Ioniki: Ταξιδεύει την παράδοση της πίτας σε όλον τον κόσμο

Ioniki: Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Η Ioniki, με θεμέλιο την παράδοση και κινητήριο δύναμη τη δημιουργικότητα, συνεχίζει να διαμορφώνει ξεχωριστές γαστρονομικές εμπειρίες στον τομέα των κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης.

Premium ποιότητα & αυθεντικές γεύσεις και στις γιορτές

Για τη γιορτινή περίοδο, η Ioniki παρουσιάζει νέες προτάσεις στην κατηγορία της αρτοζύμης, που εμπνέονται από την ιταλική γαστρονομία και συνδυάζουν premium ποιότητα και αυθεντικές γεύσεις.

Barchetta Pepperoni & Mozzarella: Μια γεύση πλούσια και ακαταμάχητη, που συνδυάζει εξαιρετική mozzarella, πικάντικο pepperoni, ζουμερό ζαμπόν, τραγανό bacon και πιπεριές, για ένα αποτέλεσμα με γλυκές και ελαφρώς πικάντικες νότες που ενθουσιάζει τους λάτρεις των αλμυρών.

Barchetta Μεσογειακή: Εμπνευσμένη από τις αυθεντικές γεύσεις της Μεσογείου, αυτή η πρόταση συνδυάζει φέτα ΠΟΠ, ντομάτα, ελιά Καλαμών και πιπεριά πάνω σε ζύμη αργής ωρίμανσης, δημιουργώντας έναν αρμονικό συνδυασμό γεύσεων.

Briosetta με φιλέτο κοτόπουλο και μουστάρδα Γαλλίας: Μια εκλεκτή επιλογή με ολόκληρα κομμάτια τρυφερού φιλέτου κοτόπουλου, ιταλικά κίτρινα τυριά και αυθεντική μουστάρδα Γαλλίας, που προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία γεύσης.

Ioniki: Facebook Twitter

Με διαρκή έμφαση στην ποιότητα, την καινοτομία και τις διατροφικές τάσεις, η Ioniki συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της ως ένας από τους σημαντικότερους «παίκτες» στον κλάδο των κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης, φέρνοντας πάντα μοναδικές γεύσεις στο τραπέζι των καταναλωτών.

Από το ξεκίνημά της το 1991 στην Ιωνία Θεσσαλονίκης, ως μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση με μόλις 7 άτομα, η Ioniki εξελίχθηκε σε κορυφαία εταιρεία του κλάδου, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της, τόσο στην ελληνική, όσο και στη διεθνή αγορά.

Με περισσότερους από 500 κωδικούς προϊόντων στον τομέα του Food Service, παρέχει μια ευρεία γκάμα που περιλαμβάνει σφολιάτες, φύλλα ζύμης, μπουγάτσες, παραδοσιακές χωριάτικες πίτες, κρουασάν, κουλούρια, χειροποίητες αρτοζύμες, πίτσες, αλλά και γλυκές επιλογές. Τα προϊόντα της είναι ιδανικά για καφετέριες, ξενοδοχεία, ακτοπλοϊκές και αεροπορικές εταιρείες, ικανοποιώντας τις ανάγκες επαγγελματιών με υψηλές απαιτήσεις.

Από το 2003, η Ioniki εξειδικεύεται και στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private Label), προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις για μεγάλες αλυσίδες super market. Η επιτυχία της αποτυπώνεται στις εξαγωγές προϊόντων Private Label σε περισσότερους από 50 retailers παγκοσμίως.

Το 2014, η εταιρεία παρουσίασε τη σειρά «Σπιτική Ζύμη», η οποία σχεδιάστηκε για να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες της μικρής λιανικής. Με μια ποικιλία 27 γεύσεων, που περιλαμβάνει παραδοσιακές πίτες, mini πιτάκια και plant-based επιλογές, η σειρά κέρδισε γρήγορα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Σήμερα, η «Σπιτική Ζύμη» είναι διαθέσιμη σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ