Το efood ενώνει τις δυνάμεις του με το «Μαζί για το Παιδί» τις φετινές γιορτές

Το efood ενώνει τις δυνάμεις του με το «Μαζί για το Παιδί» και τις φετινές γιορτές Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τα φετινά Χριστούγεννα και στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης Love Delivered, το efood σε συνεργασία με το «Μαζί για το Παιδί» στέκεται δίπλα σε εκείνους που το έχουν ανάγκη.

Συγκεκριμένα, στηρίζει οικογένειες με βρέφη 0-12 μηνών, προσφέροντας τους γεύματα για 6 μήνες.

Με στόχο να ενισχύσει την κοινωνική αλληλεγγύη και να φέρει χαρά σε ευάλωτες  οικογένειες με βρέφη αυτές τις γιορτινές ημέρες, το efood καλεί τους χρήστες του να συνεισφέρουν σε αυτήν τη σημαντική πρωτοβουλία μέσα από δύο πολύ απλούς τρόπους. Είτε πατώντας το σχετικό banner και κάνοντας δωρεά το ποσό που επιθυμούν οποιαδήποτε στιγμή θέλουν, ακόμη και χωρίς παραγγελία ή δωρίζοντας 1€, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους.

Το efood ενώνει τις δυνάμεις του με το «Μαζί για το Παιδί» και τις φετινές γιορτές Facebook Twitter

Σε αυτήν τη μεγάλη προσπάθεια, το efood, δεσμεύεται να διπλασιάσει το τελικό ποσό που θα συγκεντρωθεί, προκειμένου να ενισχύσει όσο το δυνατόν περισσότερες οικογένειες.

Η εορταστική περίοδος γίνεται, για ακόμα μία φορά, η αφορμή να στηρίξουμε ανθρώπους που βιώνουν δυσκολίες και να ενδυναμώσουμε το πνεύμα προσφοράς και αλληλεγγύης. Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, δίνει το παράδειγμα συνεχίζοντας τη σημαντική του προσπάθεια να συνεισφέρει  έμπρακτα  στην κοινωνία.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM