Nestlé

Nestlé Facebook Twitter
0

Το ένα εκατομμύριο ξεπέρασαν οι φίλοι των σελίδων που διατηρούν στο Facebook οι μάρκες της Nestlé: μάρκες κλασικές, που έχουν εδώ και χρόνια κερδίσει μια θέση στις καρδιές των Ελλήνων, αλλά ταυτόχρονα προσαρμοσμένες πάντα στις πιο σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών∙ μάρκες με μικρότερη ή μεγαλύτερη ιστορία, που έχουν όμως όλες την καινοτομία και την πρωτοπορία στον πυρήνα της ύπαρξής τους.

Κατανοώντας τη μεγάλη αλλαγή που είχε ήδη αρχίσει να συντελείται στο χώρο της επικοινωνίας αλλά και στην καθημερινή μας ζωή, η Nestlé ενέταξε ήδη από το 2010 τα νέα Μέσα στο τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει και απευθύνεται στους καταναλωτές της. Σήμερα τα brands της εταιρείας διαθέτουν συνολικά 20 fan pages, έξι από τα οποία συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των 20 δημοφιλέστερων fan pages καταναλωτικών προϊόντων ταχείας κυκλοφορίας (FMCG).

Τα παγωτά Magnum και οι σοκολάτες Crunch και Kit Kat ήταν τα πρώτα brands της εταιρείας που δημιούργησαν τις δικές τους Facebook σελίδες, οι οποίες, χάρη στον άκρως νεανικό χαρακτήρα και το πλούσιο περιεχόμενό τους, παραμένουν ακόμη και σήμερα ανάμεσα στα πιο δημοφιλή fan pages της Nestlé. Τις κορυφαίες, ωστόσο, θέσεις των fan pages με τους περισσότερους διαδικτυακούς οπαδούς κατέχουν οι σελίδες των Frappolis και Fitness, με 195.000 και 185.000 fans αντίστοιχα.

Ο κατάλογος των σελίδων που διατηρούν τα brands της Nestlé στο Facebook συνεχίζεται με 15 ακόμη fan pages που ξεχωρίζουν και αποδεικνύουν την έμφαση που δίνει η εταιρεία στην άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία με τους καταναλωτές της. Αυτήν ακριβώς την έμφαση που καθιστά τους καταναλωτές τους καλύτερους πρεσβευτές της Nestlé στην οικογένειά τους, τους φίλους τους, τον κοινωνικό τους περίγυρο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM