Μια Ploom βραδιά στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Μια Ploom βραδιά στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
0

Η 88η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε με τη συμπρωτεύουσα να συγκεντρώνει έναν τεράστιο αριθμό επισκεπτών, κορυφαίες εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού, εκπροσώπους φορέων και ηχηρά ονόματα του επιχειρηματικού κόσμου. Από τα δεκάδες events και τις εκδηλώσεις εκτός του χώρου της ως σημείο αναφοράς ξεχώρισε το exclusive πάρτι που διοργάνωσε το Ploom της JTI στην ταράτσα του Μεγάρου Μουσικής!


Η βραδιά συνδύασε τη χαλάρωση με την πολυτέλεια, καθώς η μοναδική τοποθεσία προσέφερε την τέλεια ισορροπία σύγχρονης αισθητικής και άνεσης για τους εκατοντάδες προσκεκλημένους. Το σκηνικό δημιούργησε μια αυθεντική ατμόσφαιρα προσφέροντας σε όσους το έζησαν από κοντά μια ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης, με φόντο την απρόσκοπτη θέα στον Θερμαϊκό Κόλπο.

Μια Ploom βραδιά στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Η Lili Zigoslu Γενική Διευθύντρια της JTI στην Ελλάδα με στελέχη της εταιρείας και της ομάδας του Ploom


Η JTI ενίσχυσε τη δυναμική της στη Βόρεια Ελλάδα με διπλή παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, αφήνοντας τη «σφραγίδα» της και στο φετινό social calendar της πόλης. Εκτός από το εντυπωσιακό εταιρικό της περίπτερο, παρουσίασε και το ιδιαίτερο meeting point του Ploom, του νέου θερμαινόμενου προϊόντος της, που τον Οκτώβριο συμπληρώνει ένα χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά.


Το Ploom ανατρέπει την παραδοσιακή έννοια της απόλαυσης, συνδυάζοντας καινοτομία με κομψότητα, για ένα αποτέλεσμα που ξεχωρίζει για την αυθεντικότητα και την ποιότητά του. Μέσω του Ploom, η JTI επιβεβαιώνει σταθερά τη δέσμευσή της στην πρωτοπορία και την εξέλιξη, αναδεικνύοντας τις απαιτήσεις για αναβαθμισμένη εμπειρία των καταναλωτών. 

Μια Ploom βραδιά στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM