Η αινιγματική εμμονή του Tim Cook να προσπεράσει τη Meta και τον Mark Zuckerberg

Η αινιγματική εμμονή του Tim Cook να προσπεράσει τη Meta και τον Mark Zuckerberg Facebook Twitter
Η προσωπική «σταυροφορία» του Tim Cook/ Φωτ.: EPA
0

Παρά τις αποτυχίες της αγοράς, ο CEO της Apple επενδύει τα πάντα στην εξέλιξη της AR τεχνολογίας, φιλοδοξώντας να ξεπεράσει τον Mark Zuckerberg και τη Meta

Η Apple φαίνεται πως δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την αγορά των συσκευών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, παρά τις χαμηλές πωλήσεις και τις δυσκολίες προσαρμογής των καταναλωτών.

Όπως αποκάλυψε ο Mark Gurman του Bloomberg, η εταιρεία εργάζεται εντατικά πάνω σε δύο νέες εκδόσεις του Vision Pro, του πανάκριβου headset μικτής πραγματικότητας αξίας 3.499 δολαρίων, το οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει αποσπάσει ιδιαίτερη ανταπόκριση, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις προκάλεσε ακόμη και... μαυρισμένα μάτια στους χρήστες.

Η προσωπική «σταυροφορία» του Tim Cook

Παρά τις φήμες του περασμένου καλοκαιριού που ήθελαν την Apple να εγκαταλείπει το εγχείρημα, ο Tim Cook δείχνει αμετακίνητος. Σύμφωνα με πηγές του Bloomberg, ο CEO της Apple είναι τόσο αφοσιωμένος στο project που δεν ασχολείται με τίποτε άλλο στο επίπεδο ανάπτυξης προϊόντων. «Ο Tim δεν ενδιαφέρεται για τίποτε άλλο», ανέφερε χαρακτηριστικά άτομο με γνώση της κατάστασης.

Ο στόχος του: να προηγηθεί της Meta του Mark Zuckerberg στην κυκλοφορία ενός πλήρως λειτουργικού ζευγαριού γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας (AR), που θα μπορούν να φοριούνται καθημερινά.

Η Meta έχει ήδη αποκτήσει προβάδισμα στον τομέα των «έξυπνων γυαλιών» μέσω της συνεργασίας της με τη Ray-Ban. Τα γυαλιά Meta AI, με ενσωματωμένα μικρόφωνα, κάμερα και ηχεία μέσω οστικής αγωγιμότητας, είχαν απροσδόκητη επιτυχία στην αγορά. Ωστόσο, δεν θεωρούνται αυθεντικά AR, αφού δεν προβάλλουν δεδομένα ή γραφικά στο οπτικό πεδίο του χρήστη.

Η Meta ετοιμάζεται για την κυκλοφορία μιας πολυτελέστερης έκδοσης, άνω των 1.000 δολαρίων, με ενσωματωμένη οθόνη και υποστήριξη εφαρμογών. Όμως, δεν έχει δοθεί ακόμη επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας.

Η Apple, από την πλευρά της, επιδιώκει να παρουσιάσει ένα προϊόν με τη μορφή και τη λειτουργικότητα καθημερινών γυαλιών ηλίου, χωρίς το βάρος και την πολυπλοκότητα του Vision Pro. Η τεχνολογική και εμπορική πρόκληση είναι τεράστια: απαιτείται δραστική μείωση τόσο του βάρους όσο και της τιμής — στόχος δύσκολος, ιδίως ενόψει πιθανής αύξησης των δασμών στις εισαγωγές από την Κίνα.

Ως ενδιάμεσο βήμα, η Apple φέρεται να εξετάζει την ενσωμάτωση κάμερας στο Apple Watch και στα AirPods, μια λύση που μοιάζει αδέξια μπροστά στη sleek αισθητική των Ray-Ban της Meta.

Το πού θα οδηγήσει αυτή η τεχνολογική εμμονή του Tim Cook μένει να φανεί. Η αγορά wearables και AR γυαλιών έχει γεμίσει από αποτυχημένες υποσχέσεις και ελπίδες που δεν υλοποιήθηκαν. Όμως ένα είναι σίγουρο: η Apple δεν συγχωρεί την ήττα, και ο Tim Cook είναι αποφασισμένος να μην τη γευτεί — τουλάχιστον όχι από τον Mark Zuckerberg.

Με πληροφορίες από Futurism


 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM