν τα τρόφιμα μετατραπούν σε απόβλητα. Με αυτόν τον τρόπο, αναδεικνύει τη σημασία της ευθύνης απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον, μέσα από μια προσέγγιση που συνδυάζει την κοινωνική προσφορά με τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Η εταιρεία επενδύει στρατηγικά σε πέντε βασικούς πυλώνες δράσης, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την υπεύθυνη διαχείριση των πόρων:

  1. Διαδικασίες παραγγελιών υψηλής απόδοσης: Μέσω προηγμένων συστημάτων πρόβλεψης, διασφαλίζεται η ακριβής ποσότητα παραγγελιών, περιορίζοντας τη σπατάλη τροφίμων και την περιβαλλοντική επιβάρυνση.
  2. Freshness concept - Στοχευμένη μείωση τιμής: Προϊόντα προσφέρονται με έκπτωση, ενισχύοντας την κατανάλωσή τους και μειώνοντας τις απώλειες.
  3. Σακούλα φρούτων και λαχανικών «Επίλεξέ με»: Με τη σακούλα «Επίλεξε με» προσφέρονται φρούτα και λαχανικά με μικρές οπτικές ατέλειες, προς πώληση.
  4. Προσφορά κατάλληλων τροφίμων προς κατανάλωση στο Χαμόγελο του Παιδιού και στην Τράπεζα Τροφίμων: Προϊόντα που δεν πληρούν τα εμπορικά κριτήρια αλλά είναι ασφαλή προς κατανάλωση προσφέρονται σε κοινωνικούς φορείς, όπως το «Χαμόγελο του Παιδιού» και η Τράπεζα Τροφίμων.
  5. Υπεύθυνη διαχείριση φυτικών και ζωικών προϊόντων: Ζωικά υποπροϊόντα και οργανικά απορρίμματα αξιοποιούνται με την υποστήριξη των εξωτερικών συνεργατών μας για την παραγωγή λιπασμάτων, βιοαερίου και ζωοτροφών, με στόχο τη μείωση των αποβλήτων.

Με ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών μέσων, η εταιρεία, συνεχίζει τη δέσμευση της – η οποία ξεκίνησε από το 2020 – για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων ως προτεραιότητα της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ως μέλος του ομίλου Schwarz, η Lidl Ελλάς έχει δεσμευτεί σε αυτόν τον στόχο, πλήρως ευθυγραμμισμένος με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων κατά 50% έως το 2030.

Η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει τη δέσμευση της να ενεργεί ουσιαστικά και με μακροχρόνιο σχεδιασμό, υλοποιώντας πρωτοβουλίες με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον. Μια δέσμευση που καθορίζει το παρόν και διαμορφώνει ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλες και όλους.

Δείτε τη νέα καμπάνια της εταιρείας εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM